Minder man, sommige mensen hebben inderdaad geen geldige reden om andere mensen te belagen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 06:57 schreef Poit het volgende:
Godverdomme, Poit gaat een keer stappen in rotterdam wordt ie op z`n bek geklapt door een "medelander" of 4...
grote bek, schijnt de reden te zijn... Ik ga slapen.
EDJE Knokploegquote:Op zaterdag 7 maart 2009 07:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Minder man, sommige mensen hebben inderdaad geen geldige reden om andere mensen te belagen.
Als er wat is moet je maar een PM sturen. Kom ik je helpen.
Mij ook Lennyquote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:18 schreef Bart het volgende:
Lennart, je maakt me toch wel een beetje aan het huilen
Damn, alles okay verder?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 06:57 schreef Poit het volgende:
Godverdomme, Poit gaat een keer stappen in rotterdam wordt ie op z`n bek geklapt door een "medelander" of 4...
Breng hem meteen ff een fruitmandquote:
je zei hoi?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 06:57 schreef Poit het volgende:
want? alles okay verder met jou dan?quote:
JAWOHL!!!!quote:
ganz gut, klasse!quote:
quote:
Nou trek er een openquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:10 schreef Poit het volgende:
Mogguh..
Het valt allemaal wel mee. Was vooral veel haantjesgedrag. Uiteindelijk een tik teken m`n sexy smuigeltje. geen blijvende schade. Maar wat ik zei? Weet ikveel, was kneiterlam. Was wel duidelijk dat die gasten wel zin hadden in een stevig potje rollebollen. masrja, twee dames (die m`n mooie smuigeltje gered hebben) een maat en ik maken rtoch weinig kans tegen zo`n groepje..
Wel trek in een biertje
Moedig hem niet aan om alcoholist te worden dude!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:16 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Nou trek er een openHet is immers al middag
kerel.. nog heel even en jij kent ons niet meer... hopelijk. ik kijk er wel naar uit!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Moedig hem niet aan om alcoholist te worden dude!
Jij gaat met hem mee naar de AA meetings later he niet ik!!
Morgen de laatste dag idd Poit! Je gaat me nog missen dudequote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:24 schreef Poit het volgende:
[..]
kerel.. nog heel even en jij kent ons niet meer... hopelijk. ik kijk er wel naar uit!
Alsof ik me daar druk om ga makenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Moedig hem niet aan om alcoholist te worden dude!
Jij gaat met hem mee naar de AA meetings later he niet ik!!
Wel iemand de goot in helpen en daarna ben je wegquote:
Net alsof hij geen bier drinkt als ik zeg dat het niet magquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wel iemand de goot in helpen en daarna ben je weg![]()
Wat een wereld
Iedergeval niet van mij. Als ik bier haal, drink ik het zelf opquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:47 schreef lennartb.nl het volgende:
Arme Poitjebreng die jongen een biermand!
Nee jij bent lekker. Moedigt kanslozen om al hun geld te stoppen in projecten die nooit zouden werken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wel iemand de goot in helpen en daarna ben je weg![]()
Wat een wereld
Maar hij heeft wel een mandje verdiend vind ik, en ik woon nou eenmaal niet in de buurt. Dus hoppa!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:51 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Net alsof hij geen bier drinkt als ik zeg dat het niet mag
Gewoon laten zuipen en gebruiken dat volk.
En hopen dat ze nooit hun pensioen gerechtigde leeftijd halen
[..]
Iedergeval niet van mij. Als ik bier haal, drink ik het zelf op
Dus als je klappen krijgt verdien je bierquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:56 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een mandje verdiend vind ik, en ik woon nou eenmaal niet in de buurt. Dus hoppa!
Als je klappen en een fruitmand wilt hoef je het alleen maar te vragen hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:58 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dus als je klappen krijgt verdien je bier
Had ik dat maar eerder geweten.
Ik heb nooit ruzie gehad met uitgaan en moest daarom zeker mijn bier zelf betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |