Hij is een fiets gewend! Hij ken die jets niet handelen jeweetz!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij is een fiets gewend! Hij ken die jets niet handelen jeweetz!!!Ik kan niet fietsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
http://www.evenbalance.com/quote:
quote:Welcome to Even Balance, Inc., home of PunkBuster™, the original Anti-Cheat system for online multiplayer games. We daily battle the selfish little punks who want to ruin your favorite online games and the hack-writers who supply them with cheats. Our goal is to keep the playing field as even as possible so that PunkBuster-enabled games are played the way they were meant to be played.
Alleen zie ik niet in wat er Tom Clancy aan is maargoed!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:00 schreef Rkatier het volgende:
Ik had de game al besteld. Ik zie het wel als hij in de loop van de week binnenkomt. Maar tja ik ben dan ook een groot tom clancy liefhebber.
ik heb het voornamelijk over zijn boeken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Alleen zie ik niet in wat er Tom Clancy aan is maargoed!
Maja ooit speel ik hem wel ff denk ik! Ik OWN de SKY
Halo Boeken ?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:14 schreef Rkatier het volgende:
[..]
ik heb het voornamelijk over zijn boeken.
ik moet her niet op in gaan, ik moet hier niet op in gaan,...quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:28 schreef Rkatier het volgende:
[..]
ik moet her niet op in gaan, ik moet hier niet op in gaan,...
een worstjes feest?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:37 schreef lennartb.nl het volgende:
Tis hier wel een beetje een sausage fest
omdat jij ze niet leuk vind zijn ze kansloosquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:18 schreef Lyzio het volgende:
Vliegspelletjes zijn bij voorbaat al kansloos.
Nee. Het is een feit. Vliegspelletjes sucken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:21 schreef Rkatier het volgende:
[..]
omdat jij ze niet leuk vind zijn ze kansloos
een feit gebaseerd op wat?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nee. Het is een feit. Vliegspelletjes sucken.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nee. Het is een feit. Vliegspelletjes sucken.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |