quote:Op zondag 8 maart 2009 19:06 schreef Hukkie het volgende:
[ afbeelding ]
Over welke klacht had je het precies?
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:06 schreef Hukkie het volgende:
[ afbeelding ]
Langer haar zou er toch beter staan denk ik.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:06 schreef Hukkie het volgende:
[ afbeelding ]
En ze is zoveel mooier met langer haar...quote:Op zondag 8 maart 2009 19:06 schreef Hukkie het volgende:
[ afbeelding ]
Yep als alles in proporties is staat het een stuk beterquote:Op zondag 8 maart 2009 19:06 schreef Hukkie het volgende:
[ afbeelding ]
Is ook echt representatief voor de gemiddelde Nederlandse vrouw van middelbare leeftijd met een pittig kapselquote:Op zondag 8 maart 2009 19:06 schreef Hukkie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was naar een foto aan het zoeken van d'r met lang haar krijg je ditquote:Op zondag 8 maart 2009 19:09 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
En ze is zoveel mooier met langer haar...
Ah, en dat vind je wel van Sharon Dijksma?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Is ook echt representatief voor de gemiddelde Nederlandse vrouw van middelbare leeftijd met een pittig kapsel
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:14 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik zou dus echt NIET remmen als zoiets voor mijn Landrover langswaggelde.
Verkapt kijk-mij-een-benzine-slurpende-vierwieldrijver-met-extra-grill-hebben-post!quote:Op zondag 8 maart 2009 19:14 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik zou dus echt NIET remmen als zoiets voor mijn Landrover langswaggelde.
Nog steeds geil met gemilimeterd haarquote:
quote:
Classicquote:
Allemaal van die geemancipeerde 50-ers die niet meer willen neuken met hun man omdat ie een buikje krijgtquote:
tuurlijk en deze zou jij meteen je bed uit schoppen zekerquote:Op zondag 8 maart 2009 19:36 schreef Lord_Cardigan het volgende:
kort haar is altijd lelijk bij vrouwen, net als overgewicht.
Jezus, die wijven van in de 20quote:Op zondag 8 maart 2009 19:34 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Denk je soms dat ik achterlijk ben?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:27 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dit is toch niet bedoeld als een foto van iemand waarbij het wel mooi is he?
Nee.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:40 schreef FANN het volgende:
tuurlijk en deze zou jij meteen je bed uit schoppen zeker![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:36 schreef Lord_Cardigan het volgende:
kort haar is altijd lelijk bij vrouwen, net als overgewicht.
Ja, je kunt wel eindeloos knappe vrouwen met kort haar posten, maarquote:
Dan kan je net zo goed een man neuken!quote:Op zondag 8 maart 2009 21:06 schreef stbabylon het volgende:
Lelijke vrouwen met kort haar zijn lelijk. Dat zouden ze ook zijn met lang haar.
Mooie vrouwen met kort haar zijn mooi. Dat zouden ze ook zijn met lang haar.
Of je een mooie vrouw mooier vind met kort of lang haar is iets persoonlijks, maar doet niks af van de twee zinnen hier boven.
Ik zelf vind een mooie vrouw mooier met kort haar.
Aangezien de TS een zeer magere OP heeft geplaatst, worden mooie vrouwen met kort haar ter verdediging van de OP en TT aangevoerd.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, je kunt wel eindeloos knappe vrouwen met kort haar posten, maar
a) zoveel fotomodellen zijn er niet op de wereld
b) ook zij waren knapper geweest met wat langer haar.
Als jij werkelijk denkt dat de lengte van het haar het verschil maakt tussen een man en een vrouw, zou ik toch eens kijken of je je biologie boeken van de basisschool nog hebt liggen.quote:
Ik had geen biologie op de basisschool. HAHAHAHHAHAHA OWNED!!>!>!>!>!!!!!quote:Op zondag 8 maart 2009 21:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij werkelijk denkt dat de lengte van het haar het verschil maakt tussen een man en een vrouw, zou ik toch eens kijken of je je biologie boeken van de basisschool nog hebt liggen.
Het biologische daargelaten - als de looks van een vrouw je koud laten heb je geen verstand van vrouwen.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij werkelijk denkt dat de lengte van het haar het verschil maakt tussen een man en een vrouw, zou ik toch eens kijken of je je biologie boeken van de basisschool nog hebt liggen.
Dat beschouw ik niet als kort...quote:Op zondag 8 maart 2009 21:13 schreef honda1990 het volgende:
Je kan wel zeggen oneens met TS met als argument
[ afbeelding ]
Tot de 35 lang, daarna in een knotje is het devies.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:53 schreef Titus-Pullo het volgende:
Lang haar is mooi
Maar als je dan wat ouder wordt ziet het er inderdaad wat asociaal uit.
dat is dan ook halflangquote:Op zondag 8 maart 2009 21:13 schreef honda1990 het volgende:
[ afbeelding ]
(overigens![]()
)
Maar dit is natuurlijk helemaal![]()
[ afbeelding ]
Dan doe je toch iets verkeerd, de meeste dames die ik ken zijn onzeker over hun hun haar en vragen hoe ik het vind. Vooraf dus.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:38 schreef VatosLoco het volgende:
Terechte klacht
Van die vrouwen met die opgeschoren mannenkapsels. Leer je een leuke meid kennen, date je een tijd, word het serieus, scheert ze haar kop kaal![]()
Stomme trut moet begrijpen dat ik het onder kaal wil, niet boven!
Graag gedaan.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:40 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
DUDE WTF![]()
![]()
![]()
Dat is een perfecte kop om je orgasme uit te stellen met 2 weken
quote:
Noem jij dat kort haarquote:Op zondag 8 maart 2009 21:13 schreef honda1990 het volgende:
[ afbeelding ]
(overigens![]()
)
Maar dit is natuurlijk helemaal![]()
[ afbeelding ]
Jep, zoalsquote:Op zondag 8 maart 2009 22:52 schreef Isegrim het volgende:
Sorry hoor, maar 'onzeker zijn over je haar'?
Dat ga je toch niet vragen?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:56 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jep, zoals
'Vind je het leuk als ik mn haar kortknip?'
'Welke kleur zal ik het verven?'
Nee, maar ik pak elke kans om die foto's te postenquote:
Waarom zou dit geen reeks mogen wordenquote:Op zondag 8 maart 2009 22:36 schreef Adelante het volgende:
even deel 1 uit de TT gehaald, dit gaat geen reeks worden, dus maak gebruik van de resterende posts.
Huhquote:
Ja, ik snap niet dat vrouwen dat soort dingen aan mannen vragen.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:01 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Huh![]()
Dat vraag ik niet, dat vragen de dames. Denk dat we niet helemaal op de zelfde golflengte zitten.
Als ik aan mijn vriend zou vragen of mijn kont dik was in deze broek, dan antwoordt hij gewoon dat dat niet aan de broek ligt.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:03 schreef Hukkie het volgende:
Ja en dan maakt het niet uit wat je zegt, het is nooit goed.
Had nog niet in je profiel gekeken, zie nu dat je vrouw bentquote:Op zondag 8 maart 2009 23:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, ik snap niet dat vrouwen dat soort dingen aan mannen vragen.Beetje van hetzelfde niveau als "Is mijn kont dik in deze broek?".
Ik probeer dat soort vragen zoveel mogelijk te ontwijkenquote:Op zondag 8 maart 2009 23:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als ik aan mijn vriend zou vragen of mijn kont dik was in deze broek, dan antwoordt hij gewoon dat dat niet aan de broek ligt.
NEE, NIET IN DIE BROEK NEE, JE HEBT GEWOON EEN DIKKE REET GOFFEDOMME!!!!!111!!!quote:Op zondag 8 maart 2009 23:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, ik snap niet dat vrouwen dat soort dingen aan mannen vragen.Beetje van hetzelfde niveau als "Is mijn kont dik in deze broek?".
Kort haar bij lekkere vrouwen is gewoon een beetje jammer.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:38 schreef ShadyLane het volgende:
Juist niet. Doorgaans gaat het haar eraf zodra er kinderen zijn.
Als je geen supermooi koppie hebt kun je als vrouw het beste lang haar nemen. Kort haar en er goed uitzien is alleen weggelegd voor de echt knappe vrouwen. Heb je niet zo'n fantastisch gezicht dan kan een mooie bos lang haar de aandacht daarvan wat wegnemen.
of deze......quote:Op zondag 8 maart 2009 23:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als ik aan mijn vriend zou vragen of mijn kont dik was in deze broek, dan antwoordt hij gewoon dat dat niet aan de broek ligt.
Hij heeft zelf zeker zo'n geval op de bank zitten met kort haar!quote:Op zondag 8 maart 2009 23:01 schreef SeLang het volgende:
Waarom zou dit geen reeks mogen worden
Er wordt hier heel inhoudelijk gepost.
Het gaat ook om een belangrijk maatschappelijk vraagstuk.
Hoezo? Heb je zelf zo'n hork met een pittig kapsel op de bank zitten?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:36 schreef Adelante het volgende:
even deel 1 uit de TT gehaald, dit gaat geen reeks worden, dus maak gebruik van de resterende posts.
quote:
Wie is dat!quote:Op maandag 9 maart 2009 01:00 schreef MaximumRush het volgende:
Ik heb nog 2 hele oude gevonden ergens op een backup.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een of andere meisje van sugababes 4 jaar terug. Ze heeft ook een klein zusje die precies op haar lijkt, daar heb ik helaas geen foto meer van.quote:
Dat kapsel opzich is niet het allergrootste probleem. Het is echt die varkenskop en die lelijke speknek dat mij niet anders kan doen besluiten dan op haar de stempel "trol" te zetten.quote:
PUNTquote:Op zondag 8 maart 2009 21:06 schreef stbabylon het volgende:
Lelijke vrouwen met kort haar zijn lelijk. Dat zouden ze ook zijn met lang haar.
quote:
quote:
En glimlachen als een boer met kiespijn toen vrouwlief binnen kwam lopen, 'wat vind je van mijn nieuw coupe schat?'quote:Op maandag 9 maart 2009 00:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hij heeft zelf zeker zo'n geval op de bank zitten met kort haar!
talentjequote:Op maandag 9 maart 2009 07:56 schreef DrDarwin het volgende:
Je leest, "Ik ben lekker vlot en heel spontaan".
Dan weet je, ...daar begint geen man meer aan...
Als ze bij de eerste afspraak voor een dinertje bij jou thuis meteen op de bedrand plaatsneemt.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:14 schreef Ccake het volgende:
Wanneer ben je eigenlijk 'lekker vlot' dan?
Dat gaat dan weer een beetje ver.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:17 schreef SeLang het volgende:
Mijn zusje had een keer dr haar kort geknipt.
Heeft dr vriendje het diezelfde middag nog uitgemaakt
Ik vond het erg zielig voor haar, maar wel eigen schuld.
Ik had dat ook niet gepikt.
ik hoop dat die vent vroeg kaal wordt en dat zijn vriendin of vrouw dan lekker de benen neemt.....quote:Op maandag 9 maart 2009 09:17 schreef SeLang het volgende:
Hoezo te ver. Heb je het bericht wel gelezen?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat gaat dan weer een beetje ver.Zal geen echte liefde zijn geweest.
quote:Op maandag 9 maart 2009 09:17 schreef SeLang het volgende:
nee dás wel duidelijk....quote:Op maandag 9 maart 2009 09:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Haar zou ik zeker doen.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 09:17 schreef SeLang het volgende:
"Een lekker gekke volslanke meid"quote:Op maandag 9 maart 2009 07:56 schreef DrDarwin het volgende:
Je leest, "Ik ben lekker vlot en heel spontaan".
na het lezen van dit topic is het jouw nog niet duidelijk?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:14 schreef Ccake het volgende:
Wanneer ben je eigenlijk 'lekker vlot' dan?
"Ik heb sinds kort een kantoorbaan en ben sindsdien een paar pondjes aangekomen"quote:Op maandag 9 maart 2009 09:47 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
"Een lekker gekke volslanke meid"
Lees je wel goed? Ze had haar fucking haar kortgeknipt. Ik zou het ook uitmaken.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De liefde van de man is voor een groot gedeelte visueel.quote:
Nou, niks mis met TS hoor!quote:
Mijn zoon maakte het ook uit toen zijn toenmalige vriendinnetje haar haar kort liet knippen.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:17 schreef SeLang het volgende:
Slechte vergelijking. Je haar kort knippen doe je vrijwillig, kaal worden nietquote:Op maandag 9 maart 2009 09:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ik hoop dat die vent vroeg kaal wordt en dat zijn vriendin of vrouw dan lekker de benen neemt.....
wat een goeie reden om het uit te maken ........
false && true = false;quote:Op maandag 9 maart 2009 13:14 schreef stbabylon het volgende:
Op zondag 8 maart 2009 21:06 schreef stbabylon het volgende:
Zij kan het hebbenquote:Op zondag 8 maart 2009 19:06 schreef Hukkie het volgende:
[ afbeelding ]
En jij denkt dat ze wel knap zou zijn met lang haar?quote:
Heb ik ze al drie keer gezegd, helpt nietquote:Op maandag 9 maart 2009 13:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze wel knap zou zijn met lang haar?
Wel komisch, de voorstanders van kort haar plaatsen alleen vrouwen die enorm knap zijn met kort haar.
de tegenstanders van kort haar plaatsen alleen foto's van lelijke vrouwen met kort haar.
De vrouwen die mooi zijn blijven mooi, ongeacht de lengte van hun haar.
De vrouwen die lelijk zijn blijven lelijk, ongeacht de lengte van hun haar.
Natuurlijkquote:Op maandag 9 maart 2009 13:43 schreef snakelady het volgende:
Hardleers zijn ze..quote:Op maandag 9 maart 2009 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb ik ze al drie keer gezegd, helpt niet
Hoogst waarschijnlijk. Daarnaast hebben ze een topbaan met een topsalaris, een dikke dure auto en veel vrienden en zitten alleen op FOK! uit medelijden voor de armtierige users zonder echte vrienden.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hardleers zijn ze..
Zelf zijn ze uiteraard allemaal enorm aantrekkelijk en staan de dames ( en/of heren) in de rij te wachten om hun lichaam te delen met hun goddelijkheid.
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoogst waarschijnlijk. Daarnaast hebben ze een topbaan met een topsalaris, een dikke dure auto en veel vrienden en zitten alleen op FOK! uit medelijden voor de armtierige users zonder echte vrienden.
Nee. Mooie vrouwen worden altijd lelijker met kort haar. Voor een hele grote groep vrouwen betekent dit dat de weegschaal ineens de andere kant opslaat. Extreem mooie vrouwen hebben gewoon wat meer bufferruimte.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:43 schreef snakelady het volgende:
Wel komisch, de voorstanders van kort haar plaatsen alleen vrouwen die enorm knap zijn met kort haar.
de tegenstanders van kort haar plaatsen alleen foto's van lelijke vrouwen met kort haar.
De vrouwen die mooi zijn blijven mooi, ongeacht de lengte van hun haar.
De vrouwen die lelijk zijn blijven lelijk, ongeacht de lengte van hun haar.
dat vind jij maar ik vind van niet.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee. Mooie vrouwen worden altijd lelijker met kort haar. Voor een hele grote groep vrouwen betekent dit dat de weegschaal ineens de andere kant opslaat. Extreem mooie vrouwen hebben gewoon wat meer bufferruimte.
Well duh.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:31 schreef snakelady het volgende:
dat vind jij maar ik vind van niet.
Dit is niet de mening van 95% van de mannen.quote:Ik heb zelf het liefste lang haar maar ken genoeg vrouwen waarbij kort haar gewoonweg heel goed en vaak beter dan lang haar staat.
Prima als een man zich prettig voelt bij lang haar in een paardenstaart, een pratende kut en een bandshirt, maar daar wil jij ook geen relatie mee, terechtquote:Net als dat mijn man een kaalgeschoren kop heeft en hem dat staat, terwijl bij Jan Vayne lang haar weer mooier staat.
En daarnaast, het belangrijkste is wat die persoon er zelf van vind en waar diegene zichzelf het prettigste bij voelt.
Ik zou zelf geen relatie aan willen gaan met iemand die zich constant bezig houdt met wat een ander van haar of hem vind, heb liever iemand met eigen smaak en mening.
Met andere woorden, een man moet in jouw ogen gladgeschoren zijn, aangezien de smaak van 95% van de heren tegenwoordig ook gladgeschoren kutten is.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:34 schreef speknek het volgende:
[..]
Prima als een man zich prettig voelt bij een pratende kut
Ik persoonlijk niet nee, net als dat vele een kaal hoofd verafschuwen.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:34 schreef speknek het volgende:
[..]
Well duh.
[..]
Dit is niet de mening van 95% van de mannen.
[..]
Prima als een man zich prettig voelt bij lang haar in een paardenstaart, een pratende kut en een bandshirt, maar daar wil jij ook geen relatie mee, terecht.
Ik weet zeker dat 95% fout is. Extreem fout zeg maar. Laten we het op iets meer dan 50% van de heterosexuele mannen houden. Meneer de overdrijvert.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:34 schreef speknek het volgende:
Dit is niet de mening van 95% van de mannen.
bron: www.raarmaarwaar.nlquote:Vrouw met kort kapsel is niet geinteresseerd in seks
Is een kort kapsel een onbewust signaal dat een vrouw niet geïnteresseerd is in seks? De Britse sekstherapeute Pamela Stephenson stelde vorige week die vraag, zij zegt dat vrouwen voor een korte coupe kiezen om onaantrekkelijk te zijn en zo de aandacht van mannen af te weren.
Verschillende experts en kappers geven hun mening over de kwestie.
Psychologe Anjula Mutanda: "Als je een man twee foto's van dezelfde vrouw toont, op de ene heeft ze een kort en op de andere een lang kapsel, zal bijna elke man voor de lange coupe kiezen. Het is een onbewuste reactie. Psychologen die de evolutie bestuderen, geloven dat lang gezond haar al eeuwenlang een teken is van welzijn. Zelfs al op rotstekeningen zag je enkel langharige vrouwen. Hoe langer het haar, hoe vruchtbaarder ze was.
Je moet tegenwoordig maar naar shampooreclames te kijken om te zien dat lange lokken nog steeds voor seksuele aantrekking staat. Meisjes hebben vaak lang haar. Maar eens een vrouw moeder is, knipt ze het kort, vaak uit gemak. Daarom associëren we een korte coupe met een lager libido en seksuele activiteit.
Lang haar is ook iets typisch vrouwelijk, het maakt een duidelijk onderscheid tussen de geslachten. Daarom ben ik het er volledig mee eens dat een vrouw onbewust hun haar kort knipt als ze haar interesse in seks en mannen heeft verloren."
Relatie-experte Pam Spurr: "Je kapsel reflecteert je gevoelens. Veel vrouwen willen een nieuwe coupe als er een grote verandering heeft plaatsgevonden in haar leven. Het is een symbolische daad en duidt op de komst van een nieuwe periode in haar leven. En ja, volgens mij kan dat met seks te maken hebben. Een vrouw die ontevreden is over haar seksleven, gebruikt de kracht van haar kapsel om dit aan de buitenwereld te uiten. Je kapsel reflecteert je humeur en je zelfvertrouwen. Het is het eerste wat mensen opvalt en is een indicator van je gezondheid."
Richard Ward, kapper van onder meer Geri Halliwell en Gwyneth Paltrow: "Ik ben het absoluut niet eens met deze stelling. Maar ik geloof wel dat het kapsel van een vrouw haar gevoelens reflecteert. Deze misvatting hebben we vooral te danken aan de mannen. Hij kijkt absoluut niet naar het kapsel van een vrouw, hij ziet niet of het trendy is. Het enige wat hem wel opvalt is de lengte en hij associeert lang haar instinctief aan jeugd en seks. Dus als een vrouw op zoek is naar een man, gaat ze daarom haar kapsel niet kortwieken." "Maar dat betekent absoluut niet dat een vrouw met kort haar niet aantrekkelijk is. Volgens mij verkiest 90 procent van de mannen vrouwen met een lang kapsel. Gwyneth Paltrow zag er bijvoorbeeld heel goed uit met haar korte coupe. Toch liet ze haar kapsel terug groeien tot de schouders.
Veel hangt ook van de leeftijd af, vrouwen beginnen zich rond hun 35ste af te vragen of ze te oud zijn voor lang haar. Eens vrouwen een bepaalde leeftijd hebben, kan lang haar wanhopig lijken. Je kunt het vergelijken met het dragen van een minirok. Een kort kapsel is voor oudere vrouwen een manier om zelfzeker en aantrekkelijk over te komen", aldus Ward. Toch verschijnen steeds meer celebs als Katie Holmes, Victoria Beckham en Agyness Deyn met een kort kapsel.
Zou jij van deze vrouwen zeggen dat ze onaantrekkelijk zijn? Denk jij dat ze hiermee mannen onbewust willen afstoten? De associatie tussen lang haar en seksualiteit zit voornamelijk in het hoofd van traditionele mensen en dan vooral bij mannen. Katie Holmes en Victoria Beckham bewijzen dat een korte coupe sexy kan zijn en dat je er veel zelfzekerheid en stijl mee kunt uitstralen.
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:29 schreef stbabylon het volgende:
Ik weet zeker dat 95% fout is. Extreem fout zeg maar. Laten we het op iets meer dan 50% van de heterosexuele mannen houden. Meneer de overdrijvert.
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:35 schreef MissJ het volgende:
Psychologe Anjula Mutanda: "Als je een man twee foto's van dezelfde vrouw toont, op de ene heeft ze een kort en op de andere een lang kapsel, zal bijna elke man voor de lange coupe kiezen. Het is een onbewuste reactie.
Interesseert me niks wat mannen doen. Ik vind zelf een lichte ringbaard nog wel tof, maar ik weet dat de meeste vrouwen het niets vinden.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:42 schreef ElizabethR het volgende:
Met andere woorden, een man moet in jouw ogen gladgeschoren zijn, aangezien de smaak van 95% van de heren tegenwoordig ook gladgeschoren kutten is.
50%.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat 95% fout is. Extreem fout zeg maar. Laten we het op iets meer dan 50% van de heterosexuele mannen houden. Meneer de overdrijvert.
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:52 schreef Lakitu het volgende:
Ik garandeer je dat minstens 99% van de mensen van mijn leeftijd alle mannen liever lang haar heeft.
quote:Op maandag 9 maart 2009 01:43 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Een of andere meisje van sugababes 4 jaar terug. Ze heeft ook een klein zusje die precies op haar lijkt, daar heb ik helaas geen foto meer van.
True, ik denk ook wel dat 95% van de dudes liever een vrouw met lang haar hebben. Incl. mezelf.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:50 schreef speknek het volgende:
[..]. Ik wil hier best een poll houden. Niet dat dat echt nodig is, want dat is al een paar keer eerder gedaan.
Voorts:
[..]
Viv!quote:
Alleen destijds? Van mij mogen alle vrouwen er zo uitzienquote:Op maandag 9 maart 2009 00:57 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Bij het lezen van de OP begon ik al naar een foto te Googlen. Oh wat vond ik dat een lekker ding destijds.
Ik baseer dan ook niet de mening van alle mannen daarop, ik geef een statistische verdeling aan.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:47 schreef stbabylon het volgende:
Je kunt niet de mening van alle mannen baserren op 1 onderzoekje en een aantal posters hier.
quote:Op maandag 9 maart 2009 11:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou, niks mis met TS hoor!
De laatste keer dat ik een foto van Selang zag was ie nog steeds heel aantrekkelijk. Wel oud, maar daar kan ie ook niets aan doen, dat gaat vanzelf.
Jij valt overigens wel in zijn leeftijdscategorie. Heb je toevallig een beetje babyvet? En lang haar?
quote:Op maandag 9 maart 2009 18:10 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
yep ik ben aan de beurt......
oké ik ben héél dik en héél lelijk ik geef het toe..... zo goed?
quote:Op maandag 9 maart 2009 18:31 schreef Nowak het volgende:
Vrouwen met kort haar.
Ik heb aan de universiteit vroeger nog eens over een onderzoek gelezen, bijna 80% van de vrouwen die vrijwillig kort haar hadden had een abnormaal hoog gehalte aan mannelijke hormonen. Bovendien heeft in Nederland ongeveer 70% van de vrouwen die zelfmoord plegen kort haar.
Ik geef gewoon antwoord op je vraag toch? SeLang is een knappe, maar al wat oudere man (rond de 40 inmiddels schat ik in) met een voorkeur voor jonge meisjes met lang haar en nog een beetje babyvet.quote:
Ze selecteren zichzelf weg?quote:Op maandag 9 maart 2009 18:31 schreef Nowak het volgende:
Vrouwen met kort haar.
Ik heb aan de universiteit vroeger nog eens over een onderzoek gelezen, bijna 80% van de vrouwen die vrijwillig kort haar hadden had een abnormaal hoog gehalte aan mannelijke hormonen. Bovendien heeft in Nederland ongeveer 70% van de vrouwen die zelfmoord plegen kort haar.
ah........ maar dan kan hij toch rustig een foto laten zienquote:Op maandag 9 maart 2009 18:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik geef gewoon antwoord op je vraag toch? SeLang is een knappe, maar al wat oudere man (rond de 40 inmiddels schat ik in) met een voorkeur voor jonge meisjes met lang haar en nog een beetje babyvet.
Dus ik begrijp niet waarom je zo raar reageert over 'aan de beurt zijn', "lelijk en dik zijn', en 'nou goed?'
nu ben ik hélemaal benieuwd naar TSquote:
is dat TS ?quote:Op maandag 9 maart 2009 18:51 schreef Misanthroopia het volgende:
Hierbij de beslissende foto
[ afbeelding ]
Vrouwen met kort haar zijn lelijk.
En jij zou haar meteen dubbel en dwars neuken en daarna trouwen als ze haar tot op der reet had. Nee duidelijk. We zullen het onthoudenquote:Op maandag 9 maart 2009 18:51 schreef Misanthroopia het volgende:
Hierbij de beslissende foto
[ afbeelding ]
Vrouwen met kort haar zijn lelijk.
quote:Op maandag 9 maart 2009 18:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En jij zou haar meteen dubbel en dwars neuken en daarna trouwen als ze haar tot op der reet had. Nee duidelijk. We zullen het onthouden
OMG, die linker heb ik weleens in de brothers gezien met d'r (eveneens lelijke) vriendinnen.quote:
Van wie mag dat niet?quote:
het enig doel van de vrouw is uiteraard ook om de man te vermaken...welkom in het jaar 2009.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:47 schreef Spitstand het volgende:
De vrouw zoals zij tegenwoordig is, is een verpestte en verziekte parodie op hoe de vrouw in al haar pracht en praal oorspronkelijk bedoeld was. De vrouw hield zich hierbij bezig met haar schoonheid en slechts met haar schoonheid met als doel het bevredigen van haar man.
Vrouwen waren wezens waar de man over kon dromen en de man levensgeluk en een reden van bestaan gaf. Tegenwoordig is de vrouw verworden tot ofwel slaaf van de plutocratische samenleving ofwel een poephoer.
Ga eens gauw terug naar de keuken jij!quote:Op maandag 9 maart 2009 20:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
het enig doel van de vrouw is uiteraard ook om de man te vermaken...welkom in het jaar 2009.
Mijn man staat er al.....quote:
Het niet willen vermaken van de man is een verschijnsel dat voornamelijk wordt aangemoedigd door lelijke strontwezens, al dan niet met overgewicht, die toch weten dat ze geen kans maken bij de man. Diezelfde strontwezens hebben daarom ook vaak als enige keus dan wel er uit te stappen, dan wel het zichzelf omvormen tot een perverse en smerige kerel-kenau (met al zijn eigenschappen) om zo toch maar iets van het leven te maken !quote:Op maandag 9 maart 2009 20:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
het enig doel van de vrouw is uiteraard ook om de man te vermaken...welkom in het jaar 2009.
kop houden of opzouten !quote:Op maandag 9 maart 2009 20:16 schreef Spitstand het volgende:
[..]
Het niet willen vermaken van de man is een verschijnsel dat voornamelijk wordt aangemoedigd door lelijke strontwezens, al dan niet met overgewicht, die toch weten dat ze geen kans maken bij de man. Diezelfde strontwezens hebben daarom ook vaak als enige keus dan wel er uit te stappen, dan wel het zichzelf omvormen tot een perverse en smerige kerel-kenau (met al zijn eigenschappen) om zo toch maar iets van het leven te maken !
scheer je wegquote:Op maandag 9 maart 2009 20:55 schreef FANN het volgende:hoor ik hem nou huilen of zit ie weer zo'n fantastische post te bedenken
Wacht maar tot-ie uit de kast komt. Dan heb jij geen man meer en met dat heerlijke vlotte kapsel van je zul je er ook niet gauw een vinden!quote:
Nou is dit plaatje vrij hopeloos, maar in het algemeen, wie weet:quote:Op maandag 9 maart 2009 18:53 schreef stbabylon het volgende:
En jij zou haar meteen dubbel en dwars neuken en daarna trouwen als ze haar tot op der reet had. Nee duidelijk. We zullen het onthouden
Inderdaad, maar bij mij laadt alles in één pagina, veel makkelijkerquote:Op maandag 9 maart 2009 18:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ah........ maar dan kan hij toch rustig een foto laten zien
dit was mijn post toch waar je op reageede hélemaal op pagina één
Geef je dus nog geen antwoord op mijn vraag waarom je zo raar reageert.quote:nu ben ik hélemaal benieuwd naar TS![]()
![]()
![]()
dus het wachten is op een foto.......
ga ik ook niet doenquote:Op maandag 9 maart 2009 21:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Inderdaad, maar bij mij laadt alles in één pagina, veel makkelijker
[..]
Geef je dus nog geen antwoord op mijn vraag waarom je zo raar reageert.
Fraai is dat. Jij reageert op een post van mij met een voor mij onbegrijpelijk antwoord dat op een of andere manier dubbele bedoelingen insinueert van mijn kant, en dan vraag ik je om uitleg en je geeft niet thuis.quote:
mens maak je niet zo druk het is hier de klaagbaak,,,,,, ga je dit topic serieus nemen ?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Fraai is dat. Jij reageert op een post van mij met een voor mij onbegrijpelijk antwoord dat op een of andere manier dubbele bedoelingen insinueert van mijn kant, en dan vraag ik je om uitleg en je geeft niet thuis.
Kort haar zeker, dat je zo fel reageert?
hé fluitertje....... deze is ook wel leuk, alléén niet van BBquote:Op maandag 9 maart 2009 22:09 schreef tuinfluiter het volgende:
Michelin uit Big Brother6.
[ afbeelding ]
In onzin hoef je topics niet serieus te nemen. En ik maak me al helemaal niet druk.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:43 schreef FANN het volgende:
[..]
mens maak je niet zo druk het is hier de klaagbaak,,,,,, ga je dit topic serieus nemen ?![]()
Boeien.quote:in mijn fobo kan je mijn foto zien ja met kort haar en het is nog nat ook net gezwommen dus
de meest onaantrekkelijkste foto die ik kon vinden...... is weer eens wat anders
en nee hoor het is in een jaar tijd al een aardig stuk gegroeid![]()
Waarmee je alweer iets insinueert, namelijk dat ik het hier ongezellig maak.quote:![]()
het was net zo gezellig hier...... nah ik ga weer zappen.........
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:12 schreef ElizabethR het volgende:
dus blijkbaar niet en dan had ik toch al de goede conclusie getrokken.
Zo zeker leuk.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:11 schreef FANN het volgende:
hé fluitertje....... deze is ook wel leuk, alléén niet van BB![]()
Vrouwen met kort haar
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:17 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:44 schreef Titus-Pullo het volgende:
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik een 27jarige lerares heb met kort haar, die er zeer apetijtelijk uitziet
Nou, ze heeft kort haar dat over haar voorhoofd en aan een kant haar wang valt, achter kort en mooi blondquote:
goed genoegquote:Op maandag 9 maart 2009 22:47 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Nou, ze heeft kort haar dat over haar voorhoofd en aan een kant haar wang valt, achter kort en mooi blond![]()
Ik faal @ omschrijven maar dit is het beste dat ik kan
Tja, en als die les college geeft is het moeilijk op te lettenquote:
Het vervolgtopic staat al klaar...quote:Op maandag 9 maart 2009 22:52 schreef Titus-Pullo het volgende:
Jammer genoeg is er in dit topic geen ruimte meer om foto's te plaatsen, helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |