mee dat was kijkduinquote:
ja precies.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:46 schreef Faja-Lobi het volgende:
ik doelde ook niet op je moeder die haar mond niet open deed maar die vrouw die de trip trap verkoopt voor 50 euro aan iemand die zo hondsbrutaal is dat ze hem te koop aan bied voor 85 euro. Die had haar mond moeten roeren ipv stil zwijgend toe kijken.
quote:
Oh ja herkenbaar, of je komt ergens voor een hagedisje en het ligt verdroogt dood onder in de bak.. *oepsie*quote:Op maandag 9 maart 2009 14:38 schreef Faja-Lobi het volgende:
joh sommige zijn nou eenmaal zo honds brutaal en anderen die durven hun mond niet open te doen. Ik had een aantal maanden terug op mp een terrarium gevonden voor een redelijk schappelijk prijsje. Ik gebeld en ik mocht het overnemen voor dat bedrag. Ik dus een afspraak gemaakt om het in het weekend (was toen donderdag) op te komen halen, want in mijn uppie een terrarium tillen wordt lastig en ergens ook in de auto nog een 2e persoon en kind kwijt kunnen wordt lastig. Kortom, ik denk laat ik nog even bellen voor dat ik vertrek had ze mooi het terrarium aan een ander verkocht omdat die het eerder op kon komen halen. Was al lang blij dat ik geen aanbetaling had gedaan.
We hebben nog steeds een piepklein terrarium met 'lopende bomen' van Cas en voor de rest wat haarballen, tis goed zoquote:Op maandag 9 maart 2009 14:56 schreef Faja-Lobi het volgende:
wij hebben geen terrarium en beestjes meer, ik ben niet de enige die allergisch is voor dieren en Nathan reageert wel erg heftig op sommige dingen. Als onze honden het hoekje om gaan komen die er ook niet meer (we hebben 2 buiten honden die nooit binnen komen overigens).
Ja dat doorverkopen dat snap ik wel, maar dat ga je toch zeker niet recht in het gezicht van de verkopende partij zeggen?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:59 schreef Ynske het volgende:
ik heb dat hier laatst toch al eens eerder gelezen dat die tripptrapps opgekocht werden en voor veel meer doorverkocht werden. triest, maar helaas bestaan dit soort mensen ook
kotst en poept ie ook?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:54 schreef Ynske het volgende:
kennen jullie van die babypoppen wat in amerika gebruikt worden voor onderwijs bij jeugd?
mn huisgenootje heeft er een om te testen
dus vanavond zijn we testmama's
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:09 schreef Memmel het volgende:
Ynske, dat vraagt natuurlijk wel om foto's, he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |