Nu weten we nog niet wat je doet, naast adviseren en waarschijnlijk voor 1200 euro per dag bij de klant geparkeerd wordenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik wordt adviseur/business consultant voor een implementatie van ongeveer 3 jaar

1036 ex is mijn tariefquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nu weten we nog niet wat je doet, naast adviseren en waarschijnlijk voor 1200 euro per dag bij de klant geparkeerd worden![]()
Feli

voel je je dan ook serieus gediscrimineerd?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Thx SC.
Ik heb wel zoals bij elke 'solicitatie' mijn naam 4 keer moeten herhalen

Alleen 'buitenstaanders' zeggen Spikecity, zo frappant.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:00 schreef ebeaydojraes het volgende:
spikecity? alsjeblieft niet. Kunnen we die niet doneren aan A'dam?

Maaswijk, en Waterland ook!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:07 schreef ebeaydojraes het volgende:
hebben ze in spijkenisse een goede wijk?

Zegt de Schiedammerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:07 schreef ebeaydojraes het volgende:
hebben ze in spijkenisse een goede wijk?

Uhm nee. Heeft weinig met discriminatie te makenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:24 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
voel je je dan ook serieus gediscrimineerd?

Bitch please. Zonder west geen rotterdamquote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:27 schreef TJDoornbos het volgende:
naast hoogvliet en spijkenisse doen we west kado aan 020!

quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:25 schreef Isegrim het volgende:
Alle Turken terug naar Marokko.
Goedemorgen!

Inderdaad, Waterland is prima wonen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:08 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Maaswijk, en Waterland ook!
Nooit problemen hoor

Heb je al naar buiten gekeken? Ik zie de de straat beneden me nog maar netquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:45 schreef Isegrim het volgende:
Ik zie een groot wit vlak. Kijk je tegen een witte muur aan?

Ik had gewoon dit uitzicht verwacht vanochtendquote:Verkeersinformatie
Laatste update: 09:46
Algemene melding
mistbanken
Algemene melding
gladheid door bevriezing van natte weggedeelten

Die is leuk als behangborder.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:59 schreef DutchTrain het volgende:
Hmm, bijzonder. Blijkbaar een plaatselijke mistbank.
[..]
Ik had gewoon dit uitzicht verwacht vanochtend
[ afbeelding ]

Hangt een mistbank, of staat een mistbank. En kan een mistbank ook omvallenquote:

Oeh, dat moet een goed feestje zijn geweest! Waar was ie heen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:08 schreef Isegrim het volgende:
Ja, prima. Wat eenzaam hooguit. Mijn kerel kwam vanmorgen om 09:00 thuis van een feestje () met een enorme kegel, straalbezopen.

Naar een vriend die nog veel drank over had van zijn verjaardagsfeestje vorige week.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:31 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Oeh, dat moet een goed feestje zijn geweest! Waar was ie heen?

Altijd goed! Ik heb gister heel decadent in de tintin aan de whiskey gezetenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Naar een vriend die nog veel drank over had van zijn verjaardagsfeestje vorige week.

Harvey en ik gaan vanmiddag door Rotterdam slenteren met fotocamera's. You may join usquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:04 schreef Isegrim het volgende:
Boodschappenlijst is weer gemaakt, zometeen weekboodschapjes doen.
Ik raak in een burgerlijke sleur.![]()

2 uurquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:08 schreef Isegrim het volgende:
Hmmm hoe laat hebben jullie afgesproken? Ik moet straks nog even naar de stad om een cadeautje voor Alicey te halen.

No problemoquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:17 schreef Isegrim het volgende:
Hm, misschien, maar dan bel ik LHO wel even om te vragen waar jullie op dat moment zijn.

Lik het van je toestenbord. Het liefst schaars gekleed en neem er gelijk wat foto's vanquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:08 schreef Isegrim het volgende:
Er zit barbecuesaus op mijn toetsenbord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |