quote:PRIO 1 OD502 VC901 CP901 VD901 IM901 AG902 Moezelweg/Vopak T.T.E. 75 Europoort Rotterdam HV Gevaarlijkestof (Middel Hulpv.: ja) (Grote Hulpverl.: ja) (Zeer Gr Vak: 5990734
Onze kant opquote:
Condensaat is niets meer dan de staat waarin het verkeerd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:18 schreef Mister_T het volgende:
Gaat het nu om Condensaat of om Nafta?
Of is dat hetzelfde?
Ahh op die manier...quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:28 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Condensaat is niets meer dan de staat waarin het verkeerd.
Net zoals stoom van water kan condenseren.
Mocht het echt om Nafta gaan-> Hoog explosief. Nog explosiever dan kerosine. (schonere vorm)
Onze kant op, je woonde toch in Dordrecht of vergis ik mij?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Onze kant op
ik heb nog niks gehoord dus ik sluit geen deuren en ramen
Uhuh.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:31 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Onze kant op, je woonde toch in Dordrecht of vergis ik mij?
pas maar op. 1 natte wind en het ís naast de deur.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:34 schreef Five_Horizons het volgende:
Da's hier naast de deur, zo'n beetje
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:33 schreef Mutant01 het volgende:
Heeft Yvonne weer een scheet gelaten..
We zijn het hier gewend dat het nooit gevaarlijk voor de volksgezondheid isquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:38 schreef Mutant01 het volgende:
Gaat het luchtalarm niet af als het daadwerkelijk giftig is?
Maar dat is relatiefquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:40 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
We zijn het hier gewend dat het nooit gevaarlijk voor de volksgezondheid is
Zo kinderachtig maar toch moest ik best hard lachenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:33 schreef Mutant01 het volgende:
Heeft Yvonne weer een scheet gelaten..
Al spoelt het door je straat heen... "De brandweer heeft verklaard dat er geen gevaar is geweest voor de volksgezondheid"quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:40 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
We zijn het hier gewend dat het nooit gevaarlijk voor de volksgezondheid is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |