Zoekt en gij zult vinden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:02 schreef rhubarbje het volgende:
moet terug te vinden zijn wie er waren
En ik vind het grappig om iemand daarmee onderuit te krijgen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:07 schreef rhubarbje het volgende:
Venco ik zou niet te veel naar tijn luisteren hoor
hij vind het grappig om te doen alsof ie dingen weet terwijl ie niks weet
Nee dat kloptquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:07 schreef Q. het volgende:
TTs verzinnen is niet je sterkste punt hè Tijn?.
Dat denk jij.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:07 schreef rhubarbje het volgende:
Venco ik zou niet te veel naar tijn luisteren hoor
hij vind het grappig om te doen alsof ie dingen weet terwijl ie niks weet
Ik weet hetquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ik vind het grappig om iemand daarmee onderuit te krijgen.
En ik ga er vrolijk op in.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ik vind het grappig om iemand daarmee onderuit te krijgen.
Nee, ík heb het Sedan verteld. Want daar praat ik nog wel tegen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:10 schreef rhubarbje het volgende:
oke het is dus iemand die nog tegen sedan praat.... dat scheelt zo'n 90% van de mensen die hier posten...
Wie zegt dat, ik heb het helemaal van niemand ik wist het al.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:10 schreef rhubarbje het volgende:
oke het is dus iemand die nog tegen sedan praat.... dat scheelt zo'n 90% van de mensen die hier posten...
he jammerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ík heb het Sedan verteld. Want daar praat ik nog wel tegen.
Whehehe.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 20:10 schreef rhubarbje het volgende:
Inderdaad sommige dingen weet je gewoon.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie zegt dat, ik heb het helemaal van niemand ik wist het al.
Toch jammer dat je niet even een stukje wilde fietsenquote:
Haha katten heb ikquote:
Allemaal?quote:
Natuurlijk! Je moet de wasserettebranche toch werk bezorgen in deze recessie hè?quote:
Katten.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 20:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha katten heb ikVlooien dan weer niet
Great. Nu zie ik dus al iemand met een wasmand vol kleren de kroeg binnensjouwen.quote:
Ik heb een krolse! En een gecastreerde die geen idee heeft wat er allemaal gebeurt!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Katten.! Eentje ligt half op me nu.
. Raar beest. Een FOK!-kat, krijg je dat.
Haha, ik ook inderdaad..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Great. Nu zie ik dus al iemand met een wasmand vol kleren de kroeg binnensjouwen.
Dat komt wel als het weer lekker weer wordt in april.quote:
Tot het volgende topic dan maar.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:16 schreef DR34M3R het volgende:
Teeeeeeveeeeeeeepeeeeeee
Ik moet nog steeds douchen, er kwam een telefoontje tussendoor.
Het gaat niet om het mooie weer tijn, die kriebels heb ik namelijk wel..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat komt wel als het weer lekker weer wordt in april.
Als je jeuk hebt moet je krabbenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het mooie weer tijn, die kriebels heb ik namelijk wel..
Ik krab me suf!quote:
Je had me ook op kunnen komen halen!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Toch jammer dat je niet even een stukje wilde fietsen
Trance Energy!quote:
Oke.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het mooie weer tijn, die kriebels heb ik namelijk wel..
Doeiquote:
Heb ik wel eens gedaan. Was alleen een grote zak met was, geen wasmandquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Great. Nu zie ik dus al iemand met een wasmand vol kleren de kroeg binnensjouwen.
Had ook gekund, maar jij hebt al plannen vanavondquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je had me ook op kunnen komen halen!
[..]
Trance Energy!
Hoe kun je iets met mooi weer kriebels doen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke.![]()
Dan moet je iets met die kriebels doen.
Ach het is nu rustig hier. Dus wie weet is dit topic morgen nog open.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:21 schreef robbolo het volgende:
Een tvp, met de valse hoop dat ik er morgen nog iets aan heb
Don't count on itquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:21 schreef robbolo het volgende:
Een tvp, met de valse hoop dat ik er morgen nog iets aan heb
De zon opzoeken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe kun je iets met mooi weer kriebels doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |