Kun je hetzelfde spelletje mee doen - zie PMquote:Op maandag 9 maart 2009 22:05 schreef automatic_ het volgende:
Pfff... Nu gaat die studieassistent ook nog bijdehand doen. Serieus, kill
Hahaquote:Op maandag 9 maart 2009 22:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Kun je hetzelfde spelletje mee doen - zie PM
Ja ja, ik ken die grapjes.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:07 schreef automatic_ het volgende:
Haha
Vriend van mij vond dat ik met hem naar bed moest gaan voor de tentamen vragen
had ik het maar gedaan...grapje hè!
Doe dat! Iets wat zussen doenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:05 schreef automatic_ het volgende:
Ja! Ik ga iets leuks bedenken
En ja, stiekem is het slecht... maar dat je het zelf slecht vind, dat vind ik al fijn
Wat vroeg!quote:
Bels is verloofd met Duim.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:10 schreef automatic_ het volgende:
Maar goed; heb ik hier nog iets gemist?
Roddels?
Auto doet vaker lief dan jij!quote:
Uit de oude doos, Tech, valt me tegenquote:
Ja, ik weet niet hoe ver ze precies achterloopt. Voor de rest weinig spannends geloof ik. Hoe zat het met rival en jou eigenlijk?quote:
Oke... Maar ik vind dat lastigquote:
Ik ben altijd liefquote:
quote:
=====quote:
Dat wist ik allang!quote:
Hahaquote:
Ik denk dat ze die al wistquote:Op maandag 9 maart 2009 22:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe ver ze precies achterloopt. Voor de rest weinig spannends geloof ik. Hoe zat het met rival en jou eigenlijk?
Ik ben je zusje en ik weet het ook nog niet!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die al wist
Ik hou lekker mijn mond
flauw!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die al wist
Ik hou lekker mijn mond
Zusjes komen dat sowieso te wetenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben je zusje en ik weet het ook nog niet!
Ik ben zo flauw, dat weet je tochquote:
Je moet nog een kat nemen die zout heet... misschien ben je dan wat minder flauw..quote:Op maandag 9 maart 2009 22:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zusjes komen dat sowieso te weten
[..]
Ik ben zo flauw, dat weet je toch
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je moet nog een kat nemen die zout heet... misschien ben je dan wat minder flauw..
Dat zal het dan zijn inderdaadquote:Op maandag 9 maart 2009 22:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niet? Geloof mij, ik kan het heeél goed
Maar hier ben ik braaf en lief
Nooit!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:29 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wanneer word je eigenlijk weer single?
Q doet het met vix, hij zou gek zijn als hij haar liet lopenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:29 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wanneer word je eigenlijk weer single?
Met mij is het goed! Waarom is het zo rustig? Is iedereen weer weggejaagd en zo ja, door wie?quote:Op maandag 9 maart 2009 22:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Goed hoor. En met jou?
[..]
Hola.
Nogal rustig op het moment.
Ja, het gaat lekker! Er zijn momenteel eigenlijk verrekte weinig minpunten te ontdekken aan mijn leven.quote:
Ik bedoel maar!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q doet het met vix, hij zou gek zijn als hij haar liet lopen
Iedereen is met elkaar aan het daten! Ofzo!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Met mij is het goed! Waarom is het zo rustig? Is iedereen weer weggejaagd en zo ja, door wie?
Mooi zo. Geen idee. Druk met andere zaken denk ik.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:30 schreef heksehiel het volgende:
Met mij is het goed! Waarom is het zo rustig? Is iedereen weer weggejaagd en zo ja, door wie?
Ja, die vertellen elkaar allesquote:
Zo ontzettend irritant dat ik elke keer vergeet dat jij geen fobo hebt en daardoor mijn reactie in mijn eigen fobo plaatsquote:Op maandag 9 maart 2009 22:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Goed hoor. En met jou?
[..]
Hola.
Nogal rustig op het moment.
Hihiquote:
Roddelsquote:Op maandag 9 maart 2009 22:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Iedereen is met elkaar aan het daten! Ofzo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |