quote:Op maandag 9 maart 2009 13:41 schreef Troel het volgende:
Wij hebben eindelijk een doorverwijzing voor de KNO arts voor Ruben te pakken. Van de zomer hebben we ook een nieuwe huisarts, de praktijk wordt overgenomen door een vrouw van begin 30
Ik heb nu al meer vertrouwen in haar dan in degene van wie ze de praktijk over neemt.
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:45 schreef Vicky het volgende:
ze zijn bij ons bezig met de voorgeven, vanmorgen hebben ze gezandstraald, het resultaat is nu al mooi
Alleen al dat zand in de gang..... het leek wel het scheveningse strand..
Gedwelen.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:42 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zo, m`n woonkamer/keuken is weer gedwelen. Ruikt altijd zo lekker
En nu ben ik weer gaarIk denk voorjaarsmoeheid ofzo
En harde buiken, nog steeds. Echt heel vreemd. Maar ik ben niet zwanger want ik test al 6 weken regelmatig negatief. Misschien moet ik maar weer eens naar de dokter
nee hoor.. oude huizen kieren bij het leven he... het komt gewoon overal onderdoorquote:
quote:
Dat was het vorige bankje toch?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:45 schreef Vicky het volgende:
ze zijn bij ons bezig met de voorgeven, vanmorgen hebben ze gezandstraald, het resultaat is nu al mooi
Alleen al dat zand in de gang..... het leek wel het scheveningse strand..
mee dat was kijkduinquote:
ja precies.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:46 schreef Faja-Lobi het volgende:
ik doelde ook niet op je moeder die haar mond niet open deed maar die vrouw die de trip trap verkoopt voor 50 euro aan iemand die zo hondsbrutaal is dat ze hem te koop aan bied voor 85 euro. Die had haar mond moeten roeren ipv stil zwijgend toe kijken.
quote:
Oh ja herkenbaar, of je komt ergens voor een hagedisje en het ligt verdroogt dood onder in de bak.. *oepsie*quote:Op maandag 9 maart 2009 14:38 schreef Faja-Lobi het volgende:
joh sommige zijn nou eenmaal zo honds brutaal en anderen die durven hun mond niet open te doen. Ik had een aantal maanden terug op mp een terrarium gevonden voor een redelijk schappelijk prijsje. Ik gebeld en ik mocht het overnemen voor dat bedrag. Ik dus een afspraak gemaakt om het in het weekend (was toen donderdag) op te komen halen, want in mijn uppie een terrarium tillen wordt lastig en ergens ook in de auto nog een 2e persoon en kind kwijt kunnen wordt lastig. Kortom, ik denk laat ik nog even bellen voor dat ik vertrek had ze mooi het terrarium aan een ander verkocht omdat die het eerder op kon komen halen. Was al lang blij dat ik geen aanbetaling had gedaan.
We hebben nog steeds een piepklein terrarium met 'lopende bomen' van Cas en voor de rest wat haarballen, tis goed zoquote:Op maandag 9 maart 2009 14:56 schreef Faja-Lobi het volgende:
wij hebben geen terrarium en beestjes meer, ik ben niet de enige die allergisch is voor dieren en Nathan reageert wel erg heftig op sommige dingen. Als onze honden het hoekje om gaan komen die er ook niet meer (we hebben 2 buiten honden die nooit binnen komen overigens).
Ja dat doorverkopen dat snap ik wel, maar dat ga je toch zeker niet recht in het gezicht van de verkopende partij zeggen?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:59 schreef Ynske het volgende:
ik heb dat hier laatst toch al eens eerder gelezen dat die tripptrapps opgekocht werden en voor veel meer doorverkocht werden. triest, maar helaas bestaan dit soort mensen ook
kotst en poept ie ook?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:54 schreef Ynske het volgende:
kennen jullie van die babypoppen wat in amerika gebruikt worden voor onderwijs bij jeugd?
mn huisgenootje heeft er een om te testen
dus vanavond zijn we testmama's
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:09 schreef Memmel het volgende:
Ynske, dat vraagt natuurlijk wel om foto's, he?
neuh dat weet ik nog niet. Maar ik was de enige die het had voorbereid en die een samenhangend verhaal heeft opgehangenquote:Op maandag 9 maart 2009 16:33 schreef Stout het volgende:
en wat had je voor cijfer of weer je dat nog niet direct ?
hahaha hij roept nu heel hard dat dat inderdaad zo isquote:Op maandag 9 maart 2009 16:54 schreef Memmel het volgende:
Huup, ik zie jouw lief echt voor me als een menneke dat de hele dag voer in zijn zwangere vrouwke moet stoppen. Of hij is brood met pindakaas aan het smeren, of hij haalt ijs en cola, of chocola.![]()
![]()
Stiekem is dit een ik-wou-dat-ik-mijn-vent-zo-gek-kreeg post
True, true. En die van mij rijdt wél naar de Mac, als ik hem daar lief doch dringend om vraag. Uit en thuis 5 minuten werk, dus dan doet 'ie het wel.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jouw vent haalde toch 7 pakken koekjes toen je om koekjes vroeg?![]()
Tuurlijkquote:Op maandag 9 maart 2009 17:24 schreef Ticootje het volgende:
ik heb een leuke vacature gezien... Zal ik de gok wagen?
dat deed die van mij niet. ik moest nog zelf naar het ziekenhuis rijden met weeenquote:Op maandag 9 maart 2009 17:07 schreef Stout het volgende:
Mijn kerel haalde ook alles voor me toen ik zwanger was, die is zelfs een keer met 2 potten augurken aan komen zetten, binnen no-time waren ze leeg
Kijk das een goede tip!!quote:Op maandag 9 maart 2009 17:06 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Er bestaat raamverf, ik omlijn de tekening altijd met zo'n dikke stift, dat gaat er ook prima af.
moest wel want de vk was al in het ziekenhuis en ik moest een half uur rijden.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:32 schreef Guuzewuus het volgende:
Oh Popples, dat had ik echt niet gekund met weeėn
.
Nou dat was me echt niet gelukt, met weeėn rijden..ben overigens 2x heerlijk thuis bevallen.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:29 schreef Popples het volgende:
[..]
dat deed die van mij niet. ik moest nog zelf naar het ziekenhuis rijden met weeen![]()
nee hij had geen rijbewijs toen en 14 km fietsen of lopen is wel een beetje ver.![]()
De mensen die vrolijk over zichzelf roepen dat brutalen nou eenmaal de halve wereld hebben hebben geloof ik geen idee er van hoe hard ze door de andere helft van de wereld eigenlijk worden uitgekotst!quote:Op maandag 9 maart 2009 14:38 schreef Faja-Lobi het volgende:
joh sommige zijn nou eenmaal zo honds brutaal en anderen die durven hun mond niet open te doen.
Nu al?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:33 schreef huuphuup het volgende:
oeh popples, dat lijkt me wel eng zelf rijden met weeėn? Mijn lief heeft gelukkig wel zn rijbewijs en ik heb al een paar keer aangewezen welke afslag hij voor het ziekenhuis moet hebben enzo en hoe het ziekenhuis heet![]()
Ticoo tuurlijk! Gewoon doen. Succes!!
als we de snelweg naar r'dam nemen dan kom je langs het bordje van het ziekenhuis Delft, dus ik heb het nu al een keer of 5 aangewezenquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:56 schreef p_iglet het volgende:
hihi ik ben met weeen en al in de bak van de bakfiets naar het ziekenhuis gegaan
Ok vriendlief heeft gefietst dat wel.
foto's ga ik nu bekijken, zal eens kijke of er iets leuks bij zit.
ja zoeentje jaquote:Op maandag 9 maart 2009 19:01 schreef huuphuup het volgende:
ademgeluidjes zelfs?
![]()
is dat er zo eentje die ook op een bepaald moment gaat huilen en dat je dan moet kijken wat er nodig is? (flesje, luier dat soort dingen...). Wat supergrappig!
Dit vraagt natuurlijk wel om een foto hč
dat weet ik nog nietquote:
Hahahahahahahahaquote:Op maandag 9 maart 2009 19:05 schreef Ynske het volgende:
n gewoon kind is makkelijker stil te krijgen
ja echt welquote:Op maandag 9 maart 2009 19:14 schreef Fannie het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha![]()
I know what you mean.....een echte Chuckie hé?
quote:Op maandag 9 maart 2009 19:53 schreef Fannie het volgende:
Ze staat weer uit???
Das nie eerlijk, dochterlief kon um nie uit zetten, alhoewel iedereen int gezin dat wilde....
Hubby zei op een gegeven moment toen: Of dat chuckie geval uit of hij gaat in de kliko!![]()
![]()
Sjees wat een stress was dat zeg![]()
maar geen melk of melkproducten bij de stroop nemen liever iets met vitamine Cquote:Op maandag 9 maart 2009 20:11 schreef Rewimo het volgende:
Chuckie
Huup, als je ijzer laag is kan vriendlief je beter volstoppen met boterhammen met appelstroop. Die eieren gaan geen zoden aan de dijk zetten ben ik bang
Jen een dikke lip? Christan een bloedneus. Wie biedt meer? Kusje voor JenChristan had gevoetbald, stond in het doel en kreeg een bal op zijn snufferd. Hij zag er fijn uit toen ie thuiskwam. Korsten bloed overal
quote:Op maandag 9 maart 2009 20:18 schreef huuphuup het volgende:
melk komt er bij mij sowieso niet in![]()
ooooh appelstroop, dat is een tijd geleden zeg, goeie, ga ik gelijk halen morgen!
Mn dok zei juist dat er in eieren vrij veel ijzer zit dus dat dat ook gegeten kon wordenzet het geen zoden aan de dijk vanwege de eiwitten enzo dan?
quote:Groene groenten bevatten veel ijzer zoals boerenkool, prei, broccoli. Appelstroop, gedroogd fruit zoals abrikozen en rozijnen zijn ook een rijke ijzerbron.
Verder zit in vlees en volkoren graanproducten veel ijzer. Neem ijzerrijke voedingsstoffen niet tegelijk met koffie, thee of zuivel, die belemmeren namelijk de ijzeropname in de darmen. Eet of drink zuivelproducten minimaal 1 uur na de maaltijd. Nuttig tijdens de maaltijd iets dat vitamine C bevat zoals een fruit of vruchtensap. Vitamine C bevordert de ijzeropname uit de voeding. Mocht uw ijzergehalte aan de lage kant zijn maar nog niet té laag, dan adviseren wij om floradix te gebruiken.
quote:Op maandag 9 maart 2009 20:42 schreef Vicky het volgende:
ik kijk ook CSI
Huup, ik wilde het net zeggen wat Tico zeiElke vrijdagmiddag hebben ze volgens mij infomiddag.
Waar zie jij een half uur? Na 2e CSI zeker, da's te laat joh!quote:Op maandag 9 maart 2009 20:55 schreef huuphuup het volgende:
heb je nog ruim een half uur om te douchen, da lukt toch wel?schnell schnell!
ooooh wat een mysterie is het weer!
jamaar ze zit nu toch csi te kijkenquote:Op maandag 9 maart 2009 20:58 schreef huuphuup het volgende:
huh? Bones begint pas om half 10 dus dan heb je tussen nu en Bones nog een half uur toch?![]()
of je bent nu ernstig busy dat kan ook natuurlijk
Ies graties?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:48 schreef Ticootje het volgende:
Dakota, dat ziet er erg leuk uit!
Huup, je kan ook een kijkje nemen bij het mch, niet omdat je daar wilt bevallen, maar voor de meeneem dingen.
Als er bij het RDGG geen mogelijkheid is om je op te nemen sturen ze je sowieso door naar het MCH. (Komt waarschijnlijk niet vaak voor, maar je lief kan de route maar beter een keer gereden hebbenquote:Op maandag 9 maart 2009 21:48 schreef Ticootje het volgende:
Dakota, dat ziet er erg leuk uit!
Huup, je kan ook een kijkje nemen bij het mch, niet omdat je daar wilt bevallen, maar voor de meeneem dingen.
Hij mocht het hondje uit mijn happymeal hebben hoor!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:54 schreef Ticootje het volgende:
oude westeinde huup.
Dakota, jij hebt echt een lief vriendje!
ik had ook steeds een afzichtelijke muts opquote:Op maandag 9 maart 2009 21:57 schreef Maneki.Neko het volgende:
mch is een takkeend weg voor huup als het urgent is![]()
Koot je haar hangt steeds voor je smoelbakkes, word je daar niet gek van?Ik ben echt allergisch voor inm`n gezicht hangend haar
Dat is echt nu al leuk hoor voor Jen. Ik heb ook altijd een abbo voor Blijdorp gehad, dit jaar voor het eerst niet. Ik ging heel vaak gewoon op m'n vrije dag een uurtje ofzo. Of alleen even door het oceanium.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:55 schreef Ticootje het volgende:
vanaf hoe oud is de dierentuin leuk? Ik wil een abbo op blijdorp, maar heeft Jen er iets aan?
idd foto in r babyboekquote:Op maandag 9 maart 2009 22:11 schreef Igraine het volgende:
[..]
Dat is echt nu al leuk hoor voor Jen. Ik heb ook altijd een abbo voor Blijdorp gehad, dit jaar voor het eerst niet. Ik ging heel vaak gewoon op m'n vrije dag een uurtje ofzo. Of alleen even door het oceanium.
Gisteren zijn wij naar Burgers Zoo geweest, was ook heel leuk. Daryl heeft zowat alleen maar geslapen, maar ze is er toch geweest.
wat igraine zei dusquote:Op maandag 9 maart 2009 22:15 schreef huuphuup het volgende:
Ik ken dat Haga ofzo verder niet, maar is het voor mij niet logischer dat als ik niet naar het RDGG kan dat ik dan naar het Rode Kruis ziekenhuis moet? Of ķs dat het haga? Ik neem aan dat als je naar het ziekenhuis gaat dat de vk dan eerst belt zeg maar niet dat je daar binnenkomt en dan alsnog door moet naar een ander ziekenhuis (kan natuurlijk maar lijkt me niet gebruikelijk). Die twee ziekenhuizen RDGG en Rode Kruis zijn nmlk degene die mn vk wil, dus ik neem aan dat dat de twee dichtsbijzijnde zijn.
Oeeeeh Bones spannend! Ik ga voor die oude vrouw!of die zoon van dinges
duidelijk he...
Koot, waar blijft de foto-van-muts?
ja maar dan ga je dus naar Zoetermeer in plaats van het SFG en niet naar het Erasmus MC toch? dat idee had ik dus zeg maar.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:16 schreef Igraine het volgende:
Ja natuurlijk belt de vk eerst naar het zkh
Zo wilde ik graag in het SFG (Rotterdam) bevallen, maar daar was geen plek, toen moest ik naar Zoetermeer.
nee hoorquote:
Ja, dat is een beetje jammer idd. En dan krijg je in het ziekenhuis nog een shirtje met "Born in Zoetermeer" erop ook.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:19 schreef huuphuup het volgende:
Wel jammer dat je niet kon bevallen waar je wilde. Staat er ineens Zoetermeer in je kinds paspoort in plaats van Rotterdam
Het ziekenhuis was goed, daar heb ik geen klagen over. Maar verder vind ik het 10x niks. Ik werk er veel en heb veel met de gemeente te maken en die is helemaal k*t, o.a. En er wonen veel hagenezen.quote:
Das een eind lopen! Vooral als je de weg niet zo goed weet, anders boor je door de stad heenquote:Op maandag 9 maart 2009 21:29 schreef Dakota het volgende:
Ik ben ontzettend moe..want we moeten ook een halfuur lopen naar t station..we hadden een bus gemist op texel dus moesten we een uur wachten in de harde winden nog een halfuur terug lopen (+ bus & trein)
ik zal t eens aan m vragenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:24 schreef Ticootje het volgende:
volgens mij kan dakota niet lelijk op foto' s staan. Of haar vriend moet de foto maken...
hahahahaquote:Op maandag 9 maart 2009 22:26 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ja, dat is een beetje jammer idd. En dan krijg je in het ziekenhuis nog een shirtje met "Born in Zoetermeer" erop ook.![]()
alsof dat iets is om trots op te zijn
[..]
Het ziekenhuis was goed, daar heb ik geen klagen over. Maar verder vind ik het 10x niks. Ik werk er veel en heb veel met de gemeente te maken en die is helemaal k*t, o.a. En er wonen veel hagenezen.
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik ben nog nooit in een ziekenhuis bevallen en dat beviel mij allerbest
alleen Sjakie, Tinus is in de woonkamer geboren. Op de plek waar je eettafel nu staatquote:Op maandag 9 maart 2009 22:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja die keus heb k ook nog, dezelfde kamer als waar sjakie en tinus zijn geboren
Gek idee wel haha.
Misschien dat Igraine juist wel nietjes kreeg! Weten we meteen waar die vandaan kwamenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:37 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha das een woordspeling waar Bix trots op zou zijn![]()
ik mocht nietjes uit medische dossiers halen dus dan heb jij duidelijk een spannender verblijf gehad daar
Dat verklaart in ieder geval waarom het laminaat op die plek zo opgezwollen is...quote:Op maandag 9 maart 2009 22:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
alleen Sjakie, Tinus is in de woonkamer geboren. Op de plek waar je eettafel nu staat
Oeh das een leuke anecdote voor als de schoonouders komen etenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
alleen Sjakie, Tinus is in de woonkamer geboren. Op de plek waar je eettafel nu staat
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:48 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Misschien dat Igraine juist wel nietjes kreeg! Weten we meteen waar die vandaan kwamen
Ik zie ineens een placenta onder de tafel liggen, zo in gedachtenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zie ineens een placenta onder de tafel liggen, zo in gedachten.
Goed! Ik maak er ook vrijwel geen melding van, dat scheelt ook hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 23:20 schreef huuphuup het volgende:
ja je kan op mn ticker klikken dan verspringt ie naar andere manier van tellen enzo.
jaaaa natuurlijk ga k het dan vertellen!
Hoe is het met Lilah en haar helmpje trouwens? (ik check t baby/dreumes topic niet vaak)
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
Vergeet dat stuk bij je adamsappel niet. Niets zo onverzorgd als een halfgeschoren man
Dat is niet fijn.. Jij bent wel de hele tijd thuis?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:15 schreef Vicky het volgende:
* Vicky duimt oook voor Cattie!!
pff tis een pokkeherrie hier. Ze zijn de voegen aan het uitslijpen/boren/trillen.. Amber was blij dat ze naar de psz mocht
bijna de hele dag. Op Amber brengen en halen van de psz na. En vanmiddag kan Amber bij de kapper terecht, zijn we iig weer een uurtje van huis.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:20 schreef cattie het volgende:
[..]
Dat is niet fijn.. Jij bent wel de hele tijd thuis?
kan ik me heel goed voorstellen met dat riet.. Hier ook riet in huis en ook kalksteen...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:32 schreef Belana het volgende:
cattie, succes met de kaartjes! ik hoop dat het lukt!
Ik heb net ezra weg gebracht, want de klusmeneer is bezig met de plafonds in de hal e.d. en dan is het even handiger als het kleine meneertje er niet is. Kom ik ook even toe aan opruimen e.d.
gisteren zijn de oude plafonds eruit gegaan, dat was opgespoten riet....kunnen jullie je ongeveer voorstellen hoe stoffig het hier is?maar er gebeurt weer wat in huis, das altijd fijn! het is nou eenmaal een 20 jaren plan dit huis...
Succes BE en Huuphuupquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:35 schreef Brighteyes het volgende:Hier ook echo-stress!
Dubbel in 2 topics, iedereen in rep en roer.
Wij mogen om 11 uur. Dus net voor Huup, bij hetzelfde echo-bureau.
1923quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:37 schreef Belana het volgende:
vicky ook een jaren 30 woning?
ach ja, ik kan me niet zo druk maken om het stof enzo hoor, alles is weer schoon te maken. Ik word er altijd heel blij van als er weer wat in huis gebeurt. het kost allemaal wel wat, maar dan knapt het wel op. er gaat ook een deur uit en daar wordt muur van gemaakt, in de plafonds komen netjes inbouwspotjes. de klusmeneer is op zoek naar de tegels die op de muur zitten in de hal (echt jaren 30 tegels) want waar het nieuwe stukje muur komt zullen wel weer tegels moeten natuurlijk. ik hoop dat ie ze kan vinden... anders moet namelijk alles er af en dan nieuwe er op.
Jeetje joh, dat is wel heel onverwacht... Sterkte!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:36 schreef flowerbox het volgende:
Krijg ik net een telefoontje; is er gewoon een collega van me overleden.
Echt zo snel gegaan. Gisteren belde ze op dat ze gelijk naar ha ging omdat ze benauwd was.
En vannacht is ze gewoon overleden in het ziekenhuis.
Het hangt er vanaf, als ik bijv. mijn moeder nog niet gesproken heb als ik Huup zie moet ze toch echt nog even wachten.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:37 schreef bixister het volgende:
zelfde bureau?grappig!
waarschijnlijk weet Huup BE's nieuws nog voordat wij 't weten.
(of ga je 't hier niet vertellen, BE?)
Dakota wilde volgens mij heel graag het stokje krijgen. Of is zij inmiddels ook al geweest?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:58 schreef texelonia het volgende:
Ik denk BE een meisje en Huup een jongen. Maar ik hoop een meisje voor Huup, zodat d'r omgeving het lekker verkeerd heeft
Ik ben mijn hoofd aan het breken over een vraag aan iemand voor het Estafette topic. Pff moeilijk zeg. Elke keer als ik iets weet dan blijkt diegene al aan de beurt geweest te zijn
toen wij hier kwamen wonen was het plafond rond de 3 meter denk ik. Er zaten gipsplaten tegenaan maar die waren veel te strak gezet waardoor het was gaan golven, het was geen gezicht. Gipsplaten eruit getrokken, daaronder zaten rachels, die eruit gehaald, daaronder zat kalksteen, daaronder riet en daaronder de originele binten. Het plafond is toen geloof ik ruim 10cm hoger geworden.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:30 schreef Belana het volgende:
BE een meisjeen huup....mmmm.... ik denk een jongen
cattiewoeiiiii wat goed!!
vicky, wow, 1923! das nog weer een slag ouder en nog hogere plafonds dusHier zijn ze 2.70
In de woonkamer en eetkamer zou dus ook eigenlijk al dat opgespoten riet eruit moeten, maar daar wachten we nog even meesowieso wil ik alles altijd in 1 keer goed, en als we aan de woonkamer beginnen komt er nog wel even meer bij kijken...
heh ik moest ook voor de r naar logopedie..t gaat nog steeds niet zoals ik het wilquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ben net eindelijk teruggebeld door de logopedistena 4 weken
Niet meer nodig, hij spreekt de r al prachtig uit
\O/quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:58 schreef texelonia het volgende:
Ik denk BE een meisje en Huup een jongen. Maar ik hoop een meisje voor Huup, zodat d'r omgeving het lekker verkeerd heeft
Ik ben mijn hoofd aan het breken over een vraag aan iemand voor het Estafette topic. Pff moeilijk zeg. Elke keer als ik iets weet dan blijkt diegene al aan de beurt geweest te zijn
Ik moest eigenlijk ook naar logopedie want ik deed ook zo'n Frrrrrranse r ipv rollende r en dat vond ik verschrikkelijk. Maar toen zag ik de koningin op tv en die deed dezelfde r als ik, dus toen wilde ik niet meerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:10 schreef Dakota het volgende:
[..]
heh ik moest ook voor de r naar logopedie..t gaat nog steeds niet zoals ik het wilAls ik van je ras ras ras moet zingen lach je je krom
Vooral als ik Rael mee laat zingen met zijn prothese (hij klinkt alsof hij uit het gooi komt)
zellf gemaakte smoothiequote:
Die ga ik ook even opslaan!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:01 schreef Ynske het volgende:
Vers Fruit Smoothie
[ afbeelding ]
Vers Fruit SmoothieIngrediėnten
1 kop watermeloen in stukjes
1 kop kanteloep of een ander soort meloen
1 kop ananas in stukjes
1 kop mango in stukjes
1 kop gehalveerde aardbeien
1/4 kop suiker
1 kop sinaasappelsap
Fijngestampt ijs
Bereiding
Mix al de ingrediėnten behalve het ijs. Ijs toevoegen en nog eens alles mixen. Onmiddelijk serveren en garneren met fruit. Goed voor 6 glazen.
En ik ben een internaatsklantquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:29 schreef innepin het volgende:
Ik zou je best het stokje willen geven, maar ik ben ook nog niet geweest![]()
Maar je bent heus heel boeiend! En je hebt hele interessante naamsuggesties! En en en je hebt in Ierland gewoond, da's ook hartstikke boeiend.
Ik heb je als suggestie doorgegeven aan tex. Meer kan ik niet voor je doenquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:25 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ik heb je als suggestie doorgegeven aan tex. Meer kan ik niet voor je doen![]()
Ik ben helemaal nog nooit in Ierland geweest. April wordt mijn eerste keer. Ik ga, samen met mijn vriend, op bezoek bij een vriendinnetje in Cork. Op zaterdagavond hebben we een feetje in Dublin, dus vandaar dat we daar ook nog 'even' heengaan. Wordt een erg druk bezoekje. Vrijdagavond aankomst. zaterdag naar Dublin. Zondag of maandag terug naar Cork en woensdag eind van de middag weer naar Nederlandquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:16 schreef Dakota het volgende:
[..]
Cork!!! (ben je wel eens in Kinsale geweest? daar woonde ik
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |