ik ook maar...hoewel de nieuwe lay-out veel zilverkleuriger is eigenlijkquote:Op maandag 9 maart 2009 23:56 schreef Techno het volgende:
Ik heb silver nog maar even for the time being
sommigequote:
nooit...mannenquote:
Bij silver werken de knoppen welquote:Op maandag 9 maart 2009 23:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ook maar...hoewel de nieuwe lay-out veel zilverkleuriger is eigenlijk
Is het einde verhaal met Ado dan?quote:Op maandag 9 maart 2009 23:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
neuken?
Kan ik ook wel inkomen....quote:
Hoe onaardig, zieje dat je stout bentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat een onaardige opmerking? Vind hem eigenlijk vrij eerlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe onaardig, zieje dat je stout bent![]()
Voor jou tien anderen hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:02 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Dat krijg je met mannen, die stellen je vroeg of laat altijd teleur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Had jij het anti-eet/drink-beleid al gezien in WZ of niet?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:02 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Dat krijg je met mannen, die stellen je vroeg of laat altijd teleur.
Ja, dat is best onaardig.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dat een onaardige opmerking? Vind hem eigenlijk vrij eerlijk
Ik kan ook achterbaks gaan doen
En eerlijk zijn werkt goed?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dat een onaardige opmerking? Vind hem eigenlijk vrij eerlijk
Ik kan ook achterbaks gaan doen
Ja daar heb ik normaal vaak college. Vorige week vielen mij die stickers op. Volgens mij heeft het nog niet zo'n groot effect gehad op de studenten.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Had jij het anti-eet/drink-beleid al gezien in WZ of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |