Ahh ok want er was een Tsjongejonge op fok vanmiddagquote:Op maandag 9 maart 2009 23:25 schreef kwaakvaak het volgende:
@Belsezar : nee, wel een heeeeel oud account wat ik al jaren niet meer gebruik en ook niet meer kan gebruiken omdat het domein waar het wachtwoord naar toe wijst ook al jaren verlopen is
En je hebt het nog zo druk met andere dingen!quote:
Vort, schiet op.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:28 schreef Nouk84 het volgende:
Mensen, ik zou gaan douchen!!!
Babyfacequote:Op maandag 9 maart 2009 23:21 schreef ArTiC het volgende:
zit iemand dat nieuwe programma van Eddy Zoey te kijken op RTL 5? wat een babyface
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:30 schreef automatic_ het volgende:
En je hebt het nog zo druk met andere dingen!
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Babyfacetoen ik 26 was werd er ID gevraagd in de AH om bier te kopen. Het is niet altijd handig
Tof, jij dacht aan mijquote:
maar dat was gewoon JoeyT volgens mij. Ik heb volgens ene Murmeli gewoon teveel testosteron en moet me niet zo druk maken om wat de rest van de wereld doet. En toch doe ik het telkens weer. :|quote:Op maandag 9 maart 2009 23:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh ok want er was een Tsjongejonge op fok vanmiddag
Ja! Nogal. Maar zo lig ik natuurlijk nooit op tijd in bed!quote:Op maandag 9 maart 2009 23:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En je hebt het nog zo druk met andere dingen!
Dat is je straf!quote:Op maandag 9 maart 2009 23:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja! Nogal. Maar zo lig ik natuurlijk nooit op tijd in bed!
Ahh, doe maar snel!quote:Op maandag 9 maart 2009 23:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, ik moet die 12" weer opniew downloaden kopen. Ben hem kwijt.
Bed?quote:Op maandag 9 maart 2009 23:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja! Nogal. Maar zo lig ik natuurlijk nooit op tijd in bed!
Nee, Jeff Mills is Gawdquote:
Blijkbaar heel veel!quote:Op maandag 9 maart 2009 23:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, Jeff Mills is Gawd
Hmm, hoeveel automatic liedjes zijn er wel niet?
Hihihi, inderdaad.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:39 schreef automatic_ het volgende:
Blijkbaar heel veel!
Zeg, ga jij zo eens naar je bed!
quote:
Elize die ziet er in het echt trouwens ook erg goed uitquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, mijn heerlijke, warme grote bed voor mij alleen!
Ik begin alvast op tijd met je naar bed sturenquote:
Hehe. Wat een slimme katquote:Op maandag 9 maart 2009 23:39 schreef Nouk84 het volgende:
Ik geloof dat Diesel (mijn kat) weer snapt hoe om te gaan met een krolse poes!
Voor je verjaardag?quote:Op maandag 9 maart 2009 23:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je voor mij 3 nieuwe Technics SL1200's koopt. Tweedehands mag ook.
Ik geloof je meteen!quote:Op maandag 9 maart 2009 23:42 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Elize die ziet er in het echt trouwens ook erg goed uit![]()
Heb tijdens een stage van mij eens 'n tijd met haar gesproken, alleen het is nooit wat geworden tussen haar en mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |