abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 maart 2009 @ 19:48:20 #276
141482 Q.
JurassiQ
pi_66806607
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 @ 19:41 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja maar zij komt niet uit het singles topic.
Dus? Wel van FOK!
For great justice!
pi_66806643
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:48 schreef rhubarbje het volgende:
tijn wil gewoon weten wie ie om tips en truucs moet gaan vragen
Rip heeft een lijstje met e-players.
pi_66806647
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:47 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat het geen ultiem geheim is, wil niet zeggen dat ik de behoefte heb te vertellen wie het is. Das een wezenlijk verschil. Ik vond het gewoon ff leuk om te zeggen

Prima, dan vraag je het aan Rip.
Dat is je goed recht. En ik geef je groot gelijk.
Overigens heb ik wel idee wie het is.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 19:49:53 #279
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_66806659
Ik ga mezelf even verwennen met een warme douche en zo. Ik vind dat ik dat verdiend heb

Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
pi_66806686
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:48 schreef rhubarbje het volgende:
tijn wil gewoon weten wie ie om tips en truucs moet gaan vragen
Waarom zou ik dat doen?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_66806688
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is je goed recht. En ik geef je groot gelijk.
Overigens heb ik wel idee wie het is.
Oh, wie dan? Wat dat wil ik dan ook wel weten.
pi_66806695
Douche ze
pi_66806710
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:48 schreef Q. het volgende:

[..]

Dus? Wel van FOK!
Ja dat is waar. Maar het ging over dat iedereen uit singles met elkaar ging.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_66806728
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:49 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga mezelf even verwennen met een warme douche en zo. Ik vind dat ik dat verdiend heb


Tot later
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_66806743
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:50 schreef vencodark het volgende:

[..]

Oh, wie dan? Wat dat wil ik dan ook wel weten.
Hij was in ieder geval op de verjaardag van Cue.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_66806773
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:52 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hij was in ieder geval op de verjaardag van Cue.
Haha, je hebt goed opgelet.
pi_66806806
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:52 schreef vencodark het volgende:

[..]

Haha, je hebt goed opgelet.
Ik mag dan wel slechtziend zijn maar ik ben toch niet helemaal blind.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_66806842
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:49 schreef Techno het volgende:

[..]

Rip heeft een lijstje met e-players.
daar weet jij alles van toch
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_66806858
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:53 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik mag dan wel slechtziend zijn maar ik ben toch niet helemaal blind.
Maar goed, er waren er wel meer op Cue's birthday.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 19:54:57 #290
141482 Q.
JurassiQ
pi_66806868
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 @ 19:54 schreef vencodark het volgende:

[..]

Maar goed, er waren er wel meer op Cue's birthday.
En ik niet! Waarom niet?
For great justice!
pi_66806927
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:54 schreef vencodark het volgende:

[..]

Maar goed, er waren er wel meer op Cue's birthday.
Ja maar niet zo veel mannelijke Fok!kers
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_66806949
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:54 schreef rhubarbje het volgende:
daar weet jij alles van toch
Heulemaal niet.
pi_66806972
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:56 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja maar niet zo veel mannelijke Fok!kers
Nee dat is dan ook weer waar.
pi_66806977
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
Ja maar niet zo veel mannelijke Fok!kers
Doe eens een lijstje?
pi_66806981
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:54 schreef Q. het volgende:

[..]

En ik niet! Waarom niet?
Jij kon toch niet?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 19:59:05 #296
141482 Q.
JurassiQ
pi_66807020
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 @ 19:58 schreef vencodark het volgende:

[..]

Jij kon toch niet?
Oh ja. Dat was het.
For great justice!
pi_66807062
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:57 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nee dat is dan ook weer waar.
De spoeling wordt wel dun zo.
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:57 schreef Techno het volgende:

[..]

Doe eens een lijstje?
Vraag maar aan Venco.

edit
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_66807113
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
Vraag maar aan Venco.

edit
Jij dacht het toch te weten?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 20:01:42 #299
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_66807124
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:44 schreef vencodark het volgende:

[..]

Gaat er ook niet om dat het niet mag 'uitkomen', het is geen geheim. Maar toch.
Ik doe graag geheimzinnig. Trouwens, hoe moet Rip het weten?
pi_66807146
moet terug te vinden zijn wie er waren
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')