Ik ben, gelukkig, geen MLIquote:Op maandag 9 maart 2009 22:05 schreef Techno het volgende:
[..]
* Ziet topic in R&P verschijnen... Auto verlaat FOK!
Kun je hetzelfde spelletje mee doen - zie PMquote:Op maandag 9 maart 2009 22:05 schreef automatic_ het volgende:
Pfff... Nu gaat die studieassistent ook nog bijdehand doen. Serieus, kill
Hahaquote:Op maandag 9 maart 2009 22:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Kun je hetzelfde spelletje mee doen - zie PM
Ja ja, ik ken die grapjes.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:07 schreef automatic_ het volgende:
Haha
Vriend van mij vond dat ik met hem naar bed moest gaan voor de tentamen vragen
had ik het maar gedaan...grapje hè!
Doe dat! Iets wat zussen doenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:05 schreef automatic_ het volgende:
Ja! Ik ga iets leuks bedenken
En ja, stiekem is het slecht... maar dat je het zelf slecht vind, dat vind ik al fijn
Wat vroeg!quote:
Bels is verloofd met Duim.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:10 schreef automatic_ het volgende:
Maar goed; heb ik hier nog iets gemist?
Roddels?
Auto doet vaker lief dan jij!quote:
Uit de oude doos, Tech, valt me tegenquote:
Ja, ik weet niet hoe ver ze precies achterloopt. Voor de rest weinig spannends geloof ik. Hoe zat het met rival en jou eigenlijk?quote:
Oke... Maar ik vind dat lastigquote:
Ik ben altijd liefquote:
quote:
=====quote:
Dat wist ik allang!quote:
Hahaquote:
Ik denk dat ze die al wistquote:Op maandag 9 maart 2009 22:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe ver ze precies achterloopt. Voor de rest weinig spannends geloof ik. Hoe zat het met rival en jou eigenlijk?
Ik ben je zusje en ik weet het ook nog niet!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die al wist
Ik hou lekker mijn mond
flauw!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die al wist
Ik hou lekker mijn mond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |