Nee. Da's me net te ruw.quote:
De sleutel staat er niet op en de vraag is óf hij nog komt. Grmbl!quote:
Deze SM was voor Cue bedoeld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb je gesmst, maar je leest hem weer niet denk ik.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:47 schreef Howl het volgende:
[..]
Deze SM was voor Cue bedoeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Jaaaah, en ik sta zeker weer op de 13e plek bij jou he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het komt goed schatje...quote:Op maandag 9 maart 2009 21:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb je gesmst, maar je leest hem weer niet denk ik.
Kut tentamen! Ongelooflijk... Geen fatsoenlijk Nederlandse, dubbelzinnige antwoorden en de antwoorden staan nog niet online![]()
![]()
En ja, ik heb te weinig gedaan, maar mensen die veel hebben gedaan vonden het ook ruk
Is dat zo? M'n phone zit nog in mijn jas denk ik.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:47 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb je gesmst, maar je leest hem weer niet denk ik.
Kut tentamen! Ongelooflijk... Geen fatsoenlijk Nederlandse, dubbelzinnige antwoorden en de antwoorden staan nog niet online![]()
![]()
En ja, ik heb te weinig gedaan, maar mensen die veel hebben gedaan vonden het ook ruk
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:47 schreef Howl het volgende:
[..]
Deze SM was voor Cue bedoeld.Ik doe niet aan SMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Snuit, jij zult altijd een speciaal plekje in mijn hart hebben.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jaaaah, en ik sta zeker weer op de 13e plek bij jou he!
Ik vrees het ergstequote:Op maandag 9 maart 2009 21:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het komt goed schatje...
[ afbeelding ]
Ja, dat is zoquote:Op maandag 9 maart 2009 21:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Is dat zo? M'n phone zit nog in mijn jas denk ik.
Lekker is dat. Bezwaarschrift van 100 pagina's schrijft....
Wees blij, teminste nog de 13equote:Op maandag 9 maart 2009 21:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jaaaah, en ik sta zeker weer op de 13e plek bij jou he!
Je kunt er nu toch niks meer aan doen, dus gewoon afwachten, Zoals dreamer zegt; het komt allemaal goed, schatje..quote:Op maandag 9 maart 2009 21:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De sleutel staat er niet op en de vraag is óf hij nog komt. Grmbl!
Jaaaaaaa hoor, en pasen en kerst vallen samen dit jaar!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Snuit, jij zult altijd een speciaal plekje in mijn hart hebben.
LOLquote:
ow, ok.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
OP klopt niet, had hem al aangepast maar Techno heeft hem denk ik uit oude topic gehaald.
Dat vroeg ik me ook al af ja... Maar was wel gefixt vanmiddag?quote:
Komt omdat jij mij vergat te smsenquote:Op maandag 9 maart 2009 21:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je kunt er nu toch niks meer aan doen, dus gewoon afwachten, Zoals dreamer zegt; het komt allemaal goed, schatje..
Waarvoor?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Verwijderd. Was e.o.a. spiegelogie student die in singles kandidaten aan het recruteren was.
Spuit11quote:Op maandag 9 maart 2009 21:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af ja... Maar was wel gefixt vanmiddag?
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Komt omdat jij mij vergat te smsen![]()
![]()
Look who's talkingquote:
Ahh ok, duidelijkquote:Op maandag 9 maart 2009 21:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Verwijderd. Was e.o.a. spiegelogie student die in singles kandidaten aan het recruteren was.
*kijkt naar zijn foon*quote:Op maandag 9 maart 2009 21:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Komt omdat jij mij vergat te smsen![]()
![]()
Dr Phil hier?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Hij zocht een kandidaat die hij kon helpen met het oplossen van een relatieprobleem.
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Hij zocht een kandidaat die hij kon helpen met het oplossen van een relatieprobleem.
Ik heb geen problemen met jou hoor!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Echt waar? Snuit, kom, we moeten naar cgm!
Ja... Kei slecht!quote:
Ooo okequote:Op maandag 9 maart 2009 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben boos / chagrijnig en ik ben aan het rellenquote:
*Aai over de bol geeft....quote:Op maandag 9 maart 2009 21:59 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben boos / chagrijnig en ik ben aan het rellen![]()
*kijkt uit*quote:Op maandag 9 maart 2009 21:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoor het wel hoe ik het goed kan makenquote:
doe je nick eer aan zou ik zeggenquote:
Jij en rellen zie ik niet samengaanquote:Op maandag 9 maart 2009 21:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja... Kei slecht!
[..]
Ooo oke
[..]
Altijd! Dag EN nacht.quote:
Weltrustenquote:
Niet? Geloof mij, ik kan het heeél goedquote:
Pfff... Nu gaat die studieassistent ook nog bijdehand doen. Serieus, killquote:
Verstandigquote:
Ja! Ik ga iets leuks bedenkenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoor het wel hoe ik het goed kan makenIk vind mezelf heel slecht iig, helpt dat al een beetje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |