Dan moet je gewoon doen wat je zelf tof lijkt, je moet niet steeds andere mensen om een mening vragen, want dan ga je twijfelenquote:Op zondag 8 maart 2009 00:54 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik ben altijd zo snel zat van m'n eigen sitesGewoon zin om een nieuwe te maken. Niet dat ik het geduld ga hebben om een site uberhaupt af te maken
Dat ik er snel zat van ben is niet vanwege andere hun meningen hoor. En zodra het design af is heb ik geen zin om de hele site te vullen waardoor ik halverwege afhaakquote:Op zondag 8 maart 2009 00:57 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon doen wat je zelf tof lijkt, je moet niet steeds andere mensen om een mening vragen, want dan ga je twijfelen
die shit is minder, verplichtingen vandaag?quote:Op zondag 8 maart 2009 04:12 schreef Fallen het volgende:
Damn, ik schrok me een partij wakker. Alsof de bel ging of iets anders. Ik ben nu klaarwakker.
Nou, echt klaarwakker viel dus ook wel mee....quote:Op zondag 8 maart 2009 04:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
die shit is minder, verplichtingen vandaag?
Lees je altijd het telefoonboek dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 12:20 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nou, echt klaarwakker viel dus ook wel mee....
Heb geloof ik nog 4 minuten gelezen en daarna viel ik als een blok ik slaap....
Hier ook en ik zit binnen met een katerquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik ga denk ik even vissen met mn pa :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |