ik had ook steeds een afzichtelijke muts opquote:Op maandag 9 maart 2009 21:57 schreef Maneki.Neko het volgende:
mch is een takkeend weg voor huup als het urgent is![]()
Koot je haar hangt steeds voor je smoelbakkes, word je daar niet gek van?Ik ben echt allergisch voor inm`n gezicht hangend haar
Dat is echt nu al leuk hoor voor Jen. Ik heb ook altijd een abbo voor Blijdorp gehad, dit jaar voor het eerst niet. Ik ging heel vaak gewoon op m'n vrije dag een uurtje ofzo. Of alleen even door het oceanium.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:55 schreef Ticootje het volgende:
vanaf hoe oud is de dierentuin leuk? Ik wil een abbo op blijdorp, maar heeft Jen er iets aan?
idd foto in r babyboekquote:Op maandag 9 maart 2009 22:11 schreef Igraine het volgende:
[..]
Dat is echt nu al leuk hoor voor Jen. Ik heb ook altijd een abbo voor Blijdorp gehad, dit jaar voor het eerst niet. Ik ging heel vaak gewoon op m'n vrije dag een uurtje ofzo. Of alleen even door het oceanium.
Gisteren zijn wij naar Burgers Zoo geweest, was ook heel leuk. Daryl heeft zowat alleen maar geslapen, maar ze is er toch geweest.
wat igraine zei dusquote:Op maandag 9 maart 2009 22:15 schreef huuphuup het volgende:
Ik ken dat Haga ofzo verder niet, maar is het voor mij niet logischer dat als ik niet naar het RDGG kan dat ik dan naar het Rode Kruis ziekenhuis moet? Of ķs dat het haga? Ik neem aan dat als je naar het ziekenhuis gaat dat de vk dan eerst belt zeg maar niet dat je daar binnenkomt en dan alsnog door moet naar een ander ziekenhuis (kan natuurlijk maar lijkt me niet gebruikelijk). Die twee ziekenhuizen RDGG en Rode Kruis zijn nmlk degene die mn vk wil, dus ik neem aan dat dat de twee dichtsbijzijnde zijn.
Oeeeeh Bones spannend! Ik ga voor die oude vrouw!of die zoon van dinges
duidelijk he...
Koot, waar blijft de foto-van-muts?
ja maar dan ga je dus naar Zoetermeer in plaats van het SFG en niet naar het Erasmus MC toch? dat idee had ik dus zeg maar.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:16 schreef Igraine het volgende:
Ja natuurlijk belt de vk eerst naar het zkh
Zo wilde ik graag in het SFG (Rotterdam) bevallen, maar daar was geen plek, toen moest ik naar Zoetermeer.
nee hoorquote:
Ja, dat is een beetje jammer idd. En dan krijg je in het ziekenhuis nog een shirtje met "Born in Zoetermeer" erop ook.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:19 schreef huuphuup het volgende:
Wel jammer dat je niet kon bevallen waar je wilde. Staat er ineens Zoetermeer in je kinds paspoort in plaats van Rotterdam
Het ziekenhuis was goed, daar heb ik geen klagen over. Maar verder vind ik het 10x niks. Ik werk er veel en heb veel met de gemeente te maken en die is helemaal k*t, o.a. En er wonen veel hagenezen.quote:
Das een eind lopen! Vooral als je de weg niet zo goed weet, anders boor je door de stad heenquote:Op maandag 9 maart 2009 21:29 schreef Dakota het volgende:
Ik ben ontzettend moe..want we moeten ook een halfuur lopen naar t station..we hadden een bus gemist op texel dus moesten we een uur wachten in de harde winden nog een halfuur terug lopen (+ bus & trein)
ik zal t eens aan m vragenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:24 schreef Ticootje het volgende:
volgens mij kan dakota niet lelijk op foto' s staan. Of haar vriend moet de foto maken...
hahahahaquote:Op maandag 9 maart 2009 22:26 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ja, dat is een beetje jammer idd. En dan krijg je in het ziekenhuis nog een shirtje met "Born in Zoetermeer" erop ook.![]()
alsof dat iets is om trots op te zijn
[..]
Het ziekenhuis was goed, daar heb ik geen klagen over. Maar verder vind ik het 10x niks. Ik werk er veel en heb veel met de gemeente te maken en die is helemaal k*t, o.a. En er wonen veel hagenezen.
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik ben nog nooit in een ziekenhuis bevallen en dat beviel mij allerbest
alleen Sjakie, Tinus is in de woonkamer geboren. Op de plek waar je eettafel nu staatquote:Op maandag 9 maart 2009 22:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja die keus heb k ook nog, dezelfde kamer als waar sjakie en tinus zijn geboren
Gek idee wel haha.
Misschien dat Igraine juist wel nietjes kreeg! Weten we meteen waar die vandaan kwamenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:37 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha das een woordspeling waar Bix trots op zou zijn![]()
ik mocht nietjes uit medische dossiers halen dus dan heb jij duidelijk een spannender verblijf gehad daar
Dat verklaart in ieder geval waarom het laminaat op die plek zo opgezwollen is...quote:Op maandag 9 maart 2009 22:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
alleen Sjakie, Tinus is in de woonkamer geboren. Op de plek waar je eettafel nu staat
Oeh das een leuke anecdote voor als de schoonouders komen etenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
alleen Sjakie, Tinus is in de woonkamer geboren. Op de plek waar je eettafel nu staat
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:48 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Misschien dat Igraine juist wel nietjes kreeg! Weten we meteen waar die vandaan kwamen
Ik zie ineens een placenta onder de tafel liggen, zo in gedachtenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zie ineens een placenta onder de tafel liggen, zo in gedachten.
Goed! Ik maak er ook vrijwel geen melding van, dat scheelt ook hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 23:20 schreef huuphuup het volgende:
ja je kan op mn ticker klikken dan verspringt ie naar andere manier van tellen enzo.
jaaaa natuurlijk ga k het dan vertellen!
Hoe is het met Lilah en haar helmpje trouwens? (ik check t baby/dreumes topic niet vaak)
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
Vergeet dat stuk bij je adamsappel niet. Niets zo onverzorgd als een halfgeschoren man
Dat is niet fijn.. Jij bent wel de hele tijd thuis?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:15 schreef Vicky het volgende:
* Vicky duimt oook voor Cattie!!
pff tis een pokkeherrie hier. Ze zijn de voegen aan het uitslijpen/boren/trillen.. Amber was blij dat ze naar de psz mocht
bijna de hele dag. Op Amber brengen en halen van de psz na. En vanmiddag kan Amber bij de kapper terecht, zijn we iig weer een uurtje van huis.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:20 schreef cattie het volgende:
[..]
Dat is niet fijn.. Jij bent wel de hele tijd thuis?
kan ik me heel goed voorstellen met dat riet.. Hier ook riet in huis en ook kalksteen...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:32 schreef Belana het volgende:
cattie, succes met de kaartjes! ik hoop dat het lukt!
Ik heb net ezra weg gebracht, want de klusmeneer is bezig met de plafonds in de hal e.d. en dan is het even handiger als het kleine meneertje er niet is. Kom ik ook even toe aan opruimen e.d.
gisteren zijn de oude plafonds eruit gegaan, dat was opgespoten riet....kunnen jullie je ongeveer voorstellen hoe stoffig het hier is?maar er gebeurt weer wat in huis, das altijd fijn! het is nou eenmaal een 20 jaren plan dit huis...
Succes BE en Huuphuupquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:35 schreef Brighteyes het volgende:Hier ook echo-stress!
Dubbel in 2 topics, iedereen in rep en roer.
Wij mogen om 11 uur. Dus net voor Huup, bij hetzelfde echo-bureau.
1923quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:37 schreef Belana het volgende:
vicky ook een jaren 30 woning?
ach ja, ik kan me niet zo druk maken om het stof enzo hoor, alles is weer schoon te maken. Ik word er altijd heel blij van als er weer wat in huis gebeurt. het kost allemaal wel wat, maar dan knapt het wel op. er gaat ook een deur uit en daar wordt muur van gemaakt, in de plafonds komen netjes inbouwspotjes. de klusmeneer is op zoek naar de tegels die op de muur zitten in de hal (echt jaren 30 tegels) want waar het nieuwe stukje muur komt zullen wel weer tegels moeten natuurlijk. ik hoop dat ie ze kan vinden... anders moet namelijk alles er af en dan nieuwe er op.
Jeetje joh, dat is wel heel onverwacht... Sterkte!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:36 schreef flowerbox het volgende:
Krijg ik net een telefoontje; is er gewoon een collega van me overleden.
Echt zo snel gegaan. Gisteren belde ze op dat ze gelijk naar ha ging omdat ze benauwd was.
En vannacht is ze gewoon overleden in het ziekenhuis.
Het hangt er vanaf, als ik bijv. mijn moeder nog niet gesproken heb als ik Huup zie moet ze toch echt nog even wachten.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:37 schreef bixister het volgende:
zelfde bureau?grappig!
waarschijnlijk weet Huup BE's nieuws nog voordat wij 't weten.
(of ga je 't hier niet vertellen, BE?)
Dakota wilde volgens mij heel graag het stokje krijgen. Of is zij inmiddels ook al geweest?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:58 schreef texelonia het volgende:
Ik denk BE een meisje en Huup een jongen. Maar ik hoop een meisje voor Huup, zodat d'r omgeving het lekker verkeerd heeft
Ik ben mijn hoofd aan het breken over een vraag aan iemand voor het Estafette topic. Pff moeilijk zeg. Elke keer als ik iets weet dan blijkt diegene al aan de beurt geweest te zijn
toen wij hier kwamen wonen was het plafond rond de 3 meter denk ik. Er zaten gipsplaten tegenaan maar die waren veel te strak gezet waardoor het was gaan golven, het was geen gezicht. Gipsplaten eruit getrokken, daaronder zaten rachels, die eruit gehaald, daaronder zat kalksteen, daaronder riet en daaronder de originele binten. Het plafond is toen geloof ik ruim 10cm hoger geworden.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:30 schreef Belana het volgende:
BE een meisjeen huup....mmmm.... ik denk een jongen
cattiewoeiiiii wat goed!!
vicky, wow, 1923! das nog weer een slag ouder en nog hogere plafonds dusHier zijn ze 2.70
In de woonkamer en eetkamer zou dus ook eigenlijk al dat opgespoten riet eruit moeten, maar daar wachten we nog even meesowieso wil ik alles altijd in 1 keer goed, en als we aan de woonkamer beginnen komt er nog wel even meer bij kijken...
heh ik moest ook voor de r naar logopedie..t gaat nog steeds niet zoals ik het wilquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ben net eindelijk teruggebeld door de logopedistena 4 weken
Niet meer nodig, hij spreekt de r al prachtig uit
\O/quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:58 schreef texelonia het volgende:
Ik denk BE een meisje en Huup een jongen. Maar ik hoop een meisje voor Huup, zodat d'r omgeving het lekker verkeerd heeft
Ik ben mijn hoofd aan het breken over een vraag aan iemand voor het Estafette topic. Pff moeilijk zeg. Elke keer als ik iets weet dan blijkt diegene al aan de beurt geweest te zijn
Ik moest eigenlijk ook naar logopedie want ik deed ook zo'n Frrrrrranse r ipv rollende r en dat vond ik verschrikkelijk. Maar toen zag ik de koningin op tv en die deed dezelfde r als ik, dus toen wilde ik niet meerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:10 schreef Dakota het volgende:
[..]
heh ik moest ook voor de r naar logopedie..t gaat nog steeds niet zoals ik het wilAls ik van je ras ras ras moet zingen lach je je krom
Vooral als ik Rael mee laat zingen met zijn prothese (hij klinkt alsof hij uit het gooi komt)
zellf gemaakte smoothiequote:
Die ga ik ook even opslaan!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:01 schreef Ynske het volgende:
Vers Fruit Smoothie
[ afbeelding ]
Vers Fruit SmoothieIngrediėnten
1 kop watermeloen in stukjes
1 kop kanteloep of een ander soort meloen
1 kop ananas in stukjes
1 kop mango in stukjes
1 kop gehalveerde aardbeien
1/4 kop suiker
1 kop sinaasappelsap
Fijngestampt ijs
Bereiding
Mix al de ingrediėnten behalve het ijs. Ijs toevoegen en nog eens alles mixen. Onmiddelijk serveren en garneren met fruit. Goed voor 6 glazen.
En ik ben een internaatsklantquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:29 schreef innepin het volgende:
Ik zou je best het stokje willen geven, maar ik ben ook nog niet geweest![]()
Maar je bent heus heel boeiend! En je hebt hele interessante naamsuggesties! En en en je hebt in Ierland gewoond, da's ook hartstikke boeiend.
Ik heb je als suggestie doorgegeven aan tex. Meer kan ik niet voor je doenquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:25 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ik heb je als suggestie doorgegeven aan tex. Meer kan ik niet voor je doen![]()
Ik ben helemaal nog nooit in Ierland geweest. April wordt mijn eerste keer. Ik ga, samen met mijn vriend, op bezoek bij een vriendinnetje in Cork. Op zaterdagavond hebben we een feetje in Dublin, dus vandaar dat we daar ook nog 'even' heengaan. Wordt een erg druk bezoekje. Vrijdagavond aankomst. zaterdag naar Dublin. Zondag of maandag terug naar Cork en woensdag eind van de middag weer naar Nederlandquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:16 schreef Dakota het volgende:
[..]
Cork!!! (ben je wel eens in Kinsale geweest? daar woonde ik
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |