quote:Op maandag 9 maart 2009 20:18 schreef huuphuup het volgende:
melk komt er bij mij sowieso niet in![]()
ooooh appelstroop, dat is een tijd geleden zeg, goeie, ga ik gelijk halen morgen!
Mn dok zei juist dat er in eieren vrij veel ijzer zit dus dat dat ook gegeten kon wordenzet het geen zoden aan de dijk vanwege de eiwitten enzo dan?
quote:Groene groenten bevatten veel ijzer zoals boerenkool, prei, broccoli. Appelstroop, gedroogd fruit zoals abrikozen en rozijnen zijn ook een rijke ijzerbron.
Verder zit in vlees en volkoren graanproducten veel ijzer. Neem ijzerrijke voedingsstoffen niet tegelijk met koffie, thee of zuivel, die belemmeren namelijk de ijzeropname in de darmen. Eet of drink zuivelproducten minimaal 1 uur na de maaltijd. Nuttig tijdens de maaltijd iets dat vitamine C bevat zoals een fruit of vruchtensap. Vitamine C bevordert de ijzeropname uit de voeding. Mocht uw ijzergehalte aan de lage kant zijn maar nog niet té laag, dan adviseren wij om floradix te gebruiken.
quote:Op maandag 9 maart 2009 20:42 schreef Vicky het volgende:
ik kijk ook CSI
Huup, ik wilde het net zeggen wat Tico zeiElke vrijdagmiddag hebben ze volgens mij infomiddag.
Waar zie jij een half uur? Na 2e CSI zeker, da's te laat joh!quote:Op maandag 9 maart 2009 20:55 schreef huuphuup het volgende:
heb je nog ruim een half uur om te douchen, da lukt toch wel?schnell schnell!
ooooh wat een mysterie is het weer!
jamaar ze zit nu toch csi te kijkenquote:Op maandag 9 maart 2009 20:58 schreef huuphuup het volgende:
huh? Bones begint pas om half 10 dus dan heb je tussen nu en Bones nog een half uur toch?![]()
of je bent nu ernstig busy dat kan ook natuurlijk
Ies graties?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:48 schreef Ticootje het volgende:
Dakota, dat ziet er erg leuk uit!
Huup, je kan ook een kijkje nemen bij het mch, niet omdat je daar wilt bevallen, maar voor de meeneem dingen.
Als er bij het RDGG geen mogelijkheid is om je op te nemen sturen ze je sowieso door naar het MCH. (Komt waarschijnlijk niet vaak voor, maar je lief kan de route maar beter een keer gereden hebbenquote:Op maandag 9 maart 2009 21:48 schreef Ticootje het volgende:
Dakota, dat ziet er erg leuk uit!
Huup, je kan ook een kijkje nemen bij het mch, niet omdat je daar wilt bevallen, maar voor de meeneem dingen.
Hij mocht het hondje uit mijn happymeal hebben hoor!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:54 schreef Ticootje het volgende:
oude westeinde huup.
Dakota, jij hebt echt een lief vriendje!
ik had ook steeds een afzichtelijke muts opquote:Op maandag 9 maart 2009 21:57 schreef Maneki.Neko het volgende:
mch is een takkeend weg voor huup als het urgent is![]()
Koot je haar hangt steeds voor je smoelbakkes, word je daar niet gek van?Ik ben echt allergisch voor inm`n gezicht hangend haar
Dat is echt nu al leuk hoor voor Jen. Ik heb ook altijd een abbo voor Blijdorp gehad, dit jaar voor het eerst niet. Ik ging heel vaak gewoon op m'n vrije dag een uurtje ofzo. Of alleen even door het oceanium.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:55 schreef Ticootje het volgende:
vanaf hoe oud is de dierentuin leuk? Ik wil een abbo op blijdorp, maar heeft Jen er iets aan?
idd foto in r babyboekquote:Op maandag 9 maart 2009 22:11 schreef Igraine het volgende:
[..]
Dat is echt nu al leuk hoor voor Jen. Ik heb ook altijd een abbo voor Blijdorp gehad, dit jaar voor het eerst niet. Ik ging heel vaak gewoon op m'n vrije dag een uurtje ofzo. Of alleen even door het oceanium.
Gisteren zijn wij naar Burgers Zoo geweest, was ook heel leuk. Daryl heeft zowat alleen maar geslapen, maar ze is er toch geweest.
wat igraine zei dusquote:Op maandag 9 maart 2009 22:15 schreef huuphuup het volgende:
Ik ken dat Haga ofzo verder niet, maar is het voor mij niet logischer dat als ik niet naar het RDGG kan dat ik dan naar het Rode Kruis ziekenhuis moet? Of ís dat het haga? Ik neem aan dat als je naar het ziekenhuis gaat dat de vk dan eerst belt zeg maar niet dat je daar binnenkomt en dan alsnog door moet naar een ander ziekenhuis (kan natuurlijk maar lijkt me niet gebruikelijk). Die twee ziekenhuizen RDGG en Rode Kruis zijn nmlk degene die mn vk wil, dus ik neem aan dat dat de twee dichtsbijzijnde zijn.
Oeeeeh Bones spannend! Ik ga voor die oude vrouw!of die zoon van dinges
duidelijk he...
Koot, waar blijft de foto-van-muts?
ja maar dan ga je dus naar Zoetermeer in plaats van het SFG en niet naar het Erasmus MC toch? dat idee had ik dus zeg maar.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:16 schreef Igraine het volgende:
Ja natuurlijk belt de vk eerst naar het zkh
Zo wilde ik graag in het SFG (Rotterdam) bevallen, maar daar was geen plek, toen moest ik naar Zoetermeer.
nee hoorquote:
Ja, dat is een beetje jammer idd. En dan krijg je in het ziekenhuis nog een shirtje met "Born in Zoetermeer" erop ook.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:19 schreef huuphuup het volgende:
Wel jammer dat je niet kon bevallen waar je wilde. Staat er ineens Zoetermeer in je kinds paspoort in plaats van Rotterdam
Het ziekenhuis was goed, daar heb ik geen klagen over. Maar verder vind ik het 10x niks. Ik werk er veel en heb veel met de gemeente te maken en die is helemaal k*t, o.a. En er wonen veel hagenezen.quote:
Das een eind lopen! Vooral als je de weg niet zo goed weet, anders boor je door de stad heenquote:Op maandag 9 maart 2009 21:29 schreef Dakota het volgende:
Ik ben ontzettend moe..want we moeten ook een halfuur lopen naar t station..we hadden een bus gemist op texel dus moesten we een uur wachten in de harde winden nog een halfuur terug lopen (+ bus & trein)
ik zal t eens aan m vragenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:24 schreef Ticootje het volgende:
volgens mij kan dakota niet lelijk op foto' s staan. Of haar vriend moet de foto maken...
hahahahaquote:Op maandag 9 maart 2009 22:26 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ja, dat is een beetje jammer idd. En dan krijg je in het ziekenhuis nog een shirtje met "Born in Zoetermeer" erop ook.![]()
alsof dat iets is om trots op te zijn
[..]
Het ziekenhuis was goed, daar heb ik geen klagen over. Maar verder vind ik het 10x niks. Ik werk er veel en heb veel met de gemeente te maken en die is helemaal k*t, o.a. En er wonen veel hagenezen.
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik ben nog nooit in een ziekenhuis bevallen en dat beviel mij allerbest
alleen Sjakie, Tinus is in de woonkamer geboren. Op de plek waar je eettafel nu staatquote:Op maandag 9 maart 2009 22:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja die keus heb k ook nog, dezelfde kamer als waar sjakie en tinus zijn geboren
Gek idee wel haha.
Misschien dat Igraine juist wel nietjes kreeg! Weten we meteen waar die vandaan kwamenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:37 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha das een woordspeling waar Bix trots op zou zijn![]()
ik mocht nietjes uit medische dossiers halen dus dan heb jij duidelijk een spannender verblijf gehad daar
Dat verklaart in ieder geval waarom het laminaat op die plek zo opgezwollen is...quote:Op maandag 9 maart 2009 22:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
alleen Sjakie, Tinus is in de woonkamer geboren. Op de plek waar je eettafel nu staat
Oeh das een leuke anecdote voor als de schoonouders komen etenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
alleen Sjakie, Tinus is in de woonkamer geboren. Op de plek waar je eettafel nu staat
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:48 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Misschien dat Igraine juist wel nietjes kreeg! Weten we meteen waar die vandaan kwamen
Ik zie ineens een placenta onder de tafel liggen, zo in gedachtenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zie ineens een placenta onder de tafel liggen, zo in gedachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |