Zal wel aan mij liggenquote:
Duidelijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:22 schreef Lyzio het volgende:
Dat krijg je ervan als ik ze niet open Edje. Totale wanorde.
Ik ben trots op je mijn zoon. En ik had toch maar even lekker 66(6). Wat dat betreft heersen we gewoon.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Duidelijk.
Maar het is wel verfrissend als iemand anders het topic een keer opent. Ik ben nog nooit aan de beurt geweest.
Weet nog wel dat ik topics opende om Sackboy te irriteren. Ik had zelfs het xbox 360 nummer 360 geopend !
Toen waren die topics nog lachen, veel ouwehoeren.quote:
quote:The Offspring - You're Gonna Go Far Kid
360 topic is dood! Die van de PS3 loopt veel sneller!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Toen waren die topics nog lachen, veel ouwehoeren.
Toen kwamen de serieuze lui, daarna was het saai en kom ik er nooit meer.
Ik ga komende Woensdag een PS3 kopen. Alleen voor Killzone.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
360 topic is dood! Die van de PS3 loopt veel sneller!
Kiest Fok! voor den PS3? Het lijkt er wel op!
Ik eerder voor andere spellen maar goed Edje! Weer iemand over naar het PS3 kamp dus!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ga komende Woensdag een PS3 kopen. Alleen voor Killzone.
Ik moest van ELPRESADOR.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik eerder voor andere spellen maar goed Edje! Weer iemand over naar het PS3 kamp dus!
Hoezo verwijderd? Die tribute to ELPRESADOR was geweldigquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik moest van ELPRESADOR.
Jammer dat mijn account is verwijderd, dat filmpje was op een gegeven moment nummer 44 ofzo van meest gekeken video's van een week.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoezo verwijderd? Die tribute to ELPRESADOR was geweldig![]()
Is er ook een Xbox guy net zoals ELPRASADOR?
Oquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:16 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend weer een tribute maken, ik ga mijn best doen om er nog iets mooiers van te maken.
Check dit filmpje op 2:44
Shoutout to edjeeee!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:16 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend weer een tribute maken, ik ga mijn best doen om er nog iets mooiers van te maken.
Check dit filmpje op 2:44
Wat een baas die Edjequote:
Een beer en een baas, én hij chillt in groningen! En dan heeft ie ook nog eens een sticker op z'n laptop die van mij is geweest. Bij deze verklaar ik Edje tot de baas van de SC!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat een baas die EdjeDit speelt die toch wel weer even klaar!
EDJE BAAS VAN DE SC!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:45 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Een beer en een baas, én hij chillt in groningen! En dan heeft ie ook nog eens een sticker op z'n laptop die van mij is geweest. Bij deze verklaar ik Edje tot de baas van de SC!
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:45 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Een beer en een baas, én hij chillt in groningen! En dan heeft ie ook nog eens een sticker op z'n laptop die van mij is geweest. Bij deze verklaar ik Edje tot de baas van de SC!
Ik Quote die shit even.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat een baas die EdjeDit speelt die toch wel weer even klaar!
Maar hoezo was je account verwijderd dan? En je moet idd een nieuwe maken die nog vetter is enzo en dan ook weer aan hem laten zien!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
[..]
Ik Quote die shit even.
Neem jullie wel mee in mijn roem.
Het feit dat ik een geniale tribute van LOTR en The Dark Knight had gemaakt. Dit scheen niet te mogen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar hoezo was je account verwijderd dan? En je moet idd een nieuwe maken die nog vetter is enzo en dan ook weer aan hem laten zien!
Jammerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het feit dat ik een geniale tribute van LOTR en The Dark Knight had gemaakt. Dit scheen niet te mogen.
Toch nog een keer geupload
Moet je wel de goede naam in je sig zettenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
[..]
Ik Quote die shit even.
Neem jullie wel mee in mijn roem.
Oh shitquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:58 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Moet je wel de goede naam in je sig zetten
Ik zal m'n banaan binnenkort wel even blauw maken ofzoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Oh shit
Jullie UI zijn allebei geel
of je neemt een leuke avatarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:03 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik zal m'n banaan binnenkort wel even blauw maken ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |