alleen als je mama ze erop geschreven heeft, en je een koekblik met centjes om te wisselen bij je hebt, en een lelijk kleed om je spul op uit te stallenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:44 schreef pinquit het volgende:
ja? dus ik mag ook spullen meenemen met prijsjes erop?
of aan mij gevenquote:Op zondag 8 maart 2009 22:11 schreef Memmel het volgende:
De 26e is de eerste zondag van mijn verlof! Ik denk dat ik ook kom, ik heb nog wel wat meiden spullen in de aanbieding...dus het is of ruilen of gewoon verkopen?
ok..als het een jongetje is krijg je een barbapapa rompertje van mijquote:
en waarom zou dat zo moeten zijn? niet dat ik zoveel speelgoed te rolen heb overigens.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:17 schreef Reinhilde het volgende:
speelgoed is ook prima, maar de nadruk ligt op kleding.
psstt alleen ingekocht voor meisje..maar ik ben wat tomboyishquote:Op zondag 8 maart 2009 22:35 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha is goed Koot!
ik ben bang dat ik sowieso veel van je ga afnemen, haha, handig iemand die groot ingekocht heeft voor beide geslachten!
Mijn meneer komt niet mee (ieee veel vrouwen enzo) dus ik heb lekker de keus zonder dat ik met hem rekening hoef te houden. Had ie maar mee moeten gaan
Nou, ik heb het er met Sven al over gehad, en ik kan nu niet meer terug.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:36 schreef Dakota het volgende:
speelgoed zou wel leuk zijn eigenlijkNiet dat ik veel te rolen heb..maar afnomen jawohl
ook goed, ik neem wel afquote:Op zondag 8 maart 2009 22:37 schreef Dakota het volgende:
[..]
psstt alleen ingekocht voor meisje..maar ik ben wat tomboyishdus ik prop dochterlief graag in rompertjes met waterpomptangen erop enzo
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:26 schreef pinquit het volgende:
ja de 26e stiekum wel. ik ga wel de dag erna naar dublinmaar het moet kunnen.
Ruben is anders maar al te blij met het hobbelpaard en de auto van Thiesquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:13 schreef Reinhilde het volgende:
Ik wil wel nog even benadrukken dat het een kledingbeurs is, en geen speelgoedbeurs. Natuurlijk mag je ook wat speelgoed meenemen om te verkopen, maar de nadruk ligt op kleding.
Vind ik ook hoor. Ik heb niet zoveel kleding om weg te doen en volgens mij komt er niemand die Kai's maat in de aanbieding heeft. Speelgoed heb ik echter wel....quote:Op zondag 8 maart 2009 22:33 schreef bixister het volgende:
[..]
en waarom zou dat zo moeten zijn? niet dat ik zoveel speelgoed te rolen heb overigens.maar ik snap 'm gewoon niet. dat kunnen de vraag & aanbod toch wel gewoon bepalen?
Corkquote:Op maandag 9 maart 2009 14:11 schreef Chell het volgende:
Jawel, ookZaterdag en zondag. Op maandag gaan we terug naar Cork. Maar goed, we gaan wel erg off topic!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |