Dakota wilde volgens mij heel graag het stokje krijgen. Of is zij inmiddels ook al geweest?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:58 schreef texelonia het volgende:
Ik denk BE een meisje en Huup een jongen. Maar ik hoop een meisje voor Huup, zodat d'r omgeving het lekker verkeerd heeft
Ik ben mijn hoofd aan het breken over een vraag aan iemand voor het Estafette topic. Pff moeilijk zeg. Elke keer als ik iets weet dan blijkt diegene al aan de beurt geweest te zijn
toen wij hier kwamen wonen was het plafond rond de 3 meter denk ik. Er zaten gipsplaten tegenaan maar die waren veel te strak gezet waardoor het was gaan golven, het was geen gezicht. Gipsplaten eruit getrokken, daaronder zaten rachels, die eruit gehaald, daaronder zat kalksteen, daaronder riet en daaronder de originele binten. Het plafond is toen geloof ik ruim 10cm hoger geworden.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:30 schreef Belana het volgende:
BE een meisjeen huup....mmmm.... ik denk een jongen
cattiewoeiiiii wat goed!!
vicky, wow, 1923! das nog weer een slag ouder en nog hogere plafonds dusHier zijn ze 2.70
In de woonkamer en eetkamer zou dus ook eigenlijk al dat opgespoten riet eruit moeten, maar daar wachten we nog even meesowieso wil ik alles altijd in 1 keer goed, en als we aan de woonkamer beginnen komt er nog wel even meer bij kijken...
heh ik moest ook voor de r naar logopedie..t gaat nog steeds niet zoals ik het wilquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ben net eindelijk teruggebeld door de logopedistena 4 weken
Niet meer nodig, hij spreekt de r al prachtig uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |