tuurlijk en deze zou jij meteen je bed uit schoppen zekerquote:Op zondag 8 maart 2009 19:36 schreef Lord_Cardigan het volgende:
kort haar is altijd lelijk bij vrouwen, net als overgewicht.
Jezus, die wijven van in de 20quote:Op zondag 8 maart 2009 19:34 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Denk je soms dat ik achterlijk ben?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:27 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dit is toch niet bedoeld als een foto van iemand waarbij het wel mooi is he?
Nee.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:40 schreef FANN het volgende:
tuurlijk en deze zou jij meteen je bed uit schoppen zeker![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:36 schreef Lord_Cardigan het volgende:
kort haar is altijd lelijk bij vrouwen, net als overgewicht.
Ja, je kunt wel eindeloos knappe vrouwen met kort haar posten, maarquote:
Dan kan je net zo goed een man neuken!quote:Op zondag 8 maart 2009 21:06 schreef stbabylon het volgende:
Lelijke vrouwen met kort haar zijn lelijk. Dat zouden ze ook zijn met lang haar.
Mooie vrouwen met kort haar zijn mooi. Dat zouden ze ook zijn met lang haar.
Of je een mooie vrouw mooier vind met kort of lang haar is iets persoonlijks, maar doet niks af van de twee zinnen hier boven.
Ik zelf vind een mooie vrouw mooier met kort haar.
Aangezien de TS een zeer magere OP heeft geplaatst, worden mooie vrouwen met kort haar ter verdediging van de OP en TT aangevoerd.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, je kunt wel eindeloos knappe vrouwen met kort haar posten, maar
a) zoveel fotomodellen zijn er niet op de wereld
b) ook zij waren knapper geweest met wat langer haar.
Als jij werkelijk denkt dat de lengte van het haar het verschil maakt tussen een man en een vrouw, zou ik toch eens kijken of je je biologie boeken van de basisschool nog hebt liggen.quote:
Ik had geen biologie op de basisschool. HAHAHAHHAHAHA OWNED!!>!>!>!>!!!!!quote:Op zondag 8 maart 2009 21:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij werkelijk denkt dat de lengte van het haar het verschil maakt tussen een man en een vrouw, zou ik toch eens kijken of je je biologie boeken van de basisschool nog hebt liggen.
Het biologische daargelaten - als de looks van een vrouw je koud laten heb je geen verstand van vrouwen.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij werkelijk denkt dat de lengte van het haar het verschil maakt tussen een man en een vrouw, zou ik toch eens kijken of je je biologie boeken van de basisschool nog hebt liggen.
Dat beschouw ik niet als kort...quote:Op zondag 8 maart 2009 21:13 schreef honda1990 het volgende:
Je kan wel zeggen oneens met TS met als argument
[ afbeelding ]
Tot de 35 lang, daarna in een knotje is het devies.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:53 schreef Titus-Pullo het volgende:
Lang haar is mooi
Maar als je dan wat ouder wordt ziet het er inderdaad wat asociaal uit.
dat is dan ook halflangquote:Op zondag 8 maart 2009 21:13 schreef honda1990 het volgende:
Je kan wel zeggen oneens met TS met als argument
[ afbeelding ]
(overigens![]()
)
Maar dit is natuurlijk helemaal![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |