quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
quote:-- BP -- Lakitu -- WD
-- RV -- KoP -- BK
----------C_N-------
Skylark (c) - Jos- Devvie --
---------NG-------
WD blijft erin dan kunnen we neuken.
Coach: de_boswachtert
BT en Fas supporterts.
Je dacht toch zeker niet dat ik 10 man over me heen liet gaan hè?quote:
de Topic-Droeftoeter ?quote:
Man, man, als je uiteindelijk toch chicks gaat toestaan in je elftal dan zal dat je nog vele blowjobs opleveren tijdens meets!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Dit gaat de nieuwe KLB Hype worden.
Jezelf in de basis spelen van het KLB elftal.
Klopt, daarom zit je ook niet in het elftal.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je dacht toch zeker niet dat ik 10 man over me heen liet gaan hè?
Nee alleen de Man of the Matchquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
-- BP -- Lakitu -- WD
-- RV -- KoP -- BK
----------C_N-------
---------NG-------
TD: Emimich
BT en Fas supporterts.
Zit ik wel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt, daarom zit je ook niet in het elftal.
En jullie lekker douchen met het teamquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:34 schreef jordeeeh het volgende:
Ik ga wel in het KLB raceteam.
Voetbal is voor pussy's
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
-- BP -- Lakitu -- WD
-- RV -- KoP -- BK
----------C_N-------
---------NG-------
BT en Fas,Aci supporterts.
Catering: D_A
Dat zien we dan nog wel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee alleen de Man of the Match
Na iedere wedstrijd bukkake onder de douche!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
Met het KLB-team. Niet met ONZ.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Na iedere wedstrijd bukkake onder de douche!
Hahahaha, wat een bruinhemd!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:35 schreef Het_hupt het volgende:
check je PM!
met 10 man tegelijk ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Na iedere wedstrijd bukkake onder de douche!
No shit.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:35 schreef wolvendagen het volgende:
Met het KLB-team. Niet met ONZ.
U krijgt binnenkort PM.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:36 schreef de_boswachter het volgende:
Emimich: A.u.b. per PM de spelers, trainer, masseuses.
Er dient nog een naam voor het stadion te komen en we hebben een aantal fanatieke hooligans zorgen.
Geen wijven in het elftal. Mogen spelen voor koffiejuffrouw en masseuse.
Alleen KLB'ers met 10k. KLB posts per jaar komen in aanmerking voor een plek bij het eerste elftal. (salariscap van 22 spelers).
Bij voorbaat dank,
BoWa
Hooi ik heb 9k postsquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:36 schreef de_boswachter het volgende:
Alleen KLB'ers met 10k. KLB posts per jaar komen in aanmerking voor een plek bij het eerste elftal. (salariscap van 22 spelers).
Bij voorbaat dank,
BoWa
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:36 schreef de_boswachter het volgende:
Emimich: A.u.b. per PM de spelers, trainer, masseuses.
Er dient nog een naam voor het stadion te komen en we hebben een aantal fanatieke hooligans zorgen.
Geen wijven in het elftal. Mogen spelen voor koffiejuffrouw en masseuse.
Bij voorbaat dank,
BoWa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Doeiquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:37 schreef KingOfPop het volgende:
Moar mensjes ik ga jullie even verlaten, tot later !
Tegen die tijd hebben wij er 20 kquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hooi ik heb 9k postsIk verdien mijn plekje.
Kijk, nu word het voor mij interessant.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:34 schreef jordeeeh het volgende:
Ik ga wel in het KLB raceteam.
Voetbal is voor pussy's
En hoeveel krijgen de supporters ?!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:36 schreef Emimich het volgende:
Hoeveel procent van het budget zal eigenlijk naar de spelers gaan DJ, en hoeveel naar randzaken?
Royal Sadness !quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:38 schreef NoelGallagher het volgende:
ik vind het kut dat ik straks moet werken, dit is leuk
Dikke relquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:35 schreef Skylark. het volgende:
Leuk joh, word er ook eens in de ONZ SC gepost.
Later Gquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:37 schreef KingOfPop het volgende:
Moar mensjes ik ga jullie even verlaten, tot later !
Prijs: 19 maart met mij naar de bioscoop.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kijk, nu word het voor mij interessant.
Ik had de beginopstelling dus ik ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:39 schreef Skylark. het volgende:
Puh, ik was ermee begonnen dus ik zit er ook in.
Nee, ik klink wel vrouwelijk hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:26 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wehe als je de smaak te pakken hebt dan doe je niets liever, hoewel ik liever bang dan grunt![]()
Dus je hebt een mannen-stem ?
Ben je automonteur?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kijk, nu word het voor mij interessant.
Op de een of ander manier weet je bij sommige types van tevoren al dat ze op een incompetente manier hun functie gaan invullen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat een trieste faalgeneraal zeg.
16k.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:39 schreef NoelGallagher het volgende:
weheh, ik lekker 16k, dus ik zit erin
True, true.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:41 schreef Emimich het volgende:
[..]
Op de een of ander manier weet je bij sommige types van tevoren al dat ze op een incompetente manier hun functie gaan invullen.
Dat ging sowieso al gebeuren samen met een heerlijk diner... of bedoel je dan dat jij betaald?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Prijs: 19 maart met mij naar de bioscoop.
Faalfietsert, rij jezelf een sloot in ofzoquote:
Nee dat bedoelde ik niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat ging sowieso al gebeuren samen met een heerlijk diner... of bedoel je dan dat jij betaald?
Oh.quote:
Maar je krijgt mij toch, dus niks "quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Leer Emimich kennenZo schijnheilig als t maar kan
Aja da's waar he! Word je dan wel onze pitspoes?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar je krijgt mij toch, dus niks "".
En dat noemt zich een KLB-mod, krig typ-tyfusquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:44 schreef de_boswachter het volgende:
Na PM van h_h ben ik tot inkeer gekomen
---
Yeai ONZ ! ONZ is vet ! Yeai !
![]()
Als jij dat wilt, ja.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Aja da's waar he! Word je dan wel onze pitspoes?
Ahw dus je bent nog steeds een lief klein (quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik klink wel vrouwelijk hoor
YEAH BABY YEAHquote:
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En jullie lekker douchen met het team
Ik met de Pitpoezen![]()
Zoek jij dan een leuke outfit voor me uit?quote:
Is goed, kutslijmbal.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:49 schreef Emimich het volgende:
Jordy is trouwens een echte ONZ'er aan het worden, intellectueel irrelevant gecombineerd aan een verbaal onvermogen van hier tot Tokyo met als kers op de taart nog een verongelijkt en misplaatst gevoel van relevantie.
Ja, ik kan nog wel mijn mannetje staan hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:48 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ahw dus je bent nog steeds een lief klein () vrouwtje ?
Ja hoor!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zoek jij dan een leuke outfit voor me uit?
ik las 'mijn mannetje slaan'quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik kan nog wel mijn mannetje staan hoor
Wat een woordgarp..
We missen je toch niet, met je Kempi UI.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:54 schreef Emimich het volgende:
Trouwens sorry jongens, maar ik ben een ONZ'er geworden..
* Acinonyx uitzwaai doet *quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:54 schreef Emimich het volgende:
ik dacht altijd dat het jimi hendrix wasquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
We missen je toch niet, met je Kempi UI.
Hahaha, jij bent nota bene begonnen in ONZ!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:55 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ook.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:56 schreef Acinonyx het volgende:
ik dacht altijd dat het jimi hendrix was
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:48 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
En dat noemt zich een KLB-mod, krig typ-tyfus!!!!
Heb ik niet, laat hem speciaal voor jou ontwerpen. Als topje krijg je een sliertje stof wat net je tepels bedekt met mijn naam erop en een rokje dat net je pitspoes bedekt. Zoiets draag je wel voor mij toch?quote:
hee de groeten hèquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:54 schreef Emimich het volgende:
Nee, jij blijft.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:54 schreef Emimich het volgende:
Ja, maar ik ben die-hard KLB'er geworden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hahaha, jij bent nota bene begonnen in ONZ!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een Feyenoorder kan toch ook geen die-hard Ajacied wordenquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben die-hard KLB'er geworden.
Als je echt van hem houd dan laat je hem gaan..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:58 schreef de_boswachter het volgende:
Het komt serieus nog eens zover dat ik me een KLB tattoo laat zetten.
René, ik wil je nog even bedanken voor me hierheen halen. Anders had ik nu aids gekregen van een ONZ'er.quote:
Mensen die: " mijn mannetje" zeggen!quote:
Sommige mensen veranderen nu eenmaal in positieve zin.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hahaha, jij bent nota bene begonnen in ONZ!
Dan zou ik het ook liever van Bobby krijgen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
René, ik wil je nog even bedanken voor me hierheen halen. Anders had ik nu aids gekregen van een ONZ'er.
Iehl.quote:
Wat wil je zeggen René, jij haalde me hierheen hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Een Feyenoorder kan toch ook geen die-hard Ajacied worden
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan zou ik het ook liever van Bobby krijgen.
Hihi, graag gedaan schatje.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
René, ik wil je nog even bedanken voor me hierheen halen. Anders had ik nu aids gekregen van een ONZ'er.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben Ajacied. Al vanaf mijn geboorte.
en nu krijg je aids van een KLB'er...quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, René bedankt he!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Liever dat dan van een ONZ poster.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:01 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
en nu krijg je aids van een KLB'er...
Jordy heeft heul geen aidsquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:01 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
en nu krijg je aids van een KLB'er...
BAAS!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:58 schreef de_boswachter het volgende:
Het komt serieus nog eens zover dat ik me een KLB tattoo laat zetten.
Van mij?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Liever dat dan van een ONZ poster.
KLB zit in je hart.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik adem KLB.
Helaas, ik geloof in predestinatie.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:59 schreef BobbyB het volgende:
Sommige mensen veranderen nu eenmaal in positieve zin.
ik heb ook zo'n graf-hekel aan dat woord, ik moet dan meestal denken aan die tuttige wijvenquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die: " mijn mannetje" zeggen!![]()
Dan moet ik altijd denken aan vrouwen die bierdrinken, knakworstjes eten en darten.
Vraag het anders even aan de trainer.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:03 schreef wolvendagen het volgende:
Als ik in het team mag.
Eigenlijk is dat zo briljant dat jij mod bent geworden. Onbeperkt baggeren zonder het risico geband te worden!quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:03 schreef de_boswachter het volgende:
<- De forum KLB tattoo
Hier ligt mijn hart, mijn vreugd en mijn verdriet!quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:03 schreef wolvendagen het volgende:
Zeg ga jij nog naar ONZ of?
Nee man, ik mag ze wel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat een kankerkneuzen ook, in die ONZ sc
Truequote:Op donderdag 5 maart 2009 17:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Liever dat dan van een ONZ poster.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:04 schreef Biogarde het volgende:
Gewoon de regels respecteren die de mods in een ander forum hanteren. De ONZ mods gaan heel anders met jullie, vaste KLB bezoekers om dan ik. Dus ga niet de grens op zitten zoeken, want ik kan niets voor je doen.
Dus als murp of hupt zeggen dat je je gedrag moet aanpassen, dan heb je dat maar te doen. Zo simpel kan het zijn en zo simpel moet het blijven.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik moest lachenEen beetje luisteren naar 1 of andere droeftoeter die onder werktijd stiekem aan het FOK!ken is, en dat via internet
Seks, om het maar bescheiden te houden.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:54 schreef Emimich het volgende:
Hoezo tegenstrijdigheid, óf je bent gewoon een schizofrene psychopaat (dat sowieso wel), óf je snoept van 2 walletjes... beiden denk ikquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hier ligt mijn hart, mijn vreugd en mijn verdriet!
Take one for the team!quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:08 schreef Sena het volgende:
Joh, het is toch prachtig om 'KLB HOOLIGANS' te roepen en alle ONZérs over je heenkrijgen?. Versterkt het teamgevoel.
Je bent wel erg direct hè.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Seks, om het maar bescheiden te houden.
Hou eens op met Sanna als seksobject te zien! Zo'n meisje heeft ook gevoelens!quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij kunt beter krijgen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Okay, iets genuanceerder.quote:
Houdoequote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:11 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jij kunt beter krijgen.Ik heb niets om handen op het moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Je kan inderdaad beter wat om je lul hebben inderdaad.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb niets om handen op het moment.
Precies, het is een aardig meisje en zulks en geen uitwoon-object !quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hou eens op met Sanna als seksobject te zien! Zo'n meisje heeft ook gevoelens!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:13 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Precies, het is een aardig meisje en zulks en geen uitwoon-object !
Of je trekt conclusies nadat je open en bloot toegeeft posts niet te begrijpen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:09 schreef Acinonyx het volgende:
Hoezo tegenstrijdigheid, óf je bent gewoon een schizofrene psychopaat (dat sowieso wel), óf je snoept van 2 walletjes... beiden denk ik
Nee.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:13 schreef BobbyB het volgende:
Maar zit bijna iedereen in de ONZ SC te rellen nu?
hee, ben jij niet dood?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
Of je trekt conclusies nadat je open en bloot toegeeft posts niet te begrijpen.
The Notebook? Die heb ik al 3 keer gezien. Weet je niks beters?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, iets genuanceerder.
Zullen we een keer The Notebook kijken?
BP, je hebt het feest net gemist!quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:14 schreef Broekpaling het volgende:
Hai.
Dirty Dancingquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
The Notebook? Die heb ik al 3 keer gezien. Weet je niks beters?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb niets om handen op het moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:
quote:
Waar komen jullie ineens met z'n 3en vandaan? Valt wel op zo he!quote:
A Walk to Remember? Love Actually? The Holiday?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pedoquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hou eens op met Sanna als seksobject te zien! Zo'n meisje heeft ook gevoelens!
A Walk to Remember dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan zulke films en Titanic kots ik ook op.quote:
Elke keer als ik jou pic zie ben ik dan toch blij, dat ik KLB'er benquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:13 schreef NoelGallagher het volgende:
laat mij maar geen onz'er in het echt tegenkomen, kk klappuh kan die krijgu
Waarom wil je romantische films kijken?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
A Walk to Remember? Love Actually? The Holiday?
Mooi dan hebben we iets gemeen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan zulke films en Titanic kots ik ook op.
Mwa, eigenlijk ben ik pas 15quote:
All About Anna dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom wil je romantische films kijken?
Maar die zijn 9 van de 10 keer meer komisch dan eng.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:17 schreef Syb-rund. het volgende:
ja of je doet gewoon een horror, veel leuker
Dat neukt fijner dan Jigsaw op de achtergrond.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom wil je romantische films kijken?
daaromquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar die zijn 9 van de 10 keer meer komisch dan eng.
Niet waar. Skylark is slinden00b.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, ik ben een kloon van Skylark.
Wij niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:19 schreef behangplakker het volgende:
Hoi, en ik ben blij met mijn unban
Linksbuiten in ns KLB-voetbalteamquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:19 schreef behangplakker het volgende:
Pas maar op, binnen een paar dagen sta je alweer op het randje net als ik!quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:19 schreef behangplakker het volgende:
BPquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:19 schreef behangplakker het volgende:
Was jij gebanned?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:19 schreef behangplakker het volgende:
BP is geen mongoolquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:20 schreef Emimich het volgende:
[..]
Pas maar op, binnen een paar dagen sta je alweer op het randje net als ik!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waar komen jullie ineens met z'n 3en vandaan? Valt wel op zo he!
Moet je gewoon tegen Ga zeggen dat ie wat sneller moet zijn.quote:
Voetbalteam van KLB, rellen in ONZ en een hoop gezeur. De gebruikelijke shit jewaids.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:18 schreef Broekpaling het volgende:
Welk?
Oké, heb je een punt. The Illusionist, The Prestige, Fight Club?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat neukt fijner dan Jigsaw op de achtergrond.
Heb je Watchmen al gezien?
Zij niet, jij welquote:
Ik ben wel linksbuiten jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Linksbuiten in ns KLB-voetbalteam
48u voor een chlamydiavagina postenquote:
CNquote:
Longlulquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet je gewoon tegen Ga zeggen dat ie wat sneller moet zijn.
Fight Club tijdens een neuksessie?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oké, heb je een punt. The Illusionist, The Prestige, Fight Club?![]()
Ja.
haha, waarvoor was je geband ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:19 schreef behangplakker het volgende:
JA!quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Fight Club tijdens een neuksessie?![]()
Maar ik zeik niet hele tijd met kutkastes die nergens op slaan enzoquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:20 schreef Emimich het volgende:
[..]
Pas maar op, binnen een paar dagen sta je alweer op het randje net als ik!
Waarom zou je uberhaupt een film opzetten tijdens dat?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet je gewoon tegen Ga zeggen dat ie wat sneller moet zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Skylark's idee.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt een film opzetten tijdens dat?
Die vind ik prima hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oké, heb je een punt. The Illusionist, The Prestige, Fight Club?![]()
Ja.
Ik zet altijd Dr. Phil op tijdens het neuken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Toen swarmahoer getest werd met topics openen, opende ik een topic met erin een vagina van iemand met chlamydia, dat werd niet getolereerdquote:
Ze wilde dat ik subtieler een neukpartij aanvroeg.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dr. Phil is voor homo's. Oprah is het echte werkquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zet altijd Dr. Phil op tijdens het neuken.
Ik let dan altijd meer op de film dan op het neukenquote:
Maar ik vind het altijd heerlijk om te fantaseren dat ik dan Dr. Phil aan het neuken ben.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dr. Phil is voor homo's. Oprah is het echte werk
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:23 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Toen swarmahoer getest werd met topics openen, opende ik een topic met erin een vagina van iemand met chlamydia, dat werd niet getolereerdBest begrijpelijk
Ik heb alles gemist.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die vind ik prima hoor.
Hoe was ie?
O, goede inleiding!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dr. Phil is leipquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dr. Phil is voor homo's. Oprah is het echte werk
Ach, een verkeerde kloon aanmaken kost je hier al 4 maanden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:22 schreef behangplakker het volgende:
Maar ik zeik niet hele tijd met kutkastes die nergens op slaan enzo
Doe je het wel doggystyle dan? Je weet wat de Bloodhound Gang zingt he.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik let dan altijd meer op de film dan op het neuken
Al vaker ruzie om gehad, kijk liever een romantische film die me geen reet interesseert dan een goede film
quote:And then well do it doggy style so we can both watch X-files
Je werd goed genomen toen je die aan het kijken was?quote:
mwhehehe, dan nog verlies ik mn concentratie bij het neukenquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe je het wel doggystyle dan? Je weet wat de Bloodhound Gang zingt he.
[..]
Die clip van dat nummer slaat echt nergens opquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe je het wel doggystyle dan? Je weet wat de Bloodhound Gang zingt he.
[..]
Denk eerder 1 maand en het kloten ervoor 3quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:26 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ach, een verkeerde kloon aanmaken kost je hier al 4 maanden.
Die clip slaat nergens op nee.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Die clip van dat nummer slaat echt nergens opWeet nog wel toen hij uitkwam, toen was ik nog een hele kleine BP, maar ik hing voor de tv
![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je werd goed genomen toen je die aan het kijken was?
Garpjequote:
Misschien, maar als er ook maar enige verwijzing naar WW II komt dan springen overal de alarmbellen aan!quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:27 schreef behangplakker het volgende:
Denk eerder 1 maand en het kloten ervoor 3
Ik had die foto's die BS had gemaakt bij ajax gekregen net, Jij staat er steeds echt vet geil opquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Die clip van dat nummer slaat echt nergens opWeet nog wel toen hij uitkwam, toen was ik nog een hele kleine BP, maar ik hing voor de tv
![]()
[..]
Denk eerder 1 maand en het kloten ervoor 3
Kan ze wel hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:29 schreef Skylark. het volgende:
BobbyB, wat sla je vieze taal uit tegen zo'n prachtcreatie als wolvendagen.
Nah, gewoon een kwestie van kliekvorming. Precies wat je nodig hebt om een SC succesvol te laten worden, in dat opzicht was onze inval voor zowel de KLB-SC als de ONZ-SC een zegen. Duidelijke partijen tegenover elkaar gezet zodat eenieder zich kon identificeren en aansluiten bij een bepaalde partij, die SC gaat daar nu wel lopen!quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Geen kwaad woord over de kastes!
Godver, wat een slijmjurken in onz-sc ''oh, bedankt voor de modjes, dat ze het zo goed gedaan hebben''
Kusjes.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:28 schreef BobbyB het volgende:
Maar goed, ik ga naar huis rijden. Mazzel!
En voor WD: Dag schatje![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
Misschien, maar als er ook maar enige verwijzing naar WW II komt dan springen overal de alarmbellen aan!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Machteloos, die ONZ'ers. Als de joden in de 2de ww.
Hoe is het in Amerika, trouwens? Daar zit je toch?quote:
Z'n vriendin zit daar. HIHIHIHIHquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoe is het in Amerika, trouwens? Daar zit je toch?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Geweldige clip, al vond ik Uhn Tiss Uhn Tiss mooierquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die clip slaat nergens op nee.Heeft ook helemaal niks met het nummer te maken of zo
Ik moest ook lachenquote:
Niet meer toch? Of ze gaat binnenkort terugquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Z'n vriendin zit daar. HIHIHIHIH
Tot 4 april.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Niet meer toch? Of ze gaat binnenkort terug
Gast!quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Als een ware NSBert moet ik jou nu eigenlijk aan gaan gevenquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben jij toevallig een jood?![]()
Niks tegen joden hoor, toffe lui.
Vooral die hoedjes zijn geil.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:36 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Als een ware NSBert moet ik jou nu eigenlijk aan gaan gevenMaar vind je wel tof, dus ik laat het wél.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik zie het al zo voor me dat ze die tepel eraf bijt
Nah, ik vond het wel een geestige, controversiële opmerking maar daar houden ze hier niet zo van.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik was het niet. Iedereen gaf je aan omdat ze het te schokkend vondenquote:
Ach, yvonne houdt zich toch bezig met de 1ste wereldoorlogquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nah, ik vond het wel een geestige, controversiële opmerking maar daar houden ze hier niet zo van.
Je smoeltje is er vast mooier van geworden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:40 schreef Silentalarm het volgende:
Ik was vandaag kankerhard op mn smoel gegaan met snowboarden.
Je woont in Enkhuizen, hoe kan je dan vandaag hebben gesnowboard?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:40 schreef Silentalarm het volgende:
Ik was vandaag kankerhard op mn smoel gegaan met snowboarden.
Geloof er geen fuck meer vanquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik was het niet. Iedereen gaf je aan omdat ze het te schokkend vonden![]()
Ik ga werken, tot vanavond
Posts zijn gedeeltelijk verwijderd, maar hier begon het:quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:33 schreef behangplakker het volgende:
Wie geeft mij even een link van de oorlog met ONZ-SC?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:40 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je smoeltje is er vast mooier van geworden.
quote:Op 05-03-2009 17:36 schreef NoelGallagher
Wil jij verkering met me?
ik ben op dit moment in Frankrijk.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je woont in Enkhuizen, hoe kan je dan vandaag hebben gesnowboard?
Bij een post van Bo_Waquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:41 schreef Emimich het volgende:
[..]
Posts zijn gedeeltelijk verwijderd, maar hier begon het:
Onz Sc #7 Gezellig hier
Wo, jij moet echt geen leven hebben dat je dan op de computer zitquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:42 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ik ben op dit moment in Frankrijk.
Waarom zou ik geen leven hebben?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bij een post van Bo_Wa![]()
![]()
![]()
[..]
Wo, jij moet echt geen leven hebben dat je dan op de computer zit
Nee man, daar zit je de crème de la crème van FOK.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:47 schreef KingOfPop het volgende:
Wat een trieste bedoeling dat onzin!
de term ''leven'' is overratedquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bij een post van Bo_Wa![]()
![]()
![]()
[..]
Wo, jij moet echt geen leven hebben dat je dan op de computer zit
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
DJ en ik begonnen allebei tegelijk te KLB-HOOLIGANEN!
Dan sta ik altijd tot half 5 op de piste, en daarna ga ik drinken tot 7u, dan ga ik eten, en erna ga ik weer zuipenquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:47 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Waarom zou ik geen leven hebben?
Tuttige mensenquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:03 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ik heb ook zo'n graf-hekel aan dat woord, ik moet dan meestal denken aan die tuttige wijven![]()
Maar bierdrink-knakworsteet-dart-vrouwen zijn leuk, daar kan je lol mee hebben tenminste
omdat het kan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:54 schreef jordeeeh het volgende:
Waarom posten vrouwen plaatjes van vrouwen?
Ja maar het wil toevallig zo zijn dat onze kankerschool de vakantie 2 weken later moest doen dan de rest van nederland/duitsland/frankrijk. Oftewel het is kankerrustig, en degenen die er zijn, die zijn hier aan het genieten van hun pensioen. Er is dus geen apres ski. En het uitgaan wat er is begint rond een uur of 10/11. En dan staan er nog alleen maar 40 kankerfransen in een te grote disco, waardoor het alsnog kankerrustig is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dan sta ik altijd tot half 5 op de piste, en daarna ga ik drinken tot 7u, dan ga ik eten, en erna ga ik weer zuipen
Stoer man, al dat kanker.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:55 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja maar het wil toevallig zo zijn dat onze kankerschool de vakantie 2 weken later moest doen dan de rest van nederland/duitsland/frankrijk. Oftewel het is kankerrustig, en degenen die er zijn, die zijn hier aan het genieten van hun pensioen. Er is dus geen apres ski. En het uitgaan wat er is begint rond een uur of 10/11. En dan staan er nog alleen maar 40 kankerfransen in een te grote disco, waardoor het alsnog kankerrustig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |