ik ook maar...hoewel de nieuwe lay-out veel zilverkleuriger is eigenlijkquote:Op maandag 9 maart 2009 23:56 schreef Techno het volgende:
Ik heb silver nog maar even for the time being
sommigequote:
nooit...mannenquote:
Bij silver werken de knoppen welquote:Op maandag 9 maart 2009 23:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ook maar...hoewel de nieuwe lay-out veel zilverkleuriger is eigenlijk
Is het einde verhaal met Ado dan?quote:Op maandag 9 maart 2009 23:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
neuken?
Kan ik ook wel inkomen....quote:
Hoe onaardig, zieje dat je stout bentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat een onaardige opmerking? Vind hem eigenlijk vrij eerlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe onaardig, zieje dat je stout bent![]()
Voor jou tien anderen hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:02 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Dat krijg je met mannen, die stellen je vroeg of laat altijd teleur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Had jij het anti-eet/drink-beleid al gezien in WZ of niet?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:02 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Dat krijg je met mannen, die stellen je vroeg of laat altijd teleur.
Ja, dat is best onaardig.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dat een onaardige opmerking? Vind hem eigenlijk vrij eerlijk
Ik kan ook achterbaks gaan doen
En eerlijk zijn werkt goed?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dat een onaardige opmerking? Vind hem eigenlijk vrij eerlijk
Ik kan ook achterbaks gaan doen
Ja daar heb ik normaal vaak college. Vorige week vielen mij die stickers op. Volgens mij heeft het nog niet zo'n groot effect gehad op de studenten.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Had jij het anti-eet/drink-beleid al gezien in WZ of niet?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kan wel eerlijk zijn en toch onaardig hoor. Bovendien ben ik best wel leuk eigenlijk
toch wil ik een badquote:
Ik maak die afweging ook altijd. Slapen is zelfs een van mijn grootste hobby'squote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:09 schreef ArTiC het volgende:
verstandig: naar bed en slapen
leuk: muziek luisteren en doelloos internetten/fokken/msn'en
moeilijk
Ik vind het juist jammer dat we slaap nodig hebben. So little time, so much to do.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:11 schreef John.Milton het volgende:
Slapen is zelfs een van mijn grootste hobby's
de mijne ook maar dan pas tussen 4 uur 's nachts en 14 uur 's middagsquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:11 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik maak die afweging ook altijd. Slapen is zelfs een van mijn grootste hobby's
Ik lig op bedquote:
Ik vind het stom om te gaan slapen, maar als ik eenmaal in mijn bed lig dan wil ik er ook niet meer uit.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vind het juist jammer dat we slaap nodig hebben. So little time, so much to do.
Telefoon zeker?quote:
Vandaag zeiden de surveillanten bij het tentamen; alleen flesjes water!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:06 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ja daar heb ik normaal vaak college. Vorige week vielen mij die stickers op. Volgens mij heeft het nog niet zo'n groot effect gehad op de studenten.
Ik wil ook graag drinken tijdens een college
Hmm... Okequote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat is best onaardig.
Kan wel eerlijk zijn en toch onaardig hoor. Bovendien ben ik best wel leuk eigenlijk
Niet altijd, maar soms moet je eerlijk zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En eerlijk zijn werkt goed?
Wees maar stout![]()
Hoe is het afgelopen met je tentamen? Beetje goed gevoel aan overgehouden?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vandaag zeiden de surveillanten bij het tentamen; alleen flesjes water!
Wij; Nee hoor! Met een tentamen met sinas/cola/red bull ook!
Hij; Oke!
Oh, dat heb jij gemist zeker?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:14 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met je tentamen? Beetje goed gevoel aan overgehouden?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon altijd, foeiquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niet altijd, maar soms moet je eerlijk zijn
![]()
![]()
In bed liggen is wel lekker ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:14 schreef John.Milton het volgende:
Ik vind het stom om te gaan slapen, maar als ik eenmaal in mijn bed lig dan wil ik er ook niet meer uit.
Lezen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil ook nog lezen in bed dadelijk.
Niet eens, gewoon laptop op nachtkastjequote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh, dat heb jij gemist zeker?
Kut tentamen was het. DRAMA gewoon
Onduidelijk, geen fatsoenlijk NL, dubbelzinnige vragen, etc. etc.
Op ons UvT forum wordt ook flink geklaagd
Sleutel staat niet online, volgens mij gaat hij dat ook niet meer doen
Goed bezig!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet eens, gewoon laptop op nachtkastje
Inderdaad. De studentassistent post nu mee op het forum, geweldig gewoon... Hihi.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:18 schreef John.Milton het volgende:
[..]Dan zal die docent wel met een rood hoofd thuis zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |