Dát is wel jammer. Maar je geniet toch niet als je te moe bent om je aandacht er bij te houdenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 23:31 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik wilde gaan maar vanmiddag kwam ik thuis en sindsdien ben ik echt doodop. Dan maar een jaar niet. Zie ik alleen het artifarti deel van mijn vriendengroep niet bij elkaar
Daarom... En gister was ook al een latertje. Ik word natuurlijk ook een dagje ouder (volgens Littedrummergirl dan)quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dát is wel jammer. Maar je geniet toch niet als je te moe bent om je aandacht er bij te houden
Ik weet niet hoe oud je bent?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 23:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Daarom... En gister was ook al een latertje. Ik word natuurlijk ook een dagje ouder (volgens Littedrummergirl dan)
Jaquote:Op zondag 8 maart 2009 03:00 schreef DutchTrain het volgende:
Zo, weer terug van de Museumnacht. Mijn streepscode route ga ik morgen wel bekijken, maar ben bij de opening geweest en vervolgens Maritiem Museum, Villa Zebra, Beeldfabriek, WHT, Belastingmuseum, Kunsthal en Natuurhistorisch Museum. Het was uitverkocht, maar het leek veel minder druk dan andere jaren, maar dat zal door de regen gekomen zijn denk ik.
@ WSS: Was jij dat met dathoedje ?
quote:Op zondag 8 maart 2009 10:49 schreef Isegrim het volgende:
Alle knopjes bij de berichten zijn ineens weg (quote-knop e.d.), is dat bij jullie ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |