Goed hequote:Op donderdag 5 maart 2009 17:23 schreef WHATSHESAID het volgende:
Goeiemiddag! Wat is die kaart in de OP aan het spoken?
quote:
je staat niet op de kaartquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:31 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]hoor ik blijf gewoon in rotterdam wonen
Neequote:
Kruisigen moeten ze jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:12 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Kruisigen moeten ze jeOh nou bedankt voor het complimentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
Dit is dezelfde OP als in het vorige topicquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:23 schreef WHATSHESAID het volgende:
Goeiemiddag! Wat is die kaart in de OP aan het spoken?
Dat dacht ik ook na de bedrijfsborrel van vanmiddagquote:
Tis maar waar je geil van word.....quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik waarschijnlijk in Paddy's. Pijpende bejaarden spotten
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
Is er feest dan?
Ik ga wss Bibelot, maar als dat niks word ga ik aan je denkenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:23 schreef Alicey het volgende:
[..]![]()
Ik vier (enigszins verlaat) mijn verjaardag. Je bent ook van harte welkom! Ongeveer vanaf 19.00 begint het. Het is in Schiedam, op loopafstand van het station (Zie kaartje). e-mail of PM me even als je wilt komen, dan stuur ik je het adres en telefoonnummer.
Dan zit ik dus wel in je hoofd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ga wss Bibelot, maar als dat niks word ga ik aan je denken
quote:Gevaarlijke stof ontsnapt in Europoort
Uitgegeven: 5 maart 2009 21:59
Laatst gewijzigd: 5 maart 2009 22:12
ROTTERDAM - Op het terrein van Vopak in Europoort is 500 kubieke meter condensaat ontsnapt. De hulpverleningsdiensten zijn massaal uitgerukt. Dat meldt de politie.
Condensaat is een koolwaterstof die de industrie gebruikt voor onder meer de productie van plastics.
Zegt me niet heel veel.quote:Condensaat is een complexe koolwaterstofverbinding, lichter dan aardolie en zwaarder dan aardgas.
zit natuurlijk eerst nog n flink stukje industrieterrein omheen..quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:50 schreef Loveless85 het volgende:
Ach tis 30km bij mij vandaan, mn raampjes zitten iig dicht, zie t morgen verder wel.
Raar trouwens dat er geen advies gegeven word om niet die kant op te reizen of voor de mensen die dichterbij wonen dat ze ramen en deuren dicht houden oid...
Ja maar volgens mij staat de wind wel onze kant op, en weet niet hoe vluchtig dat spul is, dan ist wel zo in RZ hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zit natuurlijk eerst nog n flink stukje industrieterrein omheen..
Ja idd, tis net als masturberen over de CV heen, t lijkt spannend en gevaarlijk, maar uiteindelijk eindigt het met teleurstelling en een flinke sisserquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:06 schreef Isegrim het volgende:
Het loopt weer met een sisser af: Gevaarlijke stof ontsnapt in Europoort
yeah rightquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja idd, tis net als masturberen over de CV heen, t lijkt spannend en gevaarlijk, maar uiteindelijk eindigt het met teleurstelling en een flinke sisser
Hm, die vergelijking was bij mij niet opgekomen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja idd, tis net als masturberen over de CV heen, t lijkt spannend en gevaarlijk, maar uiteindelijk eindigt het met teleurstelling en een flinke sisser
Neem een glaasje benzine, en we hebben binnenkort een meeting in pakquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:56 schreef Isegrim het volgende:
Een vorm van aardolie lijkt mij ook niet zo megagiftig.
Aardolie-producten kunnen heel giftig zijn, denk ook maar aan iets als benzeen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:56 schreef Isegrim het volgende:
Een vorm van aardolie lijkt mij ook niet zo megagiftig.
Niemand ging er een glaasje van nemen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Neem een glaasje benzine, en we hebben binnenkort een meeting in pak![]()
Ja, maar niet giftig in de trant van dat als er ergens wat lekt, dat mensen in de wijde omtrek dat ziek, zwak en/of misselijk worden, toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 07:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Aardolie-producten kunnen heel giftig zijn, denk ook maar aan iets als benzeen.
Er zijn ook erg vluchtige aardolie-producten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 07:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, maar niet giftig in de trant van dat als er ergens wat lekt, dat mensen in de wijde omtrek dat ziek, zwak en/of misselijk worden, toch?
Met benzeen is dat sowieso wel het geval. En benzinedampen zijn ook niet al te tof voor je. Nafta is carcinogeen -kankerverwekkend.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 07:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, maar niet giftig in de trant van dat als er ergens wat lekt, dat mensen in de wijde omtrek dat ziek, zwak en/of misselijk worden, toch?
In een fietsenstalling?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:03 schreef ebeaydojraes het volgende:
JEMIG!!! Wat een weer. waar is me fiets
gejatquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:03 schreef ebeaydojraes het volgende:
JEMIG!!! Wat een weer. waar is me fiets
Nog geen plannen volgens mijquote:
Rond een uur of 2? Waar.... uhm. How about eendrachtsplein dan bepalen we waar we heen gaan. Goed?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
![]()
Volgens de KNMI is het vandaag en morgen bagger. Als ze er morgen net zo naast zitten als vandaag ("30% kans op zon"), dan vind ik het helemaal primahoe wat waar hoelaat enzo?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:55 schreef GoeRoe86 het volgende:
Architectuur lijkt mij een mooie om mee te beginnen
Dan zou ik wel mee hebben willen doen, maar ben morgen overdag naar die stad met die drie andere beginletters.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:55 schreef GoeRoe86 het volgende:
Architectuur lijkt mij een mooie om mee te beginnen
anders kom je gezellig naar het vollebierflesjesmuseum in Schiedamquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:22 schreef WHATSHESAID het volgende:
Museumnacht passepartout in de pocket, nu nog hopen dat het droog blijft morgennacht
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:33 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
anders kom je gezellig naar het vollebierflesjesmuseum in Schiedam![]()
Sterktequote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:33 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dan zou ik wel mee hebben willen doen, maar ben morgen overdag naar die stad met die drie andere beginletters.
wit, rood of rosé? We gaan vanavond drank inslaan, dus je kunt nu je bestelling mooi doorgevenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]en wijn, is er daar ook wijn?
Ik drink alles behalve bierquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:37 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
wit, rood of rosé? We gaan vanavond drank inslaan, dus je kunt nu je bestelling mooi doorgeven
en wat is het onderwerp geworden?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:54 schreef Harmen1984 het volgende:
Even m'n foto spammen, vond hem zelf wel aardig gelukt (onderwerp was de Maastoren):
[ afbeelding ]
Nog steeds de Maastoren, maar die foto is van 2 weken geledenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:07 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
en wat is het onderwerp geworden?
Vertaal die PZ termen eens naar Nerd termen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:50 schreef GoeRoe86 het volgende:
Net een goed gesprek gehad met 2 hoge pieten. Prachtige opdracht in het verschiet. Ik word de CRM Poltergeist voor heel de divisie
Klantmanagementsysteem luidruchtige geestquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Vertaal die PZ termen eens naar Nerd termen?
Blablabla, ik ben tof, blablablaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Vertaal die PZ termen eens naar Nerd termen?
Het klantenmanagementsysteem deel snap ik nogquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:56 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Klantmanagementsysteem luidruchtige geest
Dat gebullshit over seculier zijn altijdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ben je ook een toffe seculiere turk?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:00 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat gebullshit over seculier zijn altijd
Thx SC.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:04 schreef SingleCoil het volgende:
zie je wel! ze pikken alle goeie baantjes in!
feli, goeroe
Nu weten we nog niet wat je doet, naast adviseren en waarschijnlijk voor 1200 euro per dag bij de klant geparkeerd wordenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik wordt adviseur/business consultant voor een implementatie van ongeveer 3 jaar
1036 ex is mijn tariefquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nu weten we nog niet wat je doet, naast adviseren en waarschijnlijk voor 1200 euro per dag bij de klant geparkeerd worden![]()
Feli
voel je je dan ook serieus gediscrimineerd?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Thx SC.
Ik heb wel zoals bij elke 'solicitatie' mijn naam 4 keer moeten herhalen
Alleen 'buitenstaanders' zeggen Spikecity, zo frappant.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:00 schreef ebeaydojraes het volgende:
spikecity? alsjeblieft niet. Kunnen we die niet doneren aan A'dam?
Maaswijk, en Waterland ook!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:07 schreef ebeaydojraes het volgende:
hebben ze in spijkenisse een goede wijk?
Zegt de Schiedammerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:07 schreef ebeaydojraes het volgende:
hebben ze in spijkenisse een goede wijk?
Uhm nee. Heeft weinig met discriminatie te makenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:24 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
voel je je dan ook serieus gediscrimineerd?
Bitch please. Zonder west geen rotterdamquote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:27 schreef TJDoornbos het volgende:
naast hoogvliet en spijkenisse doen we west kado aan 020!
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:25 schreef Isegrim het volgende:
Alle Turken terug naar Marokko.
Goedemorgen!
Inderdaad, Waterland is prima wonen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:08 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Maaswijk, en Waterland ook!
Nooit problemen hoor
Heb je al naar buiten gekeken? Ik zie de de straat beneden me nog maar netquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:45 schreef Isegrim het volgende:
Ik zie een groot wit vlak. Kijk je tegen een witte muur aan?
Ik had gewoon dit uitzicht verwacht vanochtendquote:Verkeersinformatie
Laatste update: 09:46
Algemene melding
mistbanken
Algemene melding
gladheid door bevriezing van natte weggedeelten
Die is leuk als behangborder.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:59 schreef DutchTrain het volgende:
Hmm, bijzonder. Blijkbaar een plaatselijke mistbank.
[..]
Ik had gewoon dit uitzicht verwacht vanochtend
[ afbeelding ]
Hangt een mistbank, of staat een mistbank. En kan een mistbank ook omvallenquote:
Oeh, dat moet een goed feestje zijn geweest! Waar was ie heen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:08 schreef Isegrim het volgende:
Ja, prima. Wat eenzaam hooguit. Mijn kerel kwam vanmorgen om 09:00 thuis van een feestje () met een enorme kegel, straalbezopen.
Naar een vriend die nog veel drank over had van zijn verjaardagsfeestje vorige week.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:31 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Oeh, dat moet een goed feestje zijn geweest! Waar was ie heen?
Altijd goed! Ik heb gister heel decadent in de tintin aan de whiskey gezetenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Naar een vriend die nog veel drank over had van zijn verjaardagsfeestje vorige week.
Harvey en ik gaan vanmiddag door Rotterdam slenteren met fotocamera's. You may join usquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:04 schreef Isegrim het volgende:
Boodschappenlijst is weer gemaakt, zometeen weekboodschapjes doen.
Ik raak in een burgerlijke sleur.![]()
2 uurquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:08 schreef Isegrim het volgende:
Hmmm hoe laat hebben jullie afgesproken? Ik moet straks nog even naar de stad om een cadeautje voor Alicey te halen.
No problemoquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:17 schreef Isegrim het volgende:
Hm, misschien, maar dan bel ik LHO wel even om te vragen waar jullie op dat moment zijn.
Lik het van je toestenbord. Het liefst schaars gekleed en neem er gelijk wat foto's vanquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:08 schreef Isegrim het volgende:
Er zit barbecuesaus op mijn toetsenbord.
Dat was mijn idee ook toen ik voor het eerst het uitzicht zag, maar geen idee hoe ik zoiets zou kunnen maken en of het er dan ook uitziet zoals ik dat bedacht zou hebben....quote:
Het toeval wil dat ik net uit de douche kom en op dit moment met enkel pantoffels aan achter mijn computer zit.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:19 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Lik het van je toestenbord. Het liefst schaars gekleed en neem er gelijk wat foto's van
Picsquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het toeval wil dat ik net uit de douche kom en op dit moment met enkel pantoffels aan achter mijn computer zit.
wij zijn gelukkig al voorzienquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:08 schreef Isegrim het volgende:
Hmmm hoe laat hebben jullie afgesproken? Ik moet straks nog even naar de stad om een cadeautje voor Alicey te halen.
waarom.... maakt iemand foto's van een koe met een laptop.. waaromquote:
Mental imagequote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het toeval wil dat ik net uit de douche kom en op dit moment met enkel pantoffels aan achter mijn computer zit.
Dat heb ik gedaanquote:
Als er BBQ-saus op je spatiebalk zit, dan ga je het er toch niet zelf van af likken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:51 schreef littledrummergirl het volgende:
waarom.... maakt iemand foto's van een koe met een laptop.. waarom
Zoals een oud gezegde luidt: 'Komt de Koe niet naar de BBQ saus, dan moet de BBQ saus maar naar de Koe'quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:57 schreef Isegrim het volgende:
Koeien die BBQ-saus eten vind ik bijna kannibalisme.
dwangvoederen die hap!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:01 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Zoals een oud gezegde luidt: 'Komt de Koe niet naar de BBQ saus, dan moet de BBQ saus maar naar de Koe'
Waar ga je naar toe vluchten ?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:06 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik heb zo naar gedroomd, ik werd lastiggevallen door twee gepensioneerde douanebeambten en daardoor miste ik mijn vlucht.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:08 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja maar, als er varken had gestaan, had het zeker wel gemogen
quote:
ik ga ,als ik weer geld heb, voor een mooie nikonquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:11 schreef GoeRoe86 het volgende:
Gezelligmijn camera is ook niet geweldig (fx10) als ik het schieten een beetje onder de knie krijg, ga ik voor een eos 450d
Ik weet weinig van fotografie, maar het is toch nikon, met één 'k'?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga ,als ik weer geld heb, voor een mooie nikonmooi spul, houdt lekker vast en dan met een grote geile externe flitser erbij
dat laatstequote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:16 schreef Loveless85 het volgende:![]()
Je had al geedit? of moet ik minder zuipen?![]()
![]()
met wat erdoor?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zit nu aan het megagezonde multivruchtensap!
Jij kan rijmen!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:31 schreef Isegrim het volgende:
Nu eerst maar even wat eten, want dat ben ik vanmorgen vergeten.
Ik had mijn jas aangetrokken en mijn spullen gepakt om de deur uit te lopen en boodschappen te gaan doen en toen realiseerde ik me ineens dat ik nog niet had ontbeten. Ik had geen zin om mijn jas weer uit te doen etc. dus toen ben ik eerst maar boodschappen gaan doen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:36 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe kan je nou vergeten te eten
Ik heb eerder dat ik vergeet NIET te eten
Tsja, hij kan niet alles hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:14 schreef GoeRoe86 het volgende:
ChimayWaarom hebben ze dat niet bij tintin. Gister nog om gevraagd maar was er niet...
Oude westen. Bij Ben, de bloemenmeneer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze meneer heeft niet echt een winkel. Wel een kar. Waar er één van gered is.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 23:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik ken maar 1 bloemenmeneer en zijn winkel staat tegenover mijn huis. Daar staat niets in de fik. Dat is overigens wel in het oude westen
Das zielig zegquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Deze meneer heeft niet echt een winkel. Wel een kar. Waar er één van gered is.
Hoiquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:25 schreef RenRen- het volgende:
Hoi trouwens, heb hier maar één keer eerder gepost
Dat is idd gezellig. Waarom zit je thuis op museumnacht?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hallo, ik woon in Rotterdam. Gezellig
Ik heb geen idee. M'n leraren gaan me vermoorden maandagquote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 23:29 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat is idd gezellig. Waarom zit je thuis op museumnacht?
Ik wilde gaan maar vanmiddag kwam ik thuis en sindsdien ben ik echt doodop. Dan maar een jaar niet. Zie ik alleen het artifarti deel van mijn vriendengroep niet bij elkaarquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. M'n leraren gaan me vermoorden maandagIk zit m'n huiswerk te doen
En jij dan?
Dát is wel jammer. Maar je geniet toch niet als je te moe bent om je aandacht er bij te houdenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 23:31 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik wilde gaan maar vanmiddag kwam ik thuis en sindsdien ben ik echt doodop. Dan maar een jaar niet. Zie ik alleen het artifarti deel van mijn vriendengroep niet bij elkaar
Daarom... En gister was ook al een latertje. Ik word natuurlijk ook een dagje ouder (volgens Littedrummergirl dan)quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dát is wel jammer. Maar je geniet toch niet als je te moe bent om je aandacht er bij te houden
Ik weet niet hoe oud je bent?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 23:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Daarom... En gister was ook al een latertje. Ik word natuurlijk ook een dagje ouder (volgens Littedrummergirl dan)
Jaquote:Op zondag 8 maart 2009 03:00 schreef DutchTrain het volgende:
Zo, weer terug van de Museumnacht. Mijn streepscode route ga ik morgen wel bekijken, maar ben bij de opening geweest en vervolgens Maritiem Museum, Villa Zebra, Beeldfabriek, WHT, Belastingmuseum, Kunsthal en Natuurhistorisch Museum. Het was uitverkocht, maar het leek veel minder druk dan andere jaren, maar dat zal door de regen gekomen zijn denk ik.
@ WSS: Was jij dat met dathoedje ?
quote:Op zondag 8 maart 2009 10:49 schreef Isegrim het volgende:
Alle knopjes bij de berichten zijn ineens weg (quote-knop e.d.), is dat bij jullie ook?
Ik dacht ook dat ik de enige wasquote:Op zondag 8 maart 2009 11:56 schreef Isegrim het volgende:
Ik wist niet dat er meer mensen zijn die het fijn vinden om naakt te douchen.
Oh, ja, zal ik gelijk doen!quote:Op zondag 8 maart 2009 @ 00:49 schreef Loveless85 het volgende:
Wat was het ook alweer met nieuwelingen in dit topic?
Oh ja! Iets met tieten posten ofzo toch?
daar stop je normaal toch altijd je coke inquote:Op zondag 8 maart 2009 12:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ging agent nummer twee vrolijk al mn declaratiebonnen in mn chipkaart mapje doorbladeren.
Dat zijn ze verplicht.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ging agent nummer twee vrolijk al mn declaratiebonnen in mn chipkaart mapje doorbladeren. In totaal drie keer om zijn legitimatie gevraagd, die hebben ze niet laten zien. Volgende keer pak ik wel gewoon de Metro naar zuidplein
pffff. Als ik al mijn zakken leeg moet maken en alles in me handen houden dan mag ik wel 8 paar handen hebben ... daar hebben we immers zakken voor ... zodat je het niet hoeft vast te houden ...quote:Op zondag 8 maart 2009 12:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nu moest ik voor de verandering ook mijn zakken leeg maken en alles in mn handen vasthouden![]()
quote:
Idem. Zak twee hoefde ook niet leeg. Normaal vragen ze daar uberhaupt niet om.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:45 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
pffff. Als ik al mijn zakken leeg moet maken en alles in me handen houden dan mag ik wel 8 paar handen hebben ... daar hebben we immers zakken voor ... zodat je het niet hoeft vast te houden ...
Zijn helemaal losgeslagen daar inderdaad. Vorige keer werd mijn mobiele telefoon ontleed omdat er wel eens drugs achter het batterijklepje kon zitten. Idioten.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Stonden er gister bij Maashaven een paar politie-figuren die zichzelf heel erg belangrijk vonden, en het nodig vonden om tussen al het maassilotuig mij er uit te pakken voor "preventief fouilleren". Nu moest ik voor de verandering ook mijn zakken leeg maken en alles in mn handen vasthouden![]()
Dus ik klem mn ov chipkaart tussen mn benen en houd de rest vast in mn handen. Vraagt hij "wat zit daar" ja, mn ov-chipkaart. Moest ik vasthouden, alleen had ik mn handen al vol. "Dat gaat niet, lul". Toen een hele preek over wat ik net gezegd had![]()
Ging agent nummer twee vrolijk al mn declaratiebonnen in mn chipkaart mapje doorbladeren. In totaal drie keer om zijn legitimatie gevraagd, die hebben ze niet laten zien. Volgende keer pak ik wel gewoon de Metro naar zuidplein
Grapje kan je zomaar een paar honderd euro kosten. Een maat van mij was klaar na 600 euro te hebben betaald. Ok, moest wel voorkomen, en het was de tweede keerquote:
Kan er geen vinden.quote:Op zondag 8 maart 2009 @ 12:30 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk iemand die het begrijpt
Dit vraagt om een fotosoepquote:Op zondag 8 maart 2009 15:24 schreef Isegrim het volgende:
Niemand zei dat het jouw tieten moesten zijn.
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Rotterdam
( ldg hierhelp ff onze eer redden
)
Maar ze verkopen er tenminste Jura espresso-apparatenquote:
Noem mij dan 1 winkel die een 5 pits inductie fornuis met mega oven voor minder dan 1200 euro heeft. Voor je knoflookpers moet je er niet zijn nee, maar zelfs de pannen waren er erg goedkoop (240 euro voor een 5 delige BK set ..)quote:
En da's geen demo-model? Als ik zo eens even zit te kijken zie ik maar 3 fornuizen onder de 1500 staan. En die zijn voor gas. De enige 5-pits inductie die ik zie moet een slordige 2990 Euro kosten.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Noem mij dan 1 winkel die een 5 pits inductie fornuis met mega oven voor minder dan 1200 euro heeft.
Er zat hier in Alexander een tijdje een outlet van Kookpunt. Dus dat zou goedko(o)p(er) moeten zijn.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:29 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb geen goeie ervaringen met ze. Mede vanwege de arrogantie en ongeïnteresseerdheid van het personeel. En hun kookcursussen zijn voor mensen die niet weten hoe je een recept moet lezen.
ze hadden ook mijn eierkook-eiquote:Op zondag 8 maart 2009 18:41 schreef Metatron het volgende:
[..]
Dat klopte ook. Exact hetzelfde. Alleen scheelde de prijs een factor 3. In het voordeel van de Xenos, waar ik die van mij vandaan had.
Stiekem heb ik ook niet gezocht.quote:Op zondag 8 maart 2009 @ 15:24 schreef Isegrim het volgende:
Niemand zei dat het jouw tieten moesten zijn.
nee twee ovensquote:Op zondag 8 maart 2009 18:50 schreef WHATSHESAID het volgende:
Grote fornuizen met 10.000 pitten en een groooooooote oven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |