quote:
Noem jij dat kort haarquote:Op zondag 8 maart 2009 21:13 schreef honda1990 het volgende:
Je kan wel zeggen oneens met TS met als argument
[ afbeelding ]
(overigens![]()
)
Maar dit is natuurlijk helemaal![]()
[ afbeelding ]
Jep, zoalsquote:Op zondag 8 maart 2009 22:52 schreef Isegrim het volgende:
Sorry hoor, maar 'onzeker zijn over je haar'?
Dat ga je toch niet vragen?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:56 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jep, zoals
'Vind je het leuk als ik mn haar kortknip?'
'Welke kleur zal ik het verven?'
Nee, maar ik pak elke kans om die foto's te postenquote:
Waarom zou dit geen reeks mogen wordenquote:Op zondag 8 maart 2009 22:36 schreef Adelante het volgende:
even deel 1 uit de TT gehaald, dit gaat geen reeks worden, dus maak gebruik van de resterende posts.
Huhquote:
Ja, ik snap niet dat vrouwen dat soort dingen aan mannen vragen.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:01 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Huh![]()
Dat vraag ik niet, dat vragen de dames. Denk dat we niet helemaal op de zelfde golflengte zitten.
Als ik aan mijn vriend zou vragen of mijn kont dik was in deze broek, dan antwoordt hij gewoon dat dat niet aan de broek ligt.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:03 schreef Hukkie het volgende:
Ja en dan maakt het niet uit wat je zegt, het is nooit goed.
Had nog niet in je profiel gekeken, zie nu dat je vrouw bentquote:Op zondag 8 maart 2009 23:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, ik snap niet dat vrouwen dat soort dingen aan mannen vragen.Beetje van hetzelfde niveau als "Is mijn kont dik in deze broek?".
Ik probeer dat soort vragen zoveel mogelijk te ontwijkenquote:Op zondag 8 maart 2009 23:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als ik aan mijn vriend zou vragen of mijn kont dik was in deze broek, dan antwoordt hij gewoon dat dat niet aan de broek ligt.
NEE, NIET IN DIE BROEK NEE, JE HEBT GEWOON EEN DIKKE REET GOFFEDOMME!!!!!111!!!quote:Op zondag 8 maart 2009 23:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, ik snap niet dat vrouwen dat soort dingen aan mannen vragen.Beetje van hetzelfde niveau als "Is mijn kont dik in deze broek?".
Kort haar bij lekkere vrouwen is gewoon een beetje jammer.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:38 schreef ShadyLane het volgende:
Juist niet. Doorgaans gaat het haar eraf zodra er kinderen zijn.
Als je geen supermooi koppie hebt kun je als vrouw het beste lang haar nemen. Kort haar en er goed uitzien is alleen weggelegd voor de echt knappe vrouwen. Heb je niet zo'n fantastisch gezicht dan kan een mooie bos lang haar de aandacht daarvan wat wegnemen.
of deze......quote:Op zondag 8 maart 2009 23:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als ik aan mijn vriend zou vragen of mijn kont dik was in deze broek, dan antwoordt hij gewoon dat dat niet aan de broek ligt.
Hij heeft zelf zeker zo'n geval op de bank zitten met kort haar!quote:Op zondag 8 maart 2009 23:01 schreef SeLang het volgende:
Waarom zou dit geen reeks mogen worden
Er wordt hier heel inhoudelijk gepost.
Het gaat ook om een belangrijk maatschappelijk vraagstuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |