neuh dat weet ik nog niet. Maar ik was de enige die het had voorbereid en die een samenhangend verhaal heeft opgehangenquote:Op maandag 9 maart 2009 16:33 schreef Stout het volgende:
en wat had je voor cijfer of weer je dat nog niet direct ?
hahaha hij roept nu heel hard dat dat inderdaad zo isquote:Op maandag 9 maart 2009 16:54 schreef Memmel het volgende:
Huup, ik zie jouw lief echt voor me als een menneke dat de hele dag voer in zijn zwangere vrouwke moet stoppen. Of hij is brood met pindakaas aan het smeren, of hij haalt ijs en cola, of chocola.![]()
![]()
Stiekem is dit een ik-wou-dat-ik-mijn-vent-zo-gek-kreeg post
True, true. En die van mij rijdt wél naar de Mac, als ik hem daar lief doch dringend om vraag. Uit en thuis 5 minuten werk, dus dan doet 'ie het wel.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jouw vent haalde toch 7 pakken koekjes toen je om koekjes vroeg?![]()
Tuurlijkquote:Op maandag 9 maart 2009 17:24 schreef Ticootje het volgende:
ik heb een leuke vacature gezien... Zal ik de gok wagen?
dat deed die van mij niet. ik moest nog zelf naar het ziekenhuis rijden met weeenquote:Op maandag 9 maart 2009 17:07 schreef Stout het volgende:
Mijn kerel haalde ook alles voor me toen ik zwanger was, die is zelfs een keer met 2 potten augurken aan komen zetten, binnen no-time waren ze leeg
Kijk das een goede tip!!quote:Op maandag 9 maart 2009 17:06 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Er bestaat raamverf, ik omlijn de tekening altijd met zo'n dikke stift, dat gaat er ook prima af.
moest wel want de vk was al in het ziekenhuis en ik moest een half uur rijden.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:32 schreef Guuzewuus het volgende:
Oh Popples, dat had ik echt niet gekund met weeën
.
Nou dat was me echt niet gelukt, met weeën rijden..ben overigens 2x heerlijk thuis bevallen.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:29 schreef Popples het volgende:
[..]
dat deed die van mij niet. ik moest nog zelf naar het ziekenhuis rijden met weeen![]()
nee hij had geen rijbewijs toen en 14 km fietsen of lopen is wel een beetje ver.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |