Ik dacht ook dat ik de enige wasquote:Op zondag 8 maart 2009 11:56 schreef Isegrim het volgende:
Ik wist niet dat er meer mensen zijn die het fijn vinden om naakt te douchen.
Oh, ja, zal ik gelijk doen!quote:Op zondag 8 maart 2009 @ 00:49 schreef Loveless85 het volgende:
Wat was het ook alweer met nieuwelingen in dit topic?
Oh ja! Iets met tieten posten ofzo toch?
daar stop je normaal toch altijd je coke inquote:Op zondag 8 maart 2009 12:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ging agent nummer twee vrolijk al mn declaratiebonnen in mn chipkaart mapje doorbladeren.
Dat zijn ze verplicht.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ging agent nummer twee vrolijk al mn declaratiebonnen in mn chipkaart mapje doorbladeren. In totaal drie keer om zijn legitimatie gevraagd, die hebben ze niet laten zien. Volgende keer pak ik wel gewoon de Metro naar zuidplein
pffff. Als ik al mijn zakken leeg moet maken en alles in me handen houden dan mag ik wel 8 paar handen hebben ... daar hebben we immers zakken voor ... zodat je het niet hoeft vast te houden ...quote:Op zondag 8 maart 2009 12:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nu moest ik voor de verandering ook mijn zakken leeg maken en alles in mn handen vasthouden![]()
quote:
Idem. Zak twee hoefde ook niet leeg. Normaal vragen ze daar uberhaupt niet om.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:45 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
pffff. Als ik al mijn zakken leeg moet maken en alles in me handen houden dan mag ik wel 8 paar handen hebben ... daar hebben we immers zakken voor ... zodat je het niet hoeft vast te houden ...
Zijn helemaal losgeslagen daar inderdaad. Vorige keer werd mijn mobiele telefoon ontleed omdat er wel eens drugs achter het batterijklepje kon zitten. Idioten.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Stonden er gister bij Maashaven een paar politie-figuren die zichzelf heel erg belangrijk vonden, en het nodig vonden om tussen al het maassilotuig mij er uit te pakken voor "preventief fouilleren". Nu moest ik voor de verandering ook mijn zakken leeg maken en alles in mn handen vasthouden![]()
Dus ik klem mn ov chipkaart tussen mn benen en houd de rest vast in mn handen. Vraagt hij "wat zit daar" ja, mn ov-chipkaart. Moest ik vasthouden, alleen had ik mn handen al vol. "Dat gaat niet, lul". Toen een hele preek over wat ik net gezegd had![]()
Ging agent nummer twee vrolijk al mn declaratiebonnen in mn chipkaart mapje doorbladeren. In totaal drie keer om zijn legitimatie gevraagd, die hebben ze niet laten zien. Volgende keer pak ik wel gewoon de Metro naar zuidplein
Grapje kan je zomaar een paar honderd euro kosten. Een maat van mij was klaar na 600 euro te hebben betaald. Ok, moest wel voorkomen, en het was de tweede keerquote:
Kan er geen vinden.quote:Op zondag 8 maart 2009 @ 12:30 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk iemand die het begrijpt
Dit vraagt om een fotosoepquote:Op zondag 8 maart 2009 15:24 schreef Isegrim het volgende:
Niemand zei dat het jouw tieten moesten zijn.
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Rotterdam
( ldg hierhelp ff onze eer redden
)
Maar ze verkopen er tenminste Jura espresso-apparatenquote:
Noem mij dan 1 winkel die een 5 pits inductie fornuis met mega oven voor minder dan 1200 euro heeft. Voor je knoflookpers moet je er niet zijn nee, maar zelfs de pannen waren er erg goedkoop (240 euro voor een 5 delige BK set ..)quote:
En da's geen demo-model? Als ik zo eens even zit te kijken zie ik maar 3 fornuizen onder de 1500 staan. En die zijn voor gas. De enige 5-pits inductie die ik zie moet een slordige 2990 Euro kosten.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Noem mij dan 1 winkel die een 5 pits inductie fornuis met mega oven voor minder dan 1200 euro heeft.
Er zat hier in Alexander een tijdje een outlet van Kookpunt. Dus dat zou goedko(o)p(er) moeten zijn.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:29 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb geen goeie ervaringen met ze. Mede vanwege de arrogantie en ongeïnteresseerdheid van het personeel. En hun kookcursussen zijn voor mensen die niet weten hoe je een recept moet lezen.
ze hadden ook mijn eierkook-eiquote:Op zondag 8 maart 2009 18:41 schreef Metatron het volgende:
[..]
Dat klopte ook. Exact hetzelfde. Alleen scheelde de prijs een factor 3. In het voordeel van de Xenos, waar ik die van mij vandaan had.
Stiekem heb ik ook niet gezocht.quote:Op zondag 8 maart 2009 @ 15:24 schreef Isegrim het volgende:
Niemand zei dat het jouw tieten moesten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |