zit natuurlijk eerst nog n flink stukje industrieterrein omheen..quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:50 schreef Loveless85 het volgende:
Ach tis 30km bij mij vandaan, mn raampjes zitten iig dicht, zie t morgen verder wel.
Raar trouwens dat er geen advies gegeven word om niet die kant op te reizen of voor de mensen die dichterbij wonen dat ze ramen en deuren dicht houden oid...
Ja maar volgens mij staat de wind wel onze kant op, en weet niet hoe vluchtig dat spul is, dan ist wel zo in RZ hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zit natuurlijk eerst nog n flink stukje industrieterrein omheen..
Ja idd, tis net als masturberen over de CV heen, t lijkt spannend en gevaarlijk, maar uiteindelijk eindigt het met teleurstelling en een flinke sisserquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:06 schreef Isegrim het volgende:
Het loopt weer met een sisser af: Gevaarlijke stof ontsnapt in Europoort
yeah rightquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja idd, tis net als masturberen over de CV heen, t lijkt spannend en gevaarlijk, maar uiteindelijk eindigt het met teleurstelling en een flinke sisser
Hm, die vergelijking was bij mij niet opgekomen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja idd, tis net als masturberen over de CV heen, t lijkt spannend en gevaarlijk, maar uiteindelijk eindigt het met teleurstelling en een flinke sisser
Neem een glaasje benzine, en we hebben binnenkort een meeting in pakquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:56 schreef Isegrim het volgende:
Een vorm van aardolie lijkt mij ook niet zo megagiftig.
Aardolie-producten kunnen heel giftig zijn, denk ook maar aan iets als benzeen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:56 schreef Isegrim het volgende:
Een vorm van aardolie lijkt mij ook niet zo megagiftig.
Niemand ging er een glaasje van nemen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Neem een glaasje benzine, en we hebben binnenkort een meeting in pak![]()
Ja, maar niet giftig in de trant van dat als er ergens wat lekt, dat mensen in de wijde omtrek dat ziek, zwak en/of misselijk worden, toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 07:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Aardolie-producten kunnen heel giftig zijn, denk ook maar aan iets als benzeen.
Er zijn ook erg vluchtige aardolie-producten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 07:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, maar niet giftig in de trant van dat als er ergens wat lekt, dat mensen in de wijde omtrek dat ziek, zwak en/of misselijk worden, toch?
Met benzeen is dat sowieso wel het geval. En benzinedampen zijn ook niet al te tof voor je. Nafta is carcinogeen -kankerverwekkend.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 07:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, maar niet giftig in de trant van dat als er ergens wat lekt, dat mensen in de wijde omtrek dat ziek, zwak en/of misselijk worden, toch?
In een fietsenstalling?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:03 schreef ebeaydojraes het volgende:
JEMIG!!! Wat een weer. waar is me fiets
gejatquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:03 schreef ebeaydojraes het volgende:
JEMIG!!! Wat een weer. waar is me fiets
Nog geen plannen volgens mijquote:
Rond een uur of 2? Waar.... uhm. How about eendrachtsplein dan bepalen we waar we heen gaan. Goed?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
![]()
Volgens de KNMI is het vandaag en morgen bagger. Als ze er morgen net zo naast zitten als vandaag ("30% kans op zon"), dan vind ik het helemaal primahoe wat waar hoelaat enzo?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:55 schreef GoeRoe86 het volgende:
Architectuur lijkt mij een mooie om mee te beginnen
Dan zou ik wel mee hebben willen doen, maar ben morgen overdag naar die stad met die drie andere beginletters.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:55 schreef GoeRoe86 het volgende:
Architectuur lijkt mij een mooie om mee te beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |