Dan zou ik het ook liever van Bobby krijgen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
René, ik wil je nog even bedanken voor me hierheen halen. Anders had ik nu aids gekregen van een ONZ'er.
Iehl.quote:
Wat wil je zeggen René, jij haalde me hierheen hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Een Feyenoorder kan toch ook geen die-hard Ajacied worden
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan zou ik het ook liever van Bobby krijgen.
Hihi, graag gedaan schatje.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
René, ik wil je nog even bedanken voor me hierheen halen. Anders had ik nu aids gekregen van een ONZ'er.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben Ajacied. Al vanaf mijn geboorte.
en nu krijg je aids van een KLB'er...quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, René bedankt he!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Liever dat dan van een ONZ poster.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:01 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
en nu krijg je aids van een KLB'er...
Jordy heeft heul geen aidsquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:01 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
en nu krijg je aids van een KLB'er...
BAAS!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:58 schreef de_boswachter het volgende:
Het komt serieus nog eens zover dat ik me een KLB tattoo laat zetten.
Van mij?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Liever dat dan van een ONZ poster.
KLB zit in je hart.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik adem KLB.
Helaas, ik geloof in predestinatie.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:59 schreef BobbyB het volgende:
Sommige mensen veranderen nu eenmaal in positieve zin.
ik heb ook zo'n graf-hekel aan dat woord, ik moet dan meestal denken aan die tuttige wijvenquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die: " mijn mannetje" zeggen!![]()
Dan moet ik altijd denken aan vrouwen die bierdrinken, knakworstjes eten en darten.
Vraag het anders even aan de trainer.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:03 schreef wolvendagen het volgende:
Als ik in het team mag.
Eigenlijk is dat zo briljant dat jij mod bent geworden. Onbeperkt baggeren zonder het risico geband te worden!quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:03 schreef de_boswachter het volgende:
<- De forum KLB tattoo
Hier ligt mijn hart, mijn vreugd en mijn verdriet!quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:03 schreef wolvendagen het volgende:
Zeg ga jij nog naar ONZ of?
Nee man, ik mag ze wel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat een kankerkneuzen ook, in die ONZ sc
Truequote:Op donderdag 5 maart 2009 17:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Liever dat dan van een ONZ poster.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:04 schreef Biogarde het volgende:
Gewoon de regels respecteren die de mods in een ander forum hanteren. De ONZ mods gaan heel anders met jullie, vaste KLB bezoekers om dan ik. Dus ga niet de grens op zitten zoeken, want ik kan niets voor je doen.
Dus als murp of hupt zeggen dat je je gedrag moet aanpassen, dan heb je dat maar te doen. Zo simpel kan het zijn en zo simpel moet het blijven.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik moest lachenEen beetje luisteren naar 1 of andere droeftoeter die onder werktijd stiekem aan het FOK!ken is, en dat via internet
Seks, om het maar bescheiden te houden.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:54 schreef Emimich het volgende:
Trouwens sorry jongens, maar ik ben een ONZ'er geworden..
Hoezo tegenstrijdigheid, óf je bent gewoon een schizofrene psychopaat (dat sowieso wel), óf je snoept van 2 walletjes... beiden denk ikquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hier ligt mijn hart, mijn vreugd en mijn verdriet!
Take one for the team!quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:08 schreef Sena het volgende:
Joh, het is toch prachtig om 'KLB HOOLIGANS' te roepen en alle ONZérs over je heenkrijgen?. Versterkt het teamgevoel.
Je bent wel erg direct hč.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Seks, om het maar bescheiden te houden.
Hou eens op met Sanna als seksobject te zien! Zo'n meisje heeft ook gevoelens!quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij kunt beter krijgen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Okay, iets genuanceerder.quote:
Houdoequote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:11 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jij kunt beter krijgen.Ik heb niets om handen op het moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Je kan inderdaad beter wat om je lul hebben inderdaad.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb niets om handen op het moment.
Precies, het is een aardig meisje en zulks en geen uitwoon-object !quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hou eens op met Sanna als seksobject te zien! Zo'n meisje heeft ook gevoelens!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:13 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Precies, het is een aardig meisje en zulks en geen uitwoon-object !
Of je trekt conclusies nadat je open en bloot toegeeft posts niet te begrijpen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:09 schreef Acinonyx het volgende:
Hoezo tegenstrijdigheid, óf je bent gewoon een schizofrene psychopaat (dat sowieso wel), óf je snoept van 2 walletjes... beiden denk ik
Nee.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:13 schreef BobbyB het volgende:
Maar zit bijna iedereen in de ONZ SC te rellen nu?
hee, ben jij niet dood?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
Of je trekt conclusies nadat je open en bloot toegeeft posts niet te begrijpen.
The Notebook? Die heb ik al 3 keer gezien. Weet je niks beters?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, iets genuanceerder.
Zullen we een keer The Notebook kijken?
BP, je hebt het feest net gemist!quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:14 schreef Broekpaling het volgende:
Hai.
Dirty Dancingquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
The Notebook? Die heb ik al 3 keer gezien. Weet je niks beters?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb niets om handen op het moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:
quote:
Waar komen jullie ineens met z'n 3en vandaan? Valt wel op zo he!quote:
A Walk to Remember? Love Actually? The Holiday?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pedoquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hou eens op met Sanna als seksobject te zien! Zo'n meisje heeft ook gevoelens!
A Walk to Remember dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan zulke films en Titanic kots ik ook op.quote:
Elke keer als ik jou pic zie ben ik dan toch blij, dat ik KLB'er benquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:13 schreef NoelGallagher het volgende:
laat mij maar geen onz'er in het echt tegenkomen, kk klappuh kan die krijgu
Waarom wil je romantische films kijken?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
A Walk to Remember? Love Actually? The Holiday?
Mooi dan hebben we iets gemeen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan zulke films en Titanic kots ik ook op.
Mwa, eigenlijk ben ik pas 15quote:
All About Anna dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom wil je romantische films kijken?
Maar die zijn 9 van de 10 keer meer komisch dan eng.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:17 schreef Syb-rund. het volgende:
ja of je doet gewoon een horror, veel leuker
Dat neukt fijner dan Jigsaw op de achtergrond.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom wil je romantische films kijken?
daaromquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar die zijn 9 van de 10 keer meer komisch dan eng.
Niet waar. Skylark is slinden00b.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, ik ben een kloon van Skylark.
Wij niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:19 schreef behangplakker het volgende:
Hoi, en ik ben blij met mijn unban
Linksbuiten in ns KLB-voetbalteamquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:19 schreef behangplakker het volgende:
Pas maar op, binnen een paar dagen sta je alweer op het randje net als ik!quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:19 schreef behangplakker het volgende:
BPquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:19 schreef behangplakker het volgende:
Was jij gebanned?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:19 schreef behangplakker het volgende:
BP is geen mongoolquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:20 schreef Emimich het volgende:
[..]
Pas maar op, binnen een paar dagen sta je alweer op het randje net als ik!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waar komen jullie ineens met z'n 3en vandaan? Valt wel op zo he!
Moet je gewoon tegen Ga zeggen dat ie wat sneller moet zijn.quote:
Voetbalteam van KLB, rellen in ONZ en een hoop gezeur. De gebruikelijke shit jewaids.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:18 schreef Broekpaling het volgende:
Welk?
Oké, heb je een punt. The Illusionist, The Prestige, Fight Club?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat neukt fijner dan Jigsaw op de achtergrond.
Heb je Watchmen al gezien?
Zij niet, jij welquote:
Ik ben wel linksbuiten jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Linksbuiten in ns KLB-voetbalteam
48u voor een chlamydiavagina postenquote:
CNquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |