Dus? Wel van FOK!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar zij komt niet uit het singles topic.
Rip heeft een lijstje met e-players.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:48 schreef rhubarbje het volgende:
tijn wil gewoon weten wie ie om tips en truucs moet gaan vragen
Dat is je goed recht. En ik geef je groot gelijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat het geen ultiem geheim is, wil niet zeggen dat ik de behoefte heb te vertellen wie het is.Das een wezenlijk verschil. Ik vond het gewoon ff leuk om te zeggen
![]()
Prima, dan vraag je het aan Rip.
Waarom zou ik dat doen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:48 schreef rhubarbje het volgende:
tijn wil gewoon weten wie ie om tips en truucs moet gaan vragen
Oh, wie dan? Wat dat wil ik dan ook wel weten.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is je goed recht. En ik geef je groot gelijk.
Overigens heb ik wel idee wie het is.
Ja dat is waar. Maar het ging over dat iedereen uit singles met elkaar ging.quote:
Tot laterquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:49 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga mezelf even verwennen met een warme douche en zo. Ik vind dat ik dat verdiend heb
Hij was in ieder geval op de verjaardag van Cue.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, wie dan? Wat dat wil ik dan ook wel weten.
Haha, je hebt goed opgelet.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij was in ieder geval op de verjaardag van Cue.
Ik mag dan wel slechtziend zijn maar ik ben toch niet helemaal blind.quote:
daar weet jij alles van tochquote:
Maar goed, er waren er wel meer op Cue's birthday.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik mag dan wel slechtziend zijn maar ik ben toch niet helemaal blind.
En ik niet! Waarom niet?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 19:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar goed, er waren er wel meer op Cue's birthday.
Ja maar niet zo veel mannelijke Fok!kersquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar goed, er waren er wel meer op Cue's birthday.
Nee dat is dan ook weer waar.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar niet zo veel mannelijke Fok!kers
Doe eens een lijstje?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
Ja maar niet zo veel mannelijke Fok!kers
De spoeling wordt wel dun zo.quote:
Vraag maar aan Venco.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gaat er ook niet om dat het niet mag 'uitkomen', het is geen geheim. Maar toch.![]()
Ik doe graag geheimzinnig. Trouwens, hoe moet Rip het weten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |