Zoekt en gij zult vinden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:02 schreef rhubarbje het volgende:
moet terug te vinden zijn wie er waren
En ik vind het grappig om iemand daarmee onderuit te krijgen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:07 schreef rhubarbje het volgende:
Venco ik zou niet te veel naar tijn luisteren hoor
hij vind het grappig om te doen alsof ie dingen weet terwijl ie niks weet
Nee dat kloptquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:07 schreef Q. het volgende:
TTs verzinnen is niet je sterkste punt hè Tijn?.
Dat denk jij.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:07 schreef rhubarbje het volgende:
Venco ik zou niet te veel naar tijn luisteren hoor
hij vind het grappig om te doen alsof ie dingen weet terwijl ie niks weet
Ik weet hetquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ik vind het grappig om iemand daarmee onderuit te krijgen.
En ik ga er vrolijk op in.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ik vind het grappig om iemand daarmee onderuit te krijgen.
Nee, ík heb het Sedan verteld. Want daar praat ik nog wel tegen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:10 schreef rhubarbje het volgende:
oke het is dus iemand die nog tegen sedan praat.... dat scheelt zo'n 90% van de mensen die hier posten...
Wie zegt dat, ik heb het helemaal van niemand ik wist het al.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:10 schreef rhubarbje het volgende:
oke het is dus iemand die nog tegen sedan praat.... dat scheelt zo'n 90% van de mensen die hier posten...
he jammerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ík heb het Sedan verteld. Want daar praat ik nog wel tegen.
Whehehe.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 20:10 schreef rhubarbje het volgende:
Inderdaad sommige dingen weet je gewoon.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie zegt dat, ik heb het helemaal van niemand ik wist het al.
Toch jammer dat je niet even een stukje wilde fietsenquote:
Haha katten heb ikquote:
Allemaal?quote:
Natuurlijk! Je moet de wasserettebranche toch werk bezorgen in deze recessie hè?quote:
Katten.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 20:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha katten heb ikVlooien dan weer niet
Great. Nu zie ik dus al iemand met een wasmand vol kleren de kroeg binnensjouwen.quote:
Ik heb een krolse! En een gecastreerde die geen idee heeft wat er allemaal gebeurt!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Katten.! Eentje ligt half op me nu.
. Raar beest. Een FOK!-kat, krijg je dat.
Haha, ik ook inderdaad..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Great. Nu zie ik dus al iemand met een wasmand vol kleren de kroeg binnensjouwen.
Dat komt wel als het weer lekker weer wordt in april.quote:
Tot het volgende topic dan maar.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:16 schreef DR34M3R het volgende:
Teeeeeeveeeeeeeepeeeeeee
Ik moet nog steeds douchen, er kwam een telefoontje tussendoor.
Het gaat niet om het mooie weer tijn, die kriebels heb ik namelijk wel..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat komt wel als het weer lekker weer wordt in april.
Als je jeuk hebt moet je krabbenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het mooie weer tijn, die kriebels heb ik namelijk wel..
Ik krab me suf!quote:
Je had me ook op kunnen komen halen!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Toch jammer dat je niet even een stukje wilde fietsen
Trance Energy!quote:
Oke.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het mooie weer tijn, die kriebels heb ik namelijk wel..
Doeiquote:
Heb ik wel eens gedaan. Was alleen een grote zak met was, geen wasmandquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Great. Nu zie ik dus al iemand met een wasmand vol kleren de kroeg binnensjouwen.
Had ook gekund, maar jij hebt al plannen vanavondquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je had me ook op kunnen komen halen!
[..]
Trance Energy!
Hoe kun je iets met mooi weer kriebels doen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke.![]()
Dan moet je iets met die kriebels doen.
Ach het is nu rustig hier. Dus wie weet is dit topic morgen nog open.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:21 schreef robbolo het volgende:
Een tvp, met de valse hoop dat ik er morgen nog iets aan heb
Don't count on itquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:21 schreef robbolo het volgende:
Een tvp, met de valse hoop dat ik er morgen nog iets aan heb
De zon opzoeken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe kun je iets met mooi weer kriebels doen?
[Gevonden]Goed tehuis voor 2 heel lieve poezen..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 20:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb een krolse! En een gecastreerde die geen idee heeft wat er allemaal gebeurt!
Een Fok!-kat? Via Fok! gekregen?
doe de groetjes aan vriendjequote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je had me ook op kunnen komen halen!
[..]
Trance Energy!
Vandaar dat je zo gefrustreerd bentquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
doe de groetjes aan vriendje
die is daar ook
Slaap lekker dan. Heel de nacht die herrie.quote:
Jij ging toch douchen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schaamluis#Bestrijdingmiddelen
Feesten!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Had ook gekund, maar jij hebt al plannen vanavond
Is goed, vraag wel even aan 30.000 mensen of ze al dan niet het vriendje van Rhu zijn, zodat ik de groetjes kan overbrengen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
doe de groetjes aan vriendje
die is daar ook
Tegen de tijd dat ik weer thuis ben is dat al afgelopen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Slaap lekker dan. Heel de nacht die herrie.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schaamluis#Bestrijdingmiddelen
Ook nog! Vanaf mijn werkplek zie ik de Jaarbeurs.quote:
Wat ga jij doen dan dat je zo laat thuis bent?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik weer thuis ben is dat al afgelopen.
Aaahquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:23 schreef Q. het volgende:
[..]
[Gevonden]Goed tehuis voor 2 heel lieve poezen..
Dat is makkelijk met woon-werkverkeer.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook nog! Vanaf mijn werkplek zie ik de Jaarbeurs.Vanuit mijn woonkamer trouwens ook. En vanuit mijn woonkamer zie ik mijn werk trouwens ook.
.
Zuipen!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat ga jij doen dan dat je zo laat thuis bent?
1050 meter. Ik klaag niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is makkelijk met woon-werkverkeer.
kun je doen maar ik gok dat ie mn fok naam niet eens weetquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Feesten!![]()
[..]
Is goed, vraag wel even aan 30.000 mensen of ze al dan niet het vriendje van Rhu zijn, zodat ik de groetjes kan overbrengen.
Ik woon ook bij mijn werk om de hoek. Gelukkig staan er bomen voor dat ik het niet de hele tijd hoef te zienquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook nog! Vanaf mijn werkplek zie ik de Jaarbeurs.Vanuit mijn woonkamer trouwens ook. En vanuit mijn woonkamer zie ik mijn werk trouwens ook.
.
Volgens mij weet ik je voornaam ook zelfs.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kun je doen maar ik gok dat ie mn fok naam niet eens weet![]()
Vriendje is geen fokker he was gewoon loslopend wild
dan krijg je dat
en bedankt B gok ikquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik je voornaam ook zelfs.
Waar woon jij ook alweer precies? Begin van de straatweg toch in de buurt ofzo?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 20:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik woon ook bij mijn werk om de hoek. Gelukkig staan er bomen voor dat ik het niet de hele tijd hoef te zien
maakt niet uit johquote:
Leuk.quote:
Ondiep, op de hoek van de Nieuwlichtstraat zo ongeveer.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Waar woon jij ook alweer precies? Begin van de straatweg toch in de buurt ofzo?
Lekker!quote:
Goede avondquote:
Hoiquote:
Ondiep leuke wijkquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ondiep, op de hoek van de Nieuwlichtstraat zo ongeveer.
Welk cirkeltje?quote:
Oh ja! Nu je het zegt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 20:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ondiep, op de hoek van de Nieuwlichtstraat zo ongeveer.
Niks mis mee! Overvecht is nog ergerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ondiep leuke wijk![]()
Prachtwijk toch?
quote:
Nog niet genoeg gevormd naar mijn mening. Hij had wat mij betreft nog wat meer klappen mogen vangen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:37 schreef Q. het volgende:
Ach, ik woon op Kanaleneiland. Daar waar Geert W. gewoond heeft en gevormd is.
Dat verklaard een hoop. Geert W.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:37 schreef Q. het volgende:
Ach, ik woon op Kanaleneiland. Daar waar Geert W. gewoond heeft en gevormd is.
Ah, je bedoeld "misvormd".quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 20:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nog niet genoeg gevormd naar mijn mening. Hij had wat mij betreft nog wat meer klappen mogen vangen.
Super! Vol prachtwijken! En een station.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 20:37 schreef Nouk84 het volgende:
Leuke stad, Utrecht!
Ik heb er afgeredenquote:
Vandaar dat hij nu ook in Limburg woont.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nog niet genoeg gevormd naar mijn mening. Hij had wat mij betreft nog wat meer klappen mogen vangen.
Potayto potahto.quote:
Als je het Westplein gehad hebt, kan je overal rijden volgens mijquote:
Maar ik heb ze niet, dus dan kan ik ze ook niet delenquote:
Nee dat komt door die overdosis peroxide. Die heeft zijn hersens aangetast zo ver aanwezig.quote:
Westplein? I have no idea..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:43 schreef Ludootje het volgende:
Als je het Westplein gehad hebt, kan je overal rijden volgens mij
Enige andere plek die ik ken die in de buurt komt is het Keizer Karelplein in Nijmegen
Maar ja, ik heb dan ook geen rijbewijs.
Dat lukt me na ruim 3 jaar nog niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 20:43 schreef Ludootje het volgende:
Als je het Westplein gehad hebt, kan je overal rijden volgens mij
Veel plezier.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:41 schreef rhubarbje het volgende:
de bbc is zo veel toffer
engelsen zijn zo veel toffer
ik denk dat ik ga verhuizen
Dan nog hij durft wel de dingen te zeggen/aan te kaarten wat anderen niet durven. En op bepaalde punten heeft hij best gelijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat komt door die overdosis peroxide. Die heeft zijn hersens aangetast zo ver aanwezig.
Vertel.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:40 schreef Q. het volgende:
Echt bizar hoeveel van de belangrijkste gebeurtenissen van de afgelopen tien jaar plaats hebben gevonden op Utrecht Centraal.
Oow daar heb ik wel eens gereden, zonder rijles. No problem.quote:
elk land heeft zo zn minpuntjes uiteraardquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel plezier.![]()
Engeland is lang niet alles.
Ik heb er een keer gekotstquote:
Oow fijn!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:45 schreef Ludootje het volgende:
Ok, schrap wat ik net zei over Ondiep...
Net wijkagent aan de deur. Snackbar 20 meter van mijn huis vandaan gisteren overvallen
Schotland is leukerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
elk land heeft zo zn minpuntjes uiteraard
maar denk er serieus over om te gaan als ik klaar ben met mn studie
iig om te gaan
Stoer! Mijn snackbarboer is een keer overvallen en toen heeft ie frituurvet over de overvaller gegooid.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 20:45 schreef Ludootje het volgende:
Ok, schrap wat ik net zei over Ondiep...
Net wijkagent aan de deur. Snackbar 20 meter van mijn huis vandaan gisteren overvallen
Heb ik ook gedaan nu. Wat kan het leven toch heerlijk zijnquote:
Ik was 15, dus zo'n 9 jaar geledenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:46 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Oh dat is charmantvrouwen die kotsen
Da's al twee overvallen in de afgelopen maand, een auto-inbraak waar ik getuige van ben geweest en minimaal 3x een steen door de ruit bij mijn benedenburen...quote:
Dat heb ik er nog nooit gedaan! Dat ik me kan herinneren dan. Even denken.... nope! Maar dat is dan ook de enige plek in heel nederland.quote:
Engeland is zo onderhand een verkapte politiestaat. Dat valt niet meer onder minpuntjes.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:45 schreef rhubarbje het volgende:
iig om te gaan
Ach, mijn buurt is veel autoinbrakeriger.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 20:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's al twee overvallen in de afgelopen maand, een auto-inbraak waar ik getuige van ben geweest en minimaal 3x een steen door de ruit bij mijn benedenburen...
Als jij dat vindt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog hij durft wel de dingen te zeggen/aan te kaarten wat anderen niet durven. En op bepaalde punten heeft hij best gelijk.
Veel plezier.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:45 schreef Q. het volgende:
Oeh, ik moet over 5 minuten al weer weg. Op naar het bier in Amsterdam.
Dat had ik een paar weken geleden, met de snackbar hiertegenover. Was inmiddels de derde keer.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Stoer! Mijn snackbarboer is een keer overvallen en toen heeft ie frituurvet over de overvaller gegooid.!
Als we afspreken, moet dat dus maar bij mij thuisquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's al twee overvallen in de afgelopen maand, een auto-inbraak waar ik getuige van ben geweest en minimaal 3x een steen door de ruit bij mijn benedenburen...
Dat is nog eens klassequote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Stoer! Mijn snackbarboer is een keer overvallen en toen heeft ie frituurvet over de overvaller gegooid.!
Valt nog best wel mee eigenlijk. En mooie vrouwenquote:
Ik hoop het maarquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik was 15, dus zo'n 9 jaar geledenIk denk dat de lucht inmiddels wel uit mijn mond is
Noorwegen!quote:
Wel zo veilig, jaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als we afspreken, moet dat dus maar bij mij thuis
De bakker?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:48 schreef rhubarbje het volgende:
de bakker hier op de hoek is 3 keer overvallen in 2 weken
zou het liefst naar zuid afrika willen maar das niet handig
australie misschien maar das is meteen kei ver weg
quote:
Wat nou ALS?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 20:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als we afspreken, moet dat dus maar bij mij thuis
Alleen als je condooms meeneemtquote:
quote:
Dat is ook weer zoquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Engeland is zo onderhand een verkapte politiestaat. Dat valt niet meer onder minpuntjes.
quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Alleen als je condooms meeneemt![]()
ik weet het, die is erg flauw
Have fun!!quote:
Wijntje hier. Proost!quote:
Ik zou niet in London gaan wonen want dat is veels te duur. En nu lijkt Engeland leuk maar als je daar gaat wonen valt het echt heel erg tegen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
iig om te gaan
Dus weer lekker fris en fruitig.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan nu. Wat kan het leven toch heerlijk zijn
Dat kan je van het halve kabinet wel zeggen op het moment, stelletje prutsers bij elkaar daar in den haag.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij dat vindt.
Misschien heeft hij ergens een punt maar de manier waarop hij is niet goed en plaats hem daarom buiten het debat. Want Geert duldt geen kritiek.
Laten we een politieke discussie voeren op deze zaterdagavond!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan je van het halve kabinet wel zeggen op het moment, stelletje prutsers bij elkaar daar in den haag.
Jazeker. En mijn ochtendjas over de verwarming gehangen vantevoren, héérlijk! Pure verwennerijquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou niet in London gaan wonen want dat is veels te duur. En nu lijkt Engeland leuk maar als je daar gaat wonen valt het echt heel erg tegen.
[..]
Dus weer lekker fris en fruitig.
Inderdaad vooral omdat ze op de VS willen lijken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Engeland is zo onderhand een verkapte politiestaat. Dat valt niet meer onder minpuntjes.
Misschien heb ik ze welquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar ik heb ze niet, dus dan kan ik ze ook niet delen
Oow ja, dat is ook nog een optie! Hoe gaan we die delen dan?quote:
waarom ben je zo zeker dat het me tegen zou gaan vallen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou niet in London gaan wonen want dat is veels te duur. En nu lijkt Engeland leuk maar als je daar gaat wonen valt het echt heel erg tegen.
[..]
Dus weer lekker fris en fruitig.
Politiekquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:54 schreef Nouk84 het volgende:
Laten we een politieke discussie voeren op deze zaterdagavond!
Prima, maar niet die.quote:
Als jij denkt dat Geert de oplossing is moet je dat vooral denken. Alleen als hij onverhoopt aan de macht komt en Nederland in een rechtse politiestaat veranderd moet je niet komen klagen bij mij. Want dat is wat Geert wil een rechtse politestaat.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan je van het halve kabinet wel zeggen op het moment, stelletje prutsers bij elkaar daar in den haag.
Ja op wie stem jij? En waarom?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Laten we een politieke discussie voeren op deze zaterdagavond!
Ik ga straks ook douchen en dan lekker slapen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jazeker. En mijn ochtendjas over de verwarming gehangen vantevoren, héérlijk! Pure verwennerij
duh iedereen weet toch dat je dat doet door je naveltjes te laten kussen zodat de vlinders door het tunneltje kunnenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow ja, dat is ook nog een optie! Hoe gaan we die delen dan?
Wat de n**k is dat voor namaak house?quote:
TV en realiteit zijn twee verschillende dingen. Verder als jij en je vriend dat willen moeten jullie dat vooral doen. Als je in Engeland gaat wonen blijf je dan wel Fokken?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom ben je zo zeker dat het me tegen zou gaan vallen?
en dat risico loop je bij elk land
het trekt me erg aan
en vriendje ook dus dat scheelt
en het zou niet voor altijd zijn, alleen tot dat we serieus willen settelen en zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is gewoon vrolijk! En zo voel ik me vandaagquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat de n**k is dat voor namaak house?![]()
Zeg ik dat dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij denkt dat Geert de oplossing is moet je dat vooral denken. Alleen als hij onverhoopt aan de macht komt en Nederland in een rechtse politiestaat veranderd moet je niet komen klagen bij mij. Want dat is wat Geert wil een rechtse politestaat.![]()
![]()
[..]
Ja op wie stem jij? En waarom?
[..]
Ik ga straks ook douchen en dan lekker slapen.
Jezus tijn denk je nou echt dat ik zo dom benquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
TV en realiteit zijn twee verschillende dingen.
Goed idee. Ik ga ook maar eens muziek opzetten. Iemand nog een verzoek nummer?quote:
Vooralsnog zijn het de christenpartijen en de PvdA die er allerhande vrijheidsbeperkende maatregelen doorheenjassen. Leest u even mee? Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
Als jij denkt dat Geert de oplossing is moet je dat vooral denken. Alleen als hij onverhoopt aan de macht komt en Nederland in een rechtse politiestaat veranderd moet je niet komen klagen bij mij. Want dat is wat Geert wil een rechtse politestaat.![]()
![]()
Oogkleppen Techno, oogkleppenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Vooralsnog zijn de de christenpartijen en de PvdA die er allerhande vrijheidsbeperkende maatregelen doorheenjassen. Leest u even mee? Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Ik word daar niet vrolijk van.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:01 schreef DR34M3R het volgende:
Het is gewoon vrolijk! En zo voel ik me vandaag
tof! allemaal naar (groen) links dusquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Vooralsnog zijn de de christenpartijen en de PvdA die er allerhande vrijheidsbeperkende maatregelen doorheenjassen. Leest u even mee? Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het is gewoon vrolijk! En zo voel ik me vandaag
D66 is de enige partij die er nog een beetje tegen ageert.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:04 schreef rhubarbje het volgende:
tof! allemaal naar (groen) links dus
dat is het enige wat nog over blijft
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
duh iedereen weet toch dat je dat doet door je naveltjes te laten kussen zodat de vlinders door het tunneltje kunnen
En dat is dan weer jouw goed rechtquote:
Gelijk zou ik het niet willen noemen. En zeker niet op de manier waarop hij dat wil. Ik wil nog Geert nog de islam.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?
Ik zeg dat hij best gelijk heeft in 'sommige' opzichten.
Tuurlijk ben jij niet dom.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jezus tijn denk je nou echt dat ik zo dom ben
ben in mn leven sowieso ongeveer jaarlijks in engeland geweest
heb er ook (ex-stief)familie wonen en zo
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:05 schreef Techno het volgende:
[..]
D66 is de enige partij die er nog een beetje tegen ageert.
En dat alles onder het mom van terrorisme bestrijding.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Vooralsnog zijn het de christenpartijen en de PvdA die er allerhande vrijheidsbeperkende maatregelen doorheenjassen. Leest u even mee? Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Tot op een zeker hoogte. Maar als het puntje bij paaltje komt doet D666 net zo hard mee.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:05 schreef Techno het volgende:
[..]
D66 is de enige partij die er nog een beetje tegen ageert.
Ik de laatste jaren ook niet anders. Voorheen nog wel eens VVD, maar die hebben hun 'liberale' aspect al jaren geleden overboord gegooid.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:07 schreef Ludootje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Heb m'n hele leven lang niets anders gestemd.
Tja jou mening. Hij heeft wel bewezen hoe engeland tegenover die film staat doordat hij het land niet in mocht.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelijk zou ik het niet willen noemen. En zeker niet op de manier waarop hij dat wil. Ik wil nog Geert nog de islam.
U riep?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:09 schreef Q. het volgende:
Bah, allemaal trance energy mongolen in mijn mooie stad!
Hup, hup, bier drinken in Amsterdam jij.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:09 schreef Q. het volgende:
Ja. Als de persoon in kwestie PVV stemt kan ik haar niet meer serieus nemen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:10 schreef Nouk84 het volgende:
On-topic Stelling: Zou je iemand afwijzen op welke partij diegene stemt? Of anders; wil je een relatie met iemand die op een andere partij stemt dan jij?
en dat was een keer stemmen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb m'n hele leven lang niets anders gestemd.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:11 schreef Q. het volgende:
En nu komt er een groep de coupe in die zo te zien die in amsterdam een vrijgezellenfeest gaat hebben. Hoe triest.
En die strijd heeft het Westen dus mooi verloren, want de terroristen hebben hun doel al lang bereikt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
En dat alles onder het mom van terrorisme bestrijding.
Als je concrete voorbeelden hebt, dan graag.quote:Tot op een zeker hoogte. Maar als het puntje bij paaltje komt doet D666 net zo hard mee.
Mijn laatste ex was een groot geert-fan. Zat me toch niet helemaal lekker.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:10 schreef Nouk84 het volgende:
On-topic Stelling: Zou je iemand afwijzen op welke partij diegene stemt? Of anders; wil je een relatie met iemand die op een andere partij stemt dan jij?
Ach het CDA is nog erger. Dat het CDA de naam Christelijk nog durft te gebruiken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik de laatste jaren ook niet anders. Voorheen nog wel eens VVD, maar die hebben hun 'liberale' aspect al jaren geleden overboord gegooid.
Dat klopt maar er is ook zoiets als respect voor de medemens en dat heeft Geert duidelijk niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tja jou mening. Hij heeft wel bewezen hoe engeland tegenover die film staat doordat hij het land niet in mocht.
Morgen zijn ze weer weg.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:09 schreef Q. het volgende:
Waarom triest?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:11 schreef Q. het volgende:
En nu komt er een groep de coupe in die zo te zien die in amsterdam een vrijgezellenfeest gaat hebben. Hoe triest.
Ik wil best een relatie met iemand die een andere partij stemt als ik. Zolang het niet extreem rechts is.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:10 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zou meegaan!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
er schiet me een mooie stelling te binnen opeens lieve singletjes!
wat als je nu de lief van je leven tegen het lijf loopt? (denkt te lopen iig) en deze persoon heeft het serieus over verhuizen naar het buitenland en zo? is al halverwege met plannen formulieren etc
dat ligt er aan welke partij en hoe diep het zit bij die anderquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:10 schreef Nouk84 het volgende:
Zit in de trein, nu bij maarssen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hup, hup, bier drinken in Amsterdam jij.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:13 schreef Ludootje het volgende:
Trance Energy outfit: Wit overhemd (uit de broek uiteraard!), zie je de blacklights goed. Spijkerbroek, en All Stars.
Ik niet!quote:
Jaaaaa!quote:
De lief van mijn leven? Ik ga mee, naar het einde van de wereld als het moetquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
wat als je nu de lief van je leven tegen het lijf loopt? (denkt te lopen iig) en deze persoon heeft het serieus over verhuizen naar het buitenland en zo? is al halverwege met plannen formulieren etc
Oh, en een zonnebril meenemen uiteraard. Al verwacht ik dat ik weinig reden zal gaan hebben om die ten volle te benutten (AKA mensen die je ogen te goed zien)quote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:13 schreef DR34M3R het volgende:
Ik wil best een relatie met iemand die een andere partij stemt als ik.
Zoals Kusters van de NVU?quote:Zolang het niet extreem rechts is.
Met dit verschil in mening loopt onze nieuwe zusjes relatie toch geen gevaar?quote:
Nee, ik blijf graag je zusje, maar ik zal je wel missen!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Met dit verschil in mening loopt onze nieuwe zusjes relatie toch geen gevaar?
vriendje ging bijna ik zeg hou je dat aan?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:13 schreef Ludootje het volgende:
Trance Energy outfit: Wit overhemd (uit de broek uiteraard!), zie je de blacklights goed. Spijkerbroek, en All Stars.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik blijf graag je zusje, maar ik zal je wel missen!![]()
moet ze nog 2 jaar wachten voordat ik mee gaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vriendje ging bijna ik zeg hou je dat aan?
een licht groene broek met een licht geel t shirt
hij zag er uit als een kotsvlek met die kleuren bij elkaar
hij wist het zelf ook blijkbaar want hij ging meteen omkleden haha
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vriendje ging bijna ik zeg hou je dat aan?
een licht groene broek met een licht geel t shirt
hij zag er uit als een kotsvlek met die kleuren bij elkaar
hij wist het zelf ook blijkbaar want hij ging meteen omkleden haha
Zo lang zij in kan zien dat andere mensen een andere mening hebben en daar begrip voor heeft maakt mij het niks uit waarop mijn vriendin zou stemmen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:10 schreef Nouk84 het volgende:
Ja inderdaad. Het aflasten van de Dakar really vorig jaar is daar een voorbeeld van. Ik weiger te buigen voor terroristen. Ze hadden de really juist door moeten laten gaan en die terroristen laten zien dat wij niet bang voor hun zijn. Maar nee mensen zijn bang.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:11 schreef Techno het volgende:
[..]
En die strijd heeft het Westen dus mooi verloren, want de terroristen hebben hun doel al lang bereikt.
[..]
Als je concrete voorbeelden hebt, dan graag.
Ik zou hier blijven. Zeker als je elkaar net kent. Maar als je elkaar al langer kent dan misschien.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
quote:
Dat deden ze ook.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:19 schreef Ludootje het volgende:
Waarom loopt iedereen toch zo te zeiken op Paars? Ik vond dat ze het prima deden...
Ik zou het eerst even bij LAT-ten houden, maar als het allemaal goed zit, waarom niet?quote:wat als je nu de lief van je leven tegen het lijf loopt? (denkt te lopen iig) en deze persoon heeft het serieus over verhuizen naar het buitenland en zo? is al halverwege met plannen formulieren etc
Hihiquote:
Zou me geen bal uitmaken eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:10 schreef Nouk84 het volgende:
Beter dan Balkenende iig!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:19 schreef Ludootje het volgende:
Waarom loopt iedereen toch zo te zeiken op Paars? Ik vond dat ze het prima deden...
Als is het alleen maar omdat de meest briljante serie ooit er gemaakt is:quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:41 schreef rhubarbje het volgende:
de bbc is zo veel toffer
engelsen zijn zo veel toffer
ik denk dat ik ga verhuizen
Mij ook niet, ik heb niet zoveel met politiek. En ik ben slim genoeg om er dan ook geen mening over te hebben en dus gewoon mijn mond te houden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou me geen bal uitmaken eerlijk gezegd.
@tijn: Je overdrijft.
Ik heb ook niks tegen paars opzich(afgezien van Sebrenica dan). D66 doet dus precies hetzelfde als alle andere partijen die regeren.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:19 schreef Ludootje het volgende:
couplingquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als is het alleen maar omdat de meest briljante serie ooit er gemaakt is:
Coupling
Srebrenica was meer de schuld van de Navo dan van de Nederlandse regering, naar mijn bescheiden mening.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen paars opzich(afgezien van Sebrenica dan). D66 doet dus precies hetzelfde als alle andere partijen die regeren.
Nee ik zou ook niet mee gaan. Of ik moet zeker zijn van de relatie en daar ook zelf een leven kunnen opbouwen en het land moet mij dan ook nog aanspreken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:21 schreef automatic_ het volgende:
Oke, ik ben dus de enige (?) die niet mee zou gaan?
Nouja, dat kan best vind ik maar op meteen te schreeuwen dat het land naar de knoppen gaat als iemand aan de macht komtquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mij ook niet, ik heb niet zoveel met politiek. En ik ben slim genoeg om er dan ook geen mening over te hebben en dus gewoon mijn mond te houden.
Welke draconische maatregelen zijn er toen allemaal doorgevoerd? Dat is pas daarna, tijdens de kabinetten Balkenende, gaan spelen.quote:
Mee eens.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:19 schreef Ludootje het volgende:
Wederom mee eens.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:24 schreef Ludootje het volgende:
Srebrenica was meer de schuld van de Navo dan van de Nederlandse regering, naar mijn bescheiden mening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Jammer dat er van Geerts Peppi-en-Kokki filmpje geen hout klopt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tja jou mening. Hij heeft wel bewezen hoe engeland tegenover die film staat doordat hij het land niet in mocht.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow ja, dat is ook nog een optie! Hoe gaan we die delen dan?
Ja denk je? Heb jij het partijprogramma van de PVV wel eens gelezen? Ik wil en daarin staan dingen die je echt niet wil.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou me geen bal uitmaken eerlijk gezegd.
@tijn: Je overdrijft.
Misschien wel maar de verantwoordelijke ministers weigerder af te treden. Nederland had gewoon nooit naar Sebrenica moeten gaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Srebrenica was meer de schuld van de Navo dan van de Nederlandse regering, naar mijn bescheiden mening.
Zeker zijn van een relatie ben je nooit 100%. Het is een kwestie van gevoel en vertrouwen. Niet van zekerheid. Want relaties zijn veel maar zeker zijn ze zelden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ik zou ook niet mee gaan. Of ik moet zeker zijn van de relatie en daar ook zelf een leven kunnen opbouwen en het land moet mij dan ook nog aanspreken.
Het ligt er aan waarop ze stemt:quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:10 schreef Nouk84 het volgende:
Het ging ook niet om de maatregelen van paars. Maar om het punt dat D66 ook bereidt is om verkiezingsbeloftes te breken om te kunnen regeren.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Welke draconische maatregelen zijn er toen allemaal doorgevoerd? Dat is pas daarna, tijdens de kabinetten Balkenende, gaan spelen.
[..]
Mee eens.
Goed plan inderdaad.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:28 schreef Ludootje het volgende:
Techno, wij zouden dit land moeten regeren!
Ik vind er wel meer geweldig:quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
coupling
die met die israelische (of zoiets) vrouw en jeff is briljant haha
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Techno, wij zouden dit land moeten regeren!
Ik meld mij wel aan als assistentquote:
Ze hebben het kabinet nota bene laten vallen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
Het ging ook niet om de maatregelen van paars. Maar om het punt dat D66 ook bereidt is om verkiezingsbeloftes te breken om te kunnen regeren.
Dat was m'n punt niet eens, al ging het over weet ik veel wat. Het gaat me om al dat gedoe wat er omheen gemaakt wordt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jammer dat er van Geerts Peppi-en-Kokki filmpje geen hout klopt.
Hij heeft stukken achter de komma weg gelaten, die essentieel waren voor de betreffende tekst.
Mijn stiefvader is moslim en die zei al:"Zoals hij het gedaan heeft kan ik ook van de bijbel een duivels radicaal boek maken."
sowieso film?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hij heeft stukken achter de komma weg gelaten, die essentieel waren voor de betreffende tekst.
Mijn stiefvader is moslim en die zei al:"Zoals hij het gedaan heeft kan ik ook van de bijbel een duivels radicaal boek maken."
Een soort van stagaire zeg maar, in het torentje van Techno en Ludootje?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Ik meld mij wel aan als assistent
Dat is nu het nadeel van elke tekst en zeker de bijbel en koran die is open voor eigen interpertatie.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jullie aan de macht zijn, dan ben ik allang psycholoog, dus dan ga ik niet als stagiaire werkenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Een soort van stagaire zeg maar, in het torentje van Techno en Ludootje?
Nee je moet een aantal van die imams eens horen hier....quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is nu het nadeel van elke tekst en zeker de bijbel en koran die is open voor eigen interpertatie.
Of Arbeidquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Doe maar de richting sociale psychologie dan?
ik weet geen titels maar er zijn er idd kei veel tofquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind er wel meer geweldig:
"The cupboard of Patricks love"
"Lesbian Spank Inferno"
en ik heb alle seizoenen op dvd
Jammer. Misschien heeft Monica L. tegen die tijd wel weer een stageplek nodig.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jullie aan de macht zijn, dan ben ik allang psycholoog, dus dan ga ik niet als stagiaire werken![]()
Staat er meer in dan:"Alle buitenlanders er uit."?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja denk je? Heb jij het partijprogramma van de PVV wel eens gelezen? Ik wil en daarin staan dingen die je echt niet wil.
[..]
Dat is waar. Maar daarvoor hebben ze genoeg dingen laten gebeuren. Daarom hebben ze ook zo veel zetels verloren bij de afgelopen verkiezingen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze hebben het kabinet nota bene laten vallen.
alleen maar ff iemand die laatst in het nieuws wasquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee je moet een aantal van die imams eens horen hier....
Dat klopt als een bus. Er zijn immers niet voor niets zoveel stromingen binnen religies. En daar komen dan ook nog eens alle individuele interpretaties bovenop....quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is nu het nadeel van elke tekst en zeker de bijbel en koran die is open voor eigen interpertatie.
Beetje te oud voor jequote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jammer. Misschien heeft Monica L. tegen die tijd wel weer een stageplek nodig.
En zijn ze nu van 5 naar 17 gegaanquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar daarvoor hebben ze genoeg dingen laten gebeuren. Daarom hebben ze ook zo veel zetels verloren bij de afgelopen verkiezingen.
Dat mag jij vinden, alleen is dat zwaar overtrokken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:33 schreef RealZeus het volgende:
Staat er meer in dan:"Alle buitenlanders er uit."?
Ik heb Mozart nog met geen woord over essentiele problemen als de economische crisis horen reppen.
Mijns inziens is Geert Wilders een rechts extremistische nazi die het allemaal dusdanig verpakt dan Jan Modaal het een mooi verhaal vindt en het niet zo rechts ervaart.
Dat heet "ervaring".quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn engerds. Nergens roept de Koran op tot letterlijk geweld. Het gaat om het verkondigen van het woord.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Al die kneuzen moeten ze aanpakken zowel bij moslims and bij christenen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
alleen maar ff iemand die laatst in het nieuws was
williamson?
ooit van gehoord?
ook een grote koekert en christen
ik bedoel maar
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat heet "ervaring".Kei goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Techno! Mag ik ervaring met je op doen?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Kijk, dat is nog eens een goed voorstel!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:27 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Een keertje ontbijten in Parijs op een zomerse zondag ochtend?
En dan ook een opmerking van mij gebruiken als hefboom naar Techno...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kei goed!
Techno! Mag ik ervaring met je op doen?
Minister dan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jullie aan de macht zijn, dan ben ik allang psycholoog, dus dan ga ik niet als stagiaire werken![]()
Dat weet ik. Maar in de bible-belt wordt door sommige dominees ook zulk soort dingen geroepen met een belangrijk verschil de dominees zetten niet aan tot haat.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het partijprogramma van de PVV is niet meer dan maatregelen om Nederland te veranderen in een rechtse politiestaat naar model VS. Alleen dan gaan ze verder waar de VS ophoudt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Staat er meer in dan:"Alle buitenlanders er uit."?
Ik heb Mozart nog met geen woord over essentiele problemen als de economische crisis horen reppen.
Mijns inziens is Geert Wilders een rechts extremistische nazi die het allemaal dusdanig verpakt dan Jan Modaal het een mooi verhaal vindt en het niet zo rechts ervaart.
vond mn tunnel veel schattiger en romantischerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kijk, dat is nog eens een goed voorstel!
Nee maar er wordt wel naar geluisterd en daar ligt het probleem al.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zijn engerds. Nergens roept de Koran op tot letterlijk geweld. Het gaat om het verkondigen van het woord.
De pest is dat een paar randjosit's die woorden verkeerd interpreteerden waardoor ze wel een ieder ander koppen kleiner proberen te maken.
Hihiquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En dan ook een opmerking van mij gebruiken als hefboom naar Techno...
Dat dachten ze een jaar of zeventig geleden ook van een zekere A.H. (en dan bedoel ik niet de bekende kruidenier) en die bleek ook iets zieker in zijn bolletje dan iedereen dacht.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, alleen is dat zwaar overtrokken.
Zolang nog niemand dat voorstel aan mij heeft gedaan, vind ik het geen clichéquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vond mn tunnel veel schattiger en romantischer
parijs is zo cliche
Feit blijft dat hij veel slechte dingen heeft gedaan, maar er ook voor gezorgd heeft dat bepaalde dingen verbeterd zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat dachten ze een jaar of zeventig geleden ook van een zekere A.H. (en dan bedoel ik niet de bekende kruidenier) en die bleek ook iets zieker in zijn bolletje dan iedereen dacht.
Soms welquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Schavuitje dat je d'r bent!
Maar goed, ik ga de fiets pakken! Feesten vanaaf!
Maar wat anderen al zeiden: dat heb je in de Bible-belt ook.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar er wordt wel naar geluisterd en daar ligt het probleem al.
Have fun, doe een dansje voor mij!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Schavuitje dat je d'r bent!
Maar goed, ik ga de fiets pakken! Feesten vanaaf!
Dat is nu het nadeel van geloof het is maar wat je er zelf mee doet.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat klopt als een bus. Er zijn immers niet voor niets zoveel stromingen binnen religies. En daar komen dan ook nog eens alle individuele interpretaties bovenop....
Ja, omdat populitische zijn nu eenmaal stemmen opleverd.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En zijn ze nu van 5 naar 17 gegaan
Helaas, maar er wordt wel degelijk opgeroepen tot geweld. Dit gebeurd overigens net zo goed in de Thora en de Bijbel. Extremisten baseren zich net zo goed op die geschriften en legitimeren zo hun daden en acties.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:36 schreef RealZeus het volgende:
Dat zijn engerds. Nergens roept de Koran op tot letterlijk geweld. Het gaat om het verkondigen van het woord.
De pest is dat een paar randjosit's die woorden verkeerd interpreteerden waardoor ze wel een ieder ander koppen kleiner proberen te maken.
Volgens mij niet... Maar ik zal sowieso een dansje voor je doen!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Have fun, doe een dansje voor mij!
Komt Frontliner? Dan helemaal!(Geen idee, line-up niet gezien)
vind parijs sowieso helemaal niet zo jippie als iedereen dat vindquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zolang nog niemand dat voorstel aan mij heeft gedaan, vind ik het geen cliché
De tunnel kan iedere dag
Simpele oplossing, elk geloof verbieden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Helaas, maar er wordt wel degelijk opgeroepen tot geweld. Dit gebeurd overigens net zo goed in de Thora en de Bijbel. Extremisten baseren zich net zo goed op die geschriften en legitimeren zo hun daden en acties.
De KKK is ook zo christelijk als de neten, en baseert hun white supremacy op passages uit de Bijbel.
Wilders en nazi's zijn totaal onvergelijkbaar. Dat is pas populisme. Zie jij Wilders SA troepen op straat de buurten terroriseren en random Marokkanen in elkaar slaan? Ik bedoel maar....quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:39 schreef RealZeus het volgende:
Dat dachten ze een jaar of zeventig geleden ook van een zekere A.H. (en dan bedoel ik niet de bekende kruidenier) en die bleek ook iets zieker in zijn bolletje dan iedereen dacht.
Geen uitvinding kan de dood van miljoenen mensen rechtvaardigen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Feit blijft dat hij veel slechte dingen heeft gedaan, maar er ook voor gezorgd heeft dat bepaalde dingen verbeterd zijn.
Zoals? Verder dan snelwegen kom ik niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Feit blijft dat hij veel slechte dingen heeft gedaan, maar er ook voor gezorgd heeft dat bepaalde dingen verbeterd zijn.
het aanzetten tot rassenhaat (wat je net zelf afwijst als foute imams het doen) is nu in eens wel goed?omdat ie ook wat dingen heeft gedaan voor bv de economie?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Okay jij blijft thuisquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vond mn tunnel veel schattiger en romantischer
parijs is zo cliche
Was het maar zo simpel. Helaas.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:42 schreef S95Sedan het volgende:
Simpele oplossing, elk geloof verbieden.
Zeg ik dat dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het aanzetten tot rassenhaat (wat je net zelf afwijst als foute imams het doen) is nu in eens wel goed?
Dat klopt. Maar de denkbeelden van Hitler en Wilders komen wel overeen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Wilders en nazi's zijn totaal onvergelijkbaar. Dat is pas populisme. Zie jij Wilders SA troepen op straat de buurten terroriseren en random Marokkanen in elkaar slaan? Ik bedoel maar....
Nee, nog niet. Geloof mij maar, als die man het voor het zeggen krijgt wordt het absoluut niet beter.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Wilders en nazi's zijn totaal onvergelijkbaar. Dat is pas populisme. Zie jij Wilders SA troepen op straat de buurten terroriseren en random Marokkanen in elkaar slaan? Ik bedoel maar....
ben je nou werkelijk zo naiefquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Simpele oplossing, elk geloof verbieden.
Andere steden zijn ook toffer, zoals Berlijn. En romantisch zou het best kunnen zijn, maar dan moet je er wel met iemand zijn die het romantisch maakt en dat was ik de vorige keer nietquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vind parijs sowieso helemaal niet zo jippie als iedereen dat vind
Als je geloof verbied moet je politiek ook verbieden.quote:
Jawel. Volkswagen kwam ook van Hitler.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoals? Verder dan snelwegen kom ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |