Heb je al naar buiten gekeken? Ik zie de de straat beneden me nog maar netquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:45 schreef Isegrim het volgende:
Ik zie een groot wit vlak. Kijk je tegen een witte muur aan?
Ik had gewoon dit uitzicht verwacht vanochtendquote:Verkeersinformatie
Laatste update: 09:46
Algemene melding
mistbanken
Algemene melding
gladheid door bevriezing van natte weggedeelten
Die is leuk als behangborder.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:59 schreef DutchTrain het volgende:
Hmm, bijzonder. Blijkbaar een plaatselijke mistbank.
[..]
Ik had gewoon dit uitzicht verwacht vanochtend
[ afbeelding ]
Hangt een mistbank, of staat een mistbank. En kan een mistbank ook omvallenquote:
Oeh, dat moet een goed feestje zijn geweest! Waar was ie heen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:08 schreef Isegrim het volgende:
Ja, prima. Wat eenzaam hooguit. Mijn kerel kwam vanmorgen om 09:00 thuis van een feestje () met een enorme kegel, straalbezopen.
Naar een vriend die nog veel drank over had van zijn verjaardagsfeestje vorige week.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:31 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Oeh, dat moet een goed feestje zijn geweest! Waar was ie heen?
Altijd goed! Ik heb gister heel decadent in de tintin aan de whiskey gezetenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Naar een vriend die nog veel drank over had van zijn verjaardagsfeestje vorige week.
Harvey en ik gaan vanmiddag door Rotterdam slenteren met fotocamera's. You may join usquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:04 schreef Isegrim het volgende:
Boodschappenlijst is weer gemaakt, zometeen weekboodschapjes doen.
Ik raak in een burgerlijke sleur.![]()
2 uurquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:08 schreef Isegrim het volgende:
Hmmm hoe laat hebben jullie afgesproken? Ik moet straks nog even naar de stad om een cadeautje voor Alicey te halen.
No problemoquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:17 schreef Isegrim het volgende:
Hm, misschien, maar dan bel ik LHO wel even om te vragen waar jullie op dat moment zijn.
Lik het van je toestenbord. Het liefst schaars gekleed en neem er gelijk wat foto's vanquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:08 schreef Isegrim het volgende:
Er zit barbecuesaus op mijn toetsenbord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |