ah........ maar dan kan hij toch rustig een foto laten zienquote:Op maandag 9 maart 2009 18:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik geef gewoon antwoord op je vraag toch? SeLang is een knappe, maar al wat oudere man (rond de 40 inmiddels schat ik in) met een voorkeur voor jonge meisjes met lang haar en nog een beetje babyvet.
Dus ik begrijp niet waarom je zo raar reageert over 'aan de beurt zijn', "lelijk en dik zijn', en 'nou goed?'
nu ben ik hélemaal benieuwd naar TSquote:
is dat TS ?quote:Op maandag 9 maart 2009 18:51 schreef Misanthroopia het volgende:
Hierbij de beslissende foto
[ afbeelding ]
Vrouwen met kort haar zijn lelijk.
En jij zou haar meteen dubbel en dwars neuken en daarna trouwen als ze haar tot op der reet had. Nee duidelijk. We zullen het onthoudenquote:Op maandag 9 maart 2009 18:51 schreef Misanthroopia het volgende:
Hierbij de beslissende foto
[ afbeelding ]
Vrouwen met kort haar zijn lelijk.
quote:Op maandag 9 maart 2009 18:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En jij zou haar meteen dubbel en dwars neuken en daarna trouwen als ze haar tot op der reet had. Nee duidelijk. We zullen het onthouden
OMG, die linker heb ik weleens in de brothers gezien met d'r (eveneens lelijke) vriendinnen.quote:
Van wie mag dat niet?quote:
het enig doel van de vrouw is uiteraard ook om de man te vermaken...welkom in het jaar 2009.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:47 schreef Spitstand het volgende:
De vrouw zoals zij tegenwoordig is, is een verpestte en verziekte parodie op hoe de vrouw in al haar pracht en praal oorspronkelijk bedoeld was. De vrouw hield zich hierbij bezig met haar schoonheid en slechts met haar schoonheid met als doel het bevredigen van haar man.
Vrouwen waren wezens waar de man over kon dromen en de man levensgeluk en een reden van bestaan gaf. Tegenwoordig is de vrouw verworden tot ofwel slaaf van de plutocratische samenleving ofwel een poephoer.
Ga eens gauw terug naar de keuken jij!quote:Op maandag 9 maart 2009 20:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
het enig doel van de vrouw is uiteraard ook om de man te vermaken...welkom in het jaar 2009.
Mijn man staat er al.....quote:
Het niet willen vermaken van de man is een verschijnsel dat voornamelijk wordt aangemoedigd door lelijke strontwezens, al dan niet met overgewicht, die toch weten dat ze geen kans maken bij de man. Diezelfde strontwezens hebben daarom ook vaak als enige keus dan wel er uit te stappen, dan wel het zichzelf omvormen tot een perverse en smerige kerel-kenau (met al zijn eigenschappen) om zo toch maar iets van het leven te maken !quote:Op maandag 9 maart 2009 20:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
het enig doel van de vrouw is uiteraard ook om de man te vermaken...welkom in het jaar 2009.
kop houden of opzouten !quote:Op maandag 9 maart 2009 20:16 schreef Spitstand het volgende:
[..]
Het niet willen vermaken van de man is een verschijnsel dat voornamelijk wordt aangemoedigd door lelijke strontwezens, al dan niet met overgewicht, die toch weten dat ze geen kans maken bij de man. Diezelfde strontwezens hebben daarom ook vaak als enige keus dan wel er uit te stappen, dan wel het zichzelf omvormen tot een perverse en smerige kerel-kenau (met al zijn eigenschappen) om zo toch maar iets van het leven te maken !
scheer je wegquote:Op maandag 9 maart 2009 20:55 schreef FANN het volgende:hoor ik hem nou huilen of zit ie weer zo'n fantastische post te bedenken
Wacht maar tot-ie uit de kast komt. Dan heb jij geen man meer en met dat heerlijke vlotte kapsel van je zul je er ook niet gauw een vinden!quote:
Nou is dit plaatje vrij hopeloos, maar in het algemeen, wie weet:quote:Op maandag 9 maart 2009 18:53 schreef stbabylon het volgende:
En jij zou haar meteen dubbel en dwars neuken en daarna trouwen als ze haar tot op der reet had. Nee duidelijk. We zullen het onthouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |