Eigenlijk is dat zo briljant dat jij mod bent geworden. Onbeperkt baggeren zonder het risico geband te worden!quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:03 schreef de_boswachter het volgende:
<- De forum KLB tattoo
Hier ligt mijn hart, mijn vreugd en mijn verdriet!quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:03 schreef wolvendagen het volgende:
Zeg ga jij nog naar ONZ of?
Nee man, ik mag ze wel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat een kankerkneuzen ook, in die ONZ sc
Truequote:Op donderdag 5 maart 2009 17:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Liever dat dan van een ONZ poster.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:04 schreef Biogarde het volgende:
Gewoon de regels respecteren die de mods in een ander forum hanteren. De ONZ mods gaan heel anders met jullie, vaste KLB bezoekers om dan ik. Dus ga niet de grens op zitten zoeken, want ik kan niets voor je doen.
Dus als murp of hupt zeggen dat je je gedrag moet aanpassen, dan heb je dat maar te doen. Zo simpel kan het zijn en zo simpel moet het blijven.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik moest lachenEen beetje luisteren naar 1 of andere droeftoeter die onder werktijd stiekem aan het FOK!ken is, en dat via internet
Seks, om het maar bescheiden te houden.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:54 schreef Emimich het volgende:
Trouwens sorry jongens, maar ik ben een ONZ'er geworden..
Hoezo tegenstrijdigheid, óf je bent gewoon een schizofrene psychopaat (dat sowieso wel), óf je snoept van 2 walletjes... beiden denk ikquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hier ligt mijn hart, mijn vreugd en mijn verdriet!
Take one for the team!quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:08 schreef Sena het volgende:
Joh, het is toch prachtig om 'KLB HOOLIGANS' te roepen en alle ONZérs over je heenkrijgen?. Versterkt het teamgevoel.
Je bent wel erg direct hè.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Seks, om het maar bescheiden te houden.
Hou eens op met Sanna als seksobject te zien! Zo'n meisje heeft ook gevoelens!quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij kunt beter krijgen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Okay, iets genuanceerder.quote:
Houdoequote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:11 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jij kunt beter krijgen.Ik heb niets om handen op het moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Je kan inderdaad beter wat om je lul hebben inderdaad.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb niets om handen op het moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |