Zal wel aan mij liggenquote:
Duidelijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:22 schreef Lyzio het volgende:
Dat krijg je ervan als ik ze niet open Edje. Totale wanorde.
Ik ben trots op je mijn zoon. En ik had toch maar even lekker 66(6). Wat dat betreft heersen we gewoon.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Duidelijk.
Maar het is wel verfrissend als iemand anders het topic een keer opent. Ik ben nog nooit aan de beurt geweest.
Weet nog wel dat ik topics opende om Sackboy te irriteren. Ik had zelfs het xbox 360 nummer 360 geopend !
Toen waren die topics nog lachen, veel ouwehoeren.quote:
quote:The Offspring - You're Gonna Go Far Kid
360 topic is dood! Die van de PS3 loopt veel sneller!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Toen waren die topics nog lachen, veel ouwehoeren.
Toen kwamen de serieuze lui, daarna was het saai en kom ik er nooit meer.
Ik ga komende Woensdag een PS3 kopen. Alleen voor Killzone.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
360 topic is dood! Die van de PS3 loopt veel sneller!
Kiest Fok! voor den PS3? Het lijkt er wel op!
Ik eerder voor andere spellen maar goed Edje! Weer iemand over naar het PS3 kamp dus!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ga komende Woensdag een PS3 kopen. Alleen voor Killzone.
Ik moest van ELPRESADOR.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik eerder voor andere spellen maar goed Edje! Weer iemand over naar het PS3 kamp dus!
Hoezo verwijderd? Die tribute to ELPRESADOR was geweldigquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik moest van ELPRESADOR.
Jammer dat mijn account is verwijderd, dat filmpje was op een gegeven moment nummer 44 ofzo van meest gekeken video's van een week.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoezo verwijderd? Die tribute to ELPRESADOR was geweldig![]()
Is er ook een Xbox guy net zoals ELPRASADOR?
Oquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:16 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend weer een tribute maken, ik ga mijn best doen om er nog iets mooiers van te maken.
Check dit filmpje op 2:44
Shoutout to edjeeee!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:16 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend weer een tribute maken, ik ga mijn best doen om er nog iets mooiers van te maken.
Check dit filmpje op 2:44
Wat een baas die Edjequote:
Een beer en een baas, én hij chillt in groningen! En dan heeft ie ook nog eens een sticker op z'n laptop die van mij is geweest. Bij deze verklaar ik Edje tot de baas van de SC!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat een baas die EdjeDit speelt die toch wel weer even klaar!
EDJE BAAS VAN DE SC!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:45 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Een beer en een baas, én hij chillt in groningen! En dan heeft ie ook nog eens een sticker op z'n laptop die van mij is geweest. Bij deze verklaar ik Edje tot de baas van de SC!
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:45 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Een beer en een baas, én hij chillt in groningen! En dan heeft ie ook nog eens een sticker op z'n laptop die van mij is geweest. Bij deze verklaar ik Edje tot de baas van de SC!
Ik Quote die shit even.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat een baas die EdjeDit speelt die toch wel weer even klaar!
Maar hoezo was je account verwijderd dan? En je moet idd een nieuwe maken die nog vetter is enzo en dan ook weer aan hem laten zien!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
[..]
Ik Quote die shit even.
Neem jullie wel mee in mijn roem.
Het feit dat ik een geniale tribute van LOTR en The Dark Knight had gemaakt. Dit scheen niet te mogen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar hoezo was je account verwijderd dan? En je moet idd een nieuwe maken die nog vetter is enzo en dan ook weer aan hem laten zien!
Jammerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het feit dat ik een geniale tribute van LOTR en The Dark Knight had gemaakt. Dit scheen niet te mogen.
Toch nog een keer geupload
Moet je wel de goede naam in je sig zettenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
[..]
Ik Quote die shit even.
Neem jullie wel mee in mijn roem.
Oh shitquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:58 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Moet je wel de goede naam in je sig zetten
Ik zal m'n banaan binnenkort wel even blauw maken ofzoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Oh shit
Jullie UI zijn allebei geel
of je neemt een leuke avatarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:03 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik zal m'n banaan binnenkort wel even blauw maken ofzo
quote:
Neem dezequote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:05 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil een ''Edje for president'' avatar !
Hahahaahahaha die baan is zo geniaalquote:
Wel toffig! Maar ik wil toch wel een 360 thema er in houden dus helaas... und pindakase!quote:
Jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:14 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hahahaahahaha die baan is zo geniaalEen banaan met een bril, hoe verzín je het!
Vind je die grote versie zomaar op google?
Dude wtf!!1 Ik wist niet dat Disjfa al kids had? Maja dat die al 40 was wist ik ook nietquote:
Look at you go!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:21 schreef Edwinuss het volgende:
Al de filmpjes van ELPRESADOR aan het downloaden.
De B van B.A.A.S heb je al binnen Edje!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:21 schreef Edwinuss het volgende:
Al de filmpjes van ELPRESADOR aan het downloaden.
quote:
Je gaat het niet geloven, maar ik moet morgen dus wel mijn PC aansluiten. Ik moet werken met Sony Vegas.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De B van B.A.A.S heb je al binnen Edje!
Sony Vegas?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
[..]
Je gaat het niet geloven, maar ik moet morgen dus wel mijn PC aansluiten. Ik moet werken met Sony Vegas.
MAC manquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
[..]
Je gaat het niet geloven, maar ik moet morgen dus wel mijn PC aansluiten. Ik moet werken met Sony Vegas.
quote:
Waarom niet gewoon Premiere of Finalcut?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gebruikt niks van je geheugen
Premiere heb ik altijd gekloot mee gehad, ik snapt er niet veel van en had op dat moment geen zin om de handleidingen na te lezen. Heb toen ook niet de moeite voor genomen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:38 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon Premiere of Finalcut?
Premiere en Finalcut zijn gewoon de standaarden van de filmindustrie. Beter dan dat wordt het niet, en het zit heel simpel in elkaar, is makkelijk te leren. Helemaal als je Sony Vegas een beetje kent zal het waarschijnlijk geen probleem zijn om daarnaar over te stappen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Premiere heb ik altijd gekloot mee gehad, ik snapt er niet veel van en had op dat moment geen zin om de handleidingen na te lezen. Heb toen ook niet de moeite voor genomen.
Vegas kon ik meteen mee werken. Maar als je zegt dat die andere beter zijn, wil ik dat graag proberen.
Downloading 4 macquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:46 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Premiere en Finalcut zijn gewoon de standaarden van de filmindustrie. Beter dan dat wordt het niet, en het zit heel simpel in elkaar, is makkelijk te leren. Helemaal als je Sony Vegas een beetje kent zal het waarschijnlijk geen probleem zijn om daarnaar over te stappen.
Als je photoshop en/of andere adobe programma's wel eens gebruikt zou ik gewoon voor Adobe Premiere gaan, want dan herken je meteen heel veel effecten en de interface.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:57 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik zit even te kloten met een nieuw site design
http://i2.photobucket.com/albums/y14/lennartb/geklootmaart09z.jpg
meningen graag
Ik begrijp wel wat je bedoelt ja, ik probeer ook teveel 'elementen' erin te gebruiken. Waardoor het, ondanks dat er zo weinig op te zien is, te druk wordt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je wil te graag te "stylish" doen lijkt het wel, waardoor het ontzettend geforceerd naar voren komt, het lijkt nu ook heel druk..
Op dubbelklikken, dan start hijquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:27 schreef Edwinuss het volgende:
Ik weet ook niet hoe photosoep enzo werken.
Dit is sowieso maar wat gekloot, eerst ga ik met een vriend een site maken waar wij en nog een paar fotografen opstaan. Als een soort design/fotografie bureau.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:34 schreef disjfa het volgende:
[..]
Op dubbelklikken, dan start hij
En lennart, ik vind je huidige concept van groenpaarse mannetjes veel toffer. Zou ik niet wegdoen. Tenzei je een tweede design er gewoon naast/overheen kan zette. Is ook veeol toffer.
Daar ben ik ook mee bezig. Met wat vrienden. Foto`s plus filmpjes. Dus als je wat hulp nodig hebt kunnen we mischien een handig algemeen format makenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:46 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dit is sowieso maar wat gekloot, eerst ga ik met een vriend een site maken waar wij en nog een paar fotografen opstaan. Als een soort design/fotografie bureau.
Dan pik ik je design wel een keer in en maak ik er een keer een wordpress template van als je dan niet erg vindquote:Ik ben zelf wel zat van m'n huidige site, dus ik wil sowieso iets anders, maar dit is 'm niet in ieder geval
Disjfa, mijn persoonlijke DTPerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:49 schreef disjfa het volgende:
[..]
Daar ben ik ook mee bezig. Met wat vrienden. Foto`s plus filmpjes. Dus als je wat hulp nodig hebt kunnen we mischien een handig algemeen format maken
[..]
Dan pik ik je design wel een keer in en maak ik er een keer een wordpress template van als je dan niet erg vind
Nee sorry, ik ben programeur en client side klussertquote:
Maar ben je wel een beetje een html/css/php goeroe? Want in dat geval zal ik altijd met je meedoen AQuila hatenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:56 schreef disjfa het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ben programeur en client side klussertDtp is voor drukpers toen ik dat ooit leerde
Welcome to the partyquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:01 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Maar ben je wel een beetje een html/css/php goeroe? Want in dat geval zal ik altijd met je meedoen AQuila haten
De grootte moet je sowieso negeren, dit is gewoon even voor design en logo, als ik dit als site zou maken zou die gecentreerd staan en de achtergrond kloppend voor elke resolutie.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:03 schreef koei het volgende:
Ik vind hem lelijk Lennie. Ik heb een groot scherm, die wil ik ook helemaal kunnen gebruiken (of in iedergeval meer dan dat ene hoekje. Daarnaast is hij veel te blokkerig.
Als het een site is voor een foto-iets, waarom dan niet een macro-foto van iets simpels op da achtergrond? Bubbeltjesplastic, gras of badschuim... Plak je daarboven horizontaal een balk met knoppen en als mensen van de index afgaan geef je de achtergrond weer in grijstinten waardoor het niet hinderlijk is tijdens het lezen.
Noem je nou mijn favoriete zender een graf-zenderquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:09 schreef Fallen het volgende:
gvd!
Zit ik nog even het laatste gedeelte van Devil's Advocate te kijken, kappen ze de film af ongeveer 10 minuten voor het einde. Begint er een of andere pauper serie.
Wat is net5 toch ook een graf-zender...
Minder man, sommige mensen hebben inderdaad geen geldige reden om andere mensen te belagen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 06:57 schreef Poit het volgende:
Godverdomme, Poit gaat een keer stappen in rotterdam wordt ie op z`n bek geklapt door een "medelander" of 4...
grote bek, schijnt de reden te zijn... Ik ga slapen.
EDJE Knokploegquote:Op zaterdag 7 maart 2009 07:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Minder man, sommige mensen hebben inderdaad geen geldige reden om andere mensen te belagen.
Als er wat is moet je maar een PM sturen. Kom ik je helpen.
Mij ook Lennyquote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:18 schreef Bart het volgende:
Lennart, je maakt me toch wel een beetje aan het huilen
Damn, alles okay verder?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 06:57 schreef Poit het volgende:
Godverdomme, Poit gaat een keer stappen in rotterdam wordt ie op z`n bek geklapt door een "medelander" of 4...
Breng hem meteen ff een fruitmandquote:
je zei hoi?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 06:57 schreef Poit het volgende:
want? alles okay verder met jou dan?quote:
JAWOHL!!!!quote:
ganz gut, klasse!quote:
quote:
Nou trek er een openquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:10 schreef Poit het volgende:
Mogguh..
Het valt allemaal wel mee. Was vooral veel haantjesgedrag. Uiteindelijk een tik teken m`n sexy smuigeltje. geen blijvende schade. Maar wat ik zei? Weet ikveel, was kneiterlam. Was wel duidelijk dat die gasten wel zin hadden in een stevig potje rollebollen. masrja, twee dames (die m`n mooie smuigeltje gered hebben) een maat en ik maken rtoch weinig kans tegen zo`n groepje..
Wel trek in een biertje
Moedig hem niet aan om alcoholist te worden dude!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:16 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Nou trek er een openHet is immers al middag
kerel.. nog heel even en jij kent ons niet meer... hopelijk. ik kijk er wel naar uit!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Moedig hem niet aan om alcoholist te worden dude!
Jij gaat met hem mee naar de AA meetings later he niet ik!!
Morgen de laatste dag idd Poit! Je gaat me nog missen dudequote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:24 schreef Poit het volgende:
[..]
kerel.. nog heel even en jij kent ons niet meer... hopelijk. ik kijk er wel naar uit!
Alsof ik me daar druk om ga makenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Moedig hem niet aan om alcoholist te worden dude!
Jij gaat met hem mee naar de AA meetings later he niet ik!!
Wel iemand de goot in helpen en daarna ben je wegquote:
Net alsof hij geen bier drinkt als ik zeg dat het niet magquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wel iemand de goot in helpen en daarna ben je weg![]()
Wat een wereld
Iedergeval niet van mij. Als ik bier haal, drink ik het zelf opquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:47 schreef lennartb.nl het volgende:
Arme Poitjebreng die jongen een biermand!
Nee jij bent lekker. Moedigt kanslozen om al hun geld te stoppen in projecten die nooit zouden werken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wel iemand de goot in helpen en daarna ben je weg![]()
Wat een wereld
Maar hij heeft wel een mandje verdiend vind ik, en ik woon nou eenmaal niet in de buurt. Dus hoppa!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:51 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Net alsof hij geen bier drinkt als ik zeg dat het niet mag
Gewoon laten zuipen en gebruiken dat volk.
En hopen dat ze nooit hun pensioen gerechtigde leeftijd halen
[..]
Iedergeval niet van mij. Als ik bier haal, drink ik het zelf op
Dus als je klappen krijgt verdien je bierquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:56 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een mandje verdiend vind ik, en ik woon nou eenmaal niet in de buurt. Dus hoppa!
Als je klappen en een fruitmand wilt hoef je het alleen maar te vragen hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:58 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dus als je klappen krijgt verdien je bier
Had ik dat maar eerder geweten.
Ik heb nooit ruzie gehad met uitgaan en moest daarom zeker mijn bier zelf betalen
Ik haal me fruitmand zelf welquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:58 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als je klappen en een fruitmand wilt hoef je het alleen maar te vragen hoor
Disjfa je bent bijna 40 dudequote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:58 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als je klappen en een fruitmand wilt hoef je het alleen maar te vragen hoor
Jongen dat komt door de crisis nu! Anders het het wel gewerkt! OVERMACHTquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:55 schreef disjfa het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker. Moedigt kanslozen om al hun geld te stoppen in projecten die nooit zouden werken.
Wat een wereld
Kun je disjfa's recept meenemen?quote:
A can of whoopassquote:
quote:
Ies leuk, Bart Smit vismakrt heeft hem voor een leuke prijs. (u chillt alleen in Groningen, of resideert ook?)quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:07 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga komende Woensdag een PS3 kopen. Alleen voor Killzone.
Nope wij zijn de enigen, edje komt uit leeuwarden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:19 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ies leuk, Bart Smit vismakrt heeft hem voor een leuke prijs. (u chillt alleen in Groningen, of resideert ook?)
@ Lennart, zijn de stadjers hier in de meerderheid?
Geen idee, vraag eens in het pricewatch topicquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:20 schreef Dakada het volgende:
Hoelang duurt het verifiëren als je bij gamehubs iets koopt met paypal?
Poit komt uiteraard om 13:37 langs!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:37 schreef Poit het volgende:
Weet je wat er ook nog is gebeurd!
Ehm,quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:35 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Nope wij zijn de enigen, edje komt uit leeuwarden Ljouwert...![]()
Maar jij hebt ook een ps3 nu?
Ik wil hem heel graag voor metal gear onlinequote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:43 schreef Reintji het volgende:
Kon het niet laten na Little Big Planet gezien te hebben.
Nee mie jong, geboren lewenborger, kuch...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:43 schreef lennartb.nl het volgende:
Probeer je me nu te vertellen dat je een fries bent?
Dan zou ik meer bij de IBgroep moeten gaan lenen, wat weer slecht is voor de economiequote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:54 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nee mie jong, geboren lewenborger, kuch...
Metal Gear online is ook wel vet inderdaad. Kwam vorige week een leuke aanbieding tegen, aan de vismarkt 349,- met een game naar keuze of extra controller. Maakt niet uit welke game.
Vermoord je
[ afbeelding ]
en help de economie uit het slob!![]()
Ik ben in 97 naar leeuwenborg verkast, waar m'n ouders nog steeds wonen (mooilandquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:01 schreef Reintji het volgende:
Beijum, ha. Daar heb ik ook veel rondgelopen. Basketbalpleintjes daaro waren altijd drukker dan in LWB en bij Wessel Gansfoort natuurlijk.
Dus geen preadinius balletje?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:04 schreef lennartb.nl het volgende:
maar ik natuurlijk op het willem lodewijk
Nee hoorquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:12 schreef lennartb.nl het volgende:
Welke basisschool heb je op gezeten? Ik de Dom Helder Camara in BeijumEen vriend van me zag een tijd terug de oude baas van de Dom Helder Camara in de gaybar met een vet jonge aziatische gozer
Dat is wel kloot'n jahquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:35 schreef Poit het volgende:
M`n pinpas is, buiten m`n schuld ingeslikt...
maaaaarr los van dit euvel een geweldige avond gehad!
Nu wordt het wel heel engquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:54 schreef Reintji het volgende:
Nee, is in vaargeul zelf. Nee, u bent niet de antichrist
Goed idee! Ga ik ook even makenquote:
Geen idee, eens proberenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:37 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ga quake live ook nog eens proberen maar er is nu toch sprake van lange wachttijden of is dat niet meer??
Wat is punkbuster=quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:46 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik kon gelijk beginnen, maar hij was wel een beetje laggy en na een paar minuten werd ik gekicked door punkbuster
Saaiquote:
Hij is een fiets gewend! Hij ken die jets niet handelen jeweetz!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij is een fiets gewend! Hij ken die jets niet handelen jeweetz!!!Ik kan niet fietsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
http://www.evenbalance.com/quote:
quote:Welcome to Even Balance, Inc., home of PunkBuster™, the original Anti-Cheat system for online multiplayer games. We daily battle the selfish little punks who want to ruin your favorite online games and the hack-writers who supply them with cheats. Our goal is to keep the playing field as even as possible so that PunkBuster-enabled games are played the way they were meant to be played.
Alleen zie ik niet in wat er Tom Clancy aan is maargoed!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:00 schreef Rkatier het volgende:
Ik had de game al besteld. Ik zie het wel als hij in de loop van de week binnenkomt. Maar tja ik ben dan ook een groot tom clancy liefhebber.
ik heb het voornamelijk over zijn boeken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Alleen zie ik niet in wat er Tom Clancy aan is maargoed!
Maja ooit speel ik hem wel ff denk ik! Ik OWN de SKY
Halo Boeken ?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:14 schreef Rkatier het volgende:
[..]
ik heb het voornamelijk over zijn boeken.
ik moet her niet op in gaan, ik moet hier niet op in gaan,...quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:28 schreef Rkatier het volgende:
[..]
ik moet her niet op in gaan, ik moet hier niet op in gaan,...
een worstjes feest?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:37 schreef lennartb.nl het volgende:
Tis hier wel een beetje een sausage fest
omdat jij ze niet leuk vind zijn ze kansloosquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:18 schreef Lyzio het volgende:
Vliegspelletjes zijn bij voorbaat al kansloos.
Nee. Het is een feit. Vliegspelletjes sucken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:21 schreef Rkatier het volgende:
[..]
omdat jij ze niet leuk vind zijn ze kansloos
een feit gebaseerd op wat?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nee. Het is een feit. Vliegspelletjes sucken.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nee. Het is een feit. Vliegspelletjes sucken.
quote:
maar wat is er dan volgens 'jouw feiten' wel goed dan? Laten we zeggen per definitie al briljantquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:13 schreef Lyzio het volgende:
Flight SimulatorStarfox
HAWX
En wat niet al.
Geen een vliegspel. Dat bij voorbaat. Fallout 3 is briljant. Meer dan dat zelfs. Ik gebruik de term episch.quote:
wel opletten wat je quotequote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:54 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Geen een vliegspel. Dat bij voorbaat. Fallout 3 is briljant. Meer dan dat zelfs. Ik gebruik de term episch.
Dat was ook beetje wat ik al vanaf moment 1 al wou zeggenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:56 schreef Lyzio het volgende:
OepsNouja, dat liedje is dan ook best wel briljant. Nee, ik heb gewoon niets met spellen waar in gevlogen wordt. Kwestie van smaak.
Nee, joh, dat is allemaal niet het geval.. Ik heb alleen een bult op m'n kopquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:03 schreef koei het volgende:
Poitje!
Doe eens foto's van je blauwe plekken en gebroken neus enzo!
euh, het is bijna half elf 's avonds, niet in de ochtend....quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:24 schreef Edwinuss het volgende:
Zo, net wakker en helemaal niet moe meer. Heerlijk.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, joh, dat is allemaal niet het geval.. Ik heb alleen een bult op m'n kop
Ontzettend uitgerustquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:29 schreef Fallen het volgende:
[..]
euh, het is bijna half elf 's avonds, niet in de ochtend....![]()
![]()
Maar goed, beetje uitgerust dus?
ED ik zweer je als die TRIBUTE vet is maak ik een topic aan in GAM om je te eren samen met ELPRESADORquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:31 schreef Edwinuss het volgende:
En ik ga vanavond mijn tribute voor ELPRESADOR maken
Ik maak hem vet. maar je hoeft er geen topic over te openen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ED ik zweer je als die TRIBUTE vet is maak ik een topic aan in GAM om je te eren samen met ELPRESADOR
Als je wakker bent, kom dan even in het topic. Dan wens ik je nog een fijne werkdag als je dat doet.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:34 schreef Fallen het volgende:
ik ga zo nog wat opruimen en dan naar bed. Moet morgen weer de hele dag werken aan een opdracht die voor maandagochtend af moet. En vandaag heb ik er niet bijster veel aan gedaan.
Dus weltrusten allemaal voor straks!(of veel plezier met de dingen die je nog gaat doen!)
Met adobe premiere?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:31 schreef Edwinuss het volgende:
En ik ga vanavond mijn tribute voor ELPRESADOR maken
Die bescheidenheid siert je Edjequote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik maak hem vet. maar je hoeft er geen topic over te openen.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jij maakt ook van alles een positief punt
Post aan het eind op zijn minst het linkje hierquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik maak hem vet. maar je hoeft er geen topic over te openen.
No problemo,quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:47 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Post aan het eind op zijn minst het linkje hier
sickquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:11 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/155751/85644402/hebbes_.html
Neem je tijdquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
No problemo,
Weet niet of ik het vanavond af krijg, hij heeft inmiddels 101 filmpjes
die is brilliantquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:11 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/155751/85644402/hebbes_.html
Speelgoed van de Ikea ofzo?quote:Op zondag 8 maart 2009 00:32 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]![]()
dat zijn KLAPPAR en FLODHÄST
BARNSLIG FLODHÄST
Niet doen.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:33 schreef lennartb.nl het volgende:
http://i2.photobucket.com/albums/y14/lennartb/geklootmaart09y.jpg
nieuwuh
Thanks! 3 jaar geleden voor een FOK! FOT wedstrijd gemaaktquote:
Ik ben altijd zo snel zat van m'n eigen sitesquote:Op zondag 8 maart 2009 00:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
niet tof...
Je huidige is toch goed genoeg ?
Dan moet je gewoon doen wat je zelf tof lijkt, je moet niet steeds andere mensen om een mening vragen, want dan ga je twijfelenquote:Op zondag 8 maart 2009 00:54 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik ben altijd zo snel zat van m'n eigen sitesGewoon zin om een nieuwe te maken. Niet dat ik het geduld ga hebben om een site uberhaupt af te maken
Dat ik er snel zat van ben is niet vanwege andere hun meningen hoor. En zodra het design af is heb ik geen zin om de hele site te vullen waardoor ik halverwege afhaakquote:Op zondag 8 maart 2009 00:57 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon doen wat je zelf tof lijkt, je moet niet steeds andere mensen om een mening vragen, want dan ga je twijfelen
die shit is minder, verplichtingen vandaag?quote:Op zondag 8 maart 2009 04:12 schreef Fallen het volgende:
Damn, ik schrok me een partij wakker. Alsof de bel ging of iets anders. Ik ben nu klaarwakker.
Nou, echt klaarwakker viel dus ook wel mee....quote:Op zondag 8 maart 2009 04:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
die shit is minder, verplichtingen vandaag?
Lees je altijd het telefoonboek dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 12:20 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nou, echt klaarwakker viel dus ook wel mee....
Heb geloof ik nog 4 minuten gelezen en daarna viel ik als een blok ik slaap....
Hier ook en ik zit binnen met een katerquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik ga denk ik even vissen met mn pa :p
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:35 schreef Edwinuss het volgende:
Ik blijf thuis, die ouwe is in Duitsland.
Stoerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:46 schreef Rkatier het volgende:
[..]
StoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:46 schreef Rkatier het volgende:
[..]
StoerDat gaat te ver Rkatier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Het plaatsen van een plaatje van Hitler gaat neit ver, een kleine opsomming wat hij deed wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:01 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom deden de joden niet mee met de oorlog ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Hij maakt toch die tribute movie over die PS3 fanboyquote:Op zondag 8 maart 2009 14:16 schreef AQuila360 het volgende:
Je maakt zeker een HOME MOVIE met een HOBO ?
quote:
Ik kom wel even langs, kunnen jullie beide oefenen met bierflessen gooien.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:31 schreef Poit het volgende:
Lennart!! Ik heb in april een festivalletje in Groningen! Ik blijf bij je crashen, even dat je het weet
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:43 schreef koei het volgende:
Ach, wat lichaamsbeweging is goed voor je Edje!
Ga ik nu ook doen!
Ga je vandaag bij Edje op visite dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:43 schreef koei het volgende:
Ach, wat lichaamsbeweging is goed voor je Edje!
Ga ik nu ook doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |