maar wat is er dan volgens 'jouw feiten' wel goed dan? Laten we zeggen per definitie al briljantquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:13 schreef Lyzio het volgende:
Flight SimulatorStarfox
HAWX
En wat niet al.
Geen een vliegspel. Dat bij voorbaat. Fallout 3 is briljant. Meer dan dat zelfs. Ik gebruik de term episch.quote:
wel opletten wat je quotequote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:54 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Geen een vliegspel. Dat bij voorbaat. Fallout 3 is briljant. Meer dan dat zelfs. Ik gebruik de term episch.
Dat was ook beetje wat ik al vanaf moment 1 al wou zeggenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:56 schreef Lyzio het volgende:
OepsNouja, dat liedje is dan ook best wel briljant. Nee, ik heb gewoon niets met spellen waar in gevlogen wordt. Kwestie van smaak.
Nee, joh, dat is allemaal niet het geval.. Ik heb alleen een bult op m'n kopquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:03 schreef koei het volgende:
Poitje!
Doe eens foto's van je blauwe plekken en gebroken neus enzo!
euh, het is bijna half elf 's avonds, niet in de ochtend....quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:24 schreef Edwinuss het volgende:
Zo, net wakker en helemaal niet moe meer. Heerlijk.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, joh, dat is allemaal niet het geval.. Ik heb alleen een bult op m'n kop
Ontzettend uitgerustquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:29 schreef Fallen het volgende:
[..]
euh, het is bijna half elf 's avonds, niet in de ochtend....![]()
![]()
Maar goed, beetje uitgerust dus?
ED ik zweer je als die TRIBUTE vet is maak ik een topic aan in GAM om je te eren samen met ELPRESADORquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:31 schreef Edwinuss het volgende:
En ik ga vanavond mijn tribute voor ELPRESADOR maken
Ik maak hem vet. maar je hoeft er geen topic over te openen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ED ik zweer je als die TRIBUTE vet is maak ik een topic aan in GAM om je te eren samen met ELPRESADOR
Als je wakker bent, kom dan even in het topic. Dan wens ik je nog een fijne werkdag als je dat doet.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:34 schreef Fallen het volgende:
ik ga zo nog wat opruimen en dan naar bed. Moet morgen weer de hele dag werken aan een opdracht die voor maandagochtend af moet. En vandaag heb ik er niet bijster veel aan gedaan.
Dus weltrusten allemaal voor straks!(of veel plezier met de dingen die je nog gaat doen!)
Met adobe premiere?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:31 schreef Edwinuss het volgende:
En ik ga vanavond mijn tribute voor ELPRESADOR maken
Die bescheidenheid siert je Edjequote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik maak hem vet. maar je hoeft er geen topic over te openen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |