Ik ga met niemand uit het single-topic.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:28 schreef RealZeus het volgende:
Zeg, hoe zit het hier eigenlijk?
Zijn hier nog singles of gaat iedereen al met iedereen?
Nou.... als je er op staat..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
het gaat wel. nog wel pijnlijk bij sommige bewegingen
sportief hoor. en dan vanavond krijg je een lekkere massage?
er word wel flink gescharrelt geloof ik hahaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:28 schreef RealZeus het volgende:
Zeg, hoe zit het hier eigenlijk?
Zijn hier nog singles of gaat iedereen al met iedereen?
Ah neequote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er word wel flink gescharrelt geloof ik haha
Lentekriebelsquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er word wel flink gescharrelt geloof ik haha
Wie met wie dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er word wel flink gescharrelt geloof ik haha
Tijd voor de voorjaarsschoonmaak dan.quote:
Wie?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lentekolder.
* vencodark date een fokker.
ik ben diskreetquote:
Ja. Ik ben niet nieuwschierig maar weet wel graag alles.quote:
Ik heb nu ongeveer een maand iets.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 19:28 schreef RealZeus het volgende:
Zeg, hoe zit het hier eigenlijk?
Zijn hier nog singles of gaat iedereen al met iedereen?
Ja maar zij komt niet uit het singles topic.quote:
Ik vraag het wel aan Rip.quote:
Ooit komt het wel uit wie het is.quote:
Gaat er ook niet om dat het niet mag 'uitkomen', het is geen geheim. Maar toch.quote:
Oke dus vertel het dan maar gewoon als het toch geen geheim is.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gaat er ook niet om dat het niet mag 'uitkomen', het is geen geheim. Maar toch.![]()
Ik doe graag geheimzinnig. Trouwens, hoe moet Rip het weten?
Dat het geen ultiem geheim is, wil niet zeggen dat ik de behoefte heb te vertellen wie het is.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke dus vertel het dan maar gewoon als het toch geen geheim is.![]()
Rip weet toch alles hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |