neuh dat weet ik nog niet. Maar ik was de enige die het had voorbereid en die een samenhangend verhaal heeft opgehangenquote:Op maandag 9 maart 2009 16:33 schreef Stout het volgende:
en wat had je voor cijfer of weer je dat nog niet direct ?
hahaha hij roept nu heel hard dat dat inderdaad zo isquote:Op maandag 9 maart 2009 16:54 schreef Memmel het volgende:
Huup, ik zie jouw lief echt voor me als een menneke dat de hele dag voer in zijn zwangere vrouwke moet stoppen. Of hij is brood met pindakaas aan het smeren, of hij haalt ijs en cola, of chocola.![]()
![]()
Stiekem is dit een ik-wou-dat-ik-mijn-vent-zo-gek-kreeg post
True, true. En die van mij rijdt wél naar de Mac, als ik hem daar lief doch dringend om vraag. Uit en thuis 5 minuten werk, dus dan doet 'ie het wel.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jouw vent haalde toch 7 pakken koekjes toen je om koekjes vroeg?![]()
Tuurlijkquote:Op maandag 9 maart 2009 17:24 schreef Ticootje het volgende:
ik heb een leuke vacature gezien... Zal ik de gok wagen?
dat deed die van mij niet. ik moest nog zelf naar het ziekenhuis rijden met weeenquote:Op maandag 9 maart 2009 17:07 schreef Stout het volgende:
Mijn kerel haalde ook alles voor me toen ik zwanger was, die is zelfs een keer met 2 potten augurken aan komen zetten, binnen no-time waren ze leeg
Kijk das een goede tip!!quote:Op maandag 9 maart 2009 17:06 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Er bestaat raamverf, ik omlijn de tekening altijd met zo'n dikke stift, dat gaat er ook prima af.
moest wel want de vk was al in het ziekenhuis en ik moest een half uur rijden.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:32 schreef Guuzewuus het volgende:
Oh Popples, dat had ik echt niet gekund met weeën
.
Nou dat was me echt niet gelukt, met weeën rijden..ben overigens 2x heerlijk thuis bevallen.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:29 schreef Popples het volgende:
[..]
dat deed die van mij niet. ik moest nog zelf naar het ziekenhuis rijden met weeen![]()
nee hij had geen rijbewijs toen en 14 km fietsen of lopen is wel een beetje ver.![]()
De mensen die vrolijk over zichzelf roepen dat brutalen nou eenmaal de halve wereld hebben hebben geloof ik geen idee er van hoe hard ze door de andere helft van de wereld eigenlijk worden uitgekotst!quote:Op maandag 9 maart 2009 14:38 schreef Faja-Lobi het volgende:
joh sommige zijn nou eenmaal zo honds brutaal en anderen die durven hun mond niet open te doen.
Nu al?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:33 schreef huuphuup het volgende:
oeh popples, dat lijkt me wel eng zelf rijden met weeën? Mijn lief heeft gelukkig wel zn rijbewijs en ik heb al een paar keer aangewezen welke afslag hij voor het ziekenhuis moet hebben enzo en hoe het ziekenhuis heet![]()
Ticoo tuurlijk! Gewoon doen. Succes!!
als we de snelweg naar r'dam nemen dan kom je langs het bordje van het ziekenhuis Delft, dus ik heb het nu al een keer of 5 aangewezenquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:56 schreef p_iglet het volgende:
hihi ik ben met weeen en al in de bak van de bakfiets naar het ziekenhuis gegaan
Ok vriendlief heeft gefietst dat wel.
foto's ga ik nu bekijken, zal eens kijke of er iets leuks bij zit.
ja zoeentje jaquote:Op maandag 9 maart 2009 19:01 schreef huuphuup het volgende:
ademgeluidjes zelfs?
![]()
is dat er zo eentje die ook op een bepaald moment gaat huilen en dat je dan moet kijken wat er nodig is? (flesje, luier dat soort dingen...). Wat supergrappig!
Dit vraagt natuurlijk wel om een foto hè
dat weet ik nog nietquote:
Hahahahahahahahaquote:Op maandag 9 maart 2009 19:05 schreef Ynske het volgende:
n gewoon kind is makkelijker stil te krijgen
ja echt welquote:Op maandag 9 maart 2009 19:14 schreef Fannie het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha![]()
I know what you mean.....een echte Chuckie hé?
quote:Op maandag 9 maart 2009 19:53 schreef Fannie het volgende:
Ze staat weer uit???
Das nie eerlijk, dochterlief kon um nie uit zetten, alhoewel iedereen int gezin dat wilde....
Hubby zei op een gegeven moment toen: Of dat chuckie geval uit of hij gaat in de kliko!![]()
![]()
Sjees wat een stress was dat zeg![]()
maar geen melk of melkproducten bij de stroop nemen liever iets met vitamine Cquote:Op maandag 9 maart 2009 20:11 schreef Rewimo het volgende:
Chuckie
Huup, als je ijzer laag is kan vriendlief je beter volstoppen met boterhammen met appelstroop. Die eieren gaan geen zoden aan de dijk zetten ben ik bang
Jen een dikke lip? Christan een bloedneus. Wie biedt meer? Kusje voor JenChristan had gevoetbald, stond in het doel en kreeg een bal op zijn snufferd. Hij zag er fijn uit toen ie thuiskwam. Korsten bloed overal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |