abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 maart 2009 @ 19:28:46 #251
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_66805939
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:28 schreef RealZeus het volgende:
Zeg, hoe zit het hier eigenlijk?

Zijn hier nog singles of gaat iedereen al met iedereen?
Ik ga met niemand uit het single-topic.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 19:29:46 #252
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_66805976
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:28 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

het gaat wel. nog wel pijnlijk bij sommige bewegingen

sportief hoor. en dan vanavond krijg je een lekkere massage?
Nou.... als je er op staat..

Anders blijft het bij een hete douche, en dan lekker in joggingbroek en trui op de bank met een kussen in mijn rug, dekentje, wijntje..
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
pi_66806010
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:28 schreef RealZeus het volgende:
Zeg, hoe zit het hier eigenlijk?

Zijn hier nog singles of gaat iedereen al met iedereen?
er word wel flink gescharrelt geloof ik haha
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 7 maart 2009 @ 19:32:28 #254
101353 mrbox
Miep miep
pi_66806056
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:30 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

er word wel flink gescharrelt geloof ik haha
Ah nee
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 19:33:06 #255
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_66806073
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:30 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

er word wel flink gescharrelt geloof ik haha
Lentekriebels
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
pi_66806098
jawel
ik weet best een boel
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 7 maart 2009 @ 19:35:28 #257
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_66806153
Ik ook. Maar niet over wie precies wat met wie doet of wil doen.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
pi_66806191
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:33 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Lentekriebels
Lentekolder.

* vencodark date een fokker.
pi_66806198
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:30 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

er word wel flink gescharrelt geloof ik haha
Wie met wie dan?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_66806219
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:36 schreef vencodark het volgende:

[..]

Lentekolder.
Tijd voor de voorjaarsschoonmaak dan.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_66806241
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:36 schreef vencodark het volgende:

[..]

Lentekolder.

* vencodark date een fokker.
Wie?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_66806257
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wie met wie dan?
ik ben diskreet
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_66806261
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wie?
Dat zou jij wel willen weten he
pi_66806323
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:38 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat zou jij wel willen weten he
Ja. Ik ben niet nieuwschierig maar weet wel graag alles.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 19:40:51 #265
141482 Q.
JurassiQ
pi_66806335
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 @ 19:28 schreef RealZeus het volgende:
Zeg, hoe zit het hier eigenlijk?

Zijn hier nog singles of gaat iedereen al met iedereen?
Ik heb nu ongeveer een maand iets. .
For great justice!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 19:41:21 #266
141482 Q.
JurassiQ
pi_66806353
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 @ 19:38 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat zou jij wel willen weten he
PM het maar aan me.
For great justice!
pi_66806369
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:40 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik heb nu ongeveer een maand iets. .
Ja maar zij komt niet uit het singles topic.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_66806375
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:41 schreef Q. het volgende:

[..]

PM het maar aan me.
Haha, waarom?
pi_66806386
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:41 schreef Q. het volgende:

[..]

PM het maar aan me.
Ik vraag het wel aan Rip.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_66806417
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:42 schreef vencodark het volgende:

[..]

Haha, waarom?
Ooit komt het wel uit wie het is.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_66806450
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:43 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ooit komt het wel uit wie het is.
Gaat er ook niet om dat het niet mag 'uitkomen', het is geen geheim. Maar toch.
Ik doe graag geheimzinnig. Trouwens, hoe moet Rip het weten?
pi_66806506
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:44 schreef vencodark het volgende:

[..]

Gaat er ook niet om dat het niet mag 'uitkomen', het is geen geheim. Maar toch.
Ik doe graag geheimzinnig. Trouwens, hoe moet Rip het weten?
Oke dus vertel het dan maar gewoon als het toch geen geheim is.
Rip weet toch alles hier.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_66806549
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:45 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oke dus vertel het dan maar gewoon als het toch geen geheim is.
Rip weet toch alles hier.
Dat het geen ultiem geheim is, wil niet zeggen dat ik de behoefte heb te vertellen wie het is. Das een wezenlijk verschil. Ik vond het gewoon ff leuk om te zeggen

Prima, dan vraag je het aan Rip.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 19:47:30 #274
141482 Q.
JurassiQ
pi_66806567
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 @ 19:42 schreef vencodark het volgende:

[..]

Haha, waarom?
Ik ben nieuwsgierig. Goede reden toch?
For great justice!
pi_66806599
tijn wil gewoon weten wie ie om tips en truucs moet gaan vragen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')