quote:Op zondag 8 maart 2009 13:35 schreef Edwinuss het volgende:
Ik blijf thuis, die ouwe is in Duitsland.
Stoerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:46 schreef Rkatier het volgende:
[..]
StoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:46 schreef Rkatier het volgende:
[..]
StoerDat gaat te ver Rkatier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Het plaatsen van een plaatje van Hitler gaat neit ver, een kleine opsomming wat hij deed wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:01 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom deden de joden niet mee met de oorlog ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Hij maakt toch die tribute movie over die PS3 fanboyquote:Op zondag 8 maart 2009 14:16 schreef AQuila360 het volgende:
Je maakt zeker een HOME MOVIE met een HOBO ?
quote:
Ik kom wel even langs, kunnen jullie beide oefenen met bierflessen gooien.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:31 schreef Poit het volgende:
Lennart!! Ik heb in april een festivalletje in Groningen! Ik blijf bij je crashen, even dat je het weet
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:43 schreef koei het volgende:
Ach, wat lichaamsbeweging is goed voor je Edje!
Ga ik nu ook doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |