maak er een printscreen vanquote:
murpquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:03 schreef murp het volgende:
Huisregel(s) Onzin voor je leven! dus ook in de SC
Veel plezier, maar doe normaal.
ik zie een paar users zich niet normaal gedragen, na deze post zal ik wat beter op die personen in deze SC letten en weren uit ONZ
niet lievquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts gooit allemaal gebroken glas op de bodem van dat zwembad
Maar dat kunnen zij dus niet. Als ze gewoon 'hallo' of iets in die richting hadden gezegd dan was het al heel anders geweest als: 'WOEHOEE KLB BAZEN HOOLIGANS' etc. Ze posten in hun eigen SC dus waarom moeten ze nog hier komen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:02 schreef Sena het volgende:
[..]
Als men hier nou gewoon mee kan posten, hebben zij er ook minder lol in. Hoe meer jullie hen in het harnas jagen, des te meer zij lol hebben in een 'relletje'. Gewoon lullen, zonder elke keer die grenzen telkens aan te geven.
quote:
Zo werken kliekjes nou eenmaal. En zoals ik al zei, dat kinderlijke gedrag van 'hunnie deden zo, dus ik ook!' mag je echt achterwege laten. Als je als ONZér gewoon meekunt posten daar, blend je wel in zonder moeite. Zonder onnodige provocatie lukt het wel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en als opeens half ONZ in de klb sc gaat doen ze daar wel normaal?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:06 schreef Sena het volgende:
[..]
Zo werken kliekjes nou eenmaal. En zoals ik al zei, dat kinderlijke gedrag van 'hunnie deden zo, dus ik ook!' mag je echt achterwege laten. Als je als ONZér gewoon meekunt posten daar, blend je wel in zonder moeite. Zonder onnodige provocatie lukt het wel.
Als je hier opeens 10 KLBér ziet posten, post gewoon met ze mee. En ja, het moet van beide kanten komen, maar wees eerst gewoon gastvrij.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:05 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maar dat kunnen zij dus niet. Als ze gewoon 'hallo' of iets in die richting hadden gezegd dan was het al heel anders geweest als: 'WOEHOEE KLB BAZEN HOOLIGANS' etc. Ze posten in hun eigen SC dus waarom moeten ze nog hier komen?
Ja, daarom juist. Stoer hè, 'rellen' op het internet. Kneus.quote:
Om vervolgens te klagen @ KLB SC?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal vanaf nu normaal meeposten in de ONZ-SC.
En, konden ze het een beetje vinden saampies?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:07 schreef murp het volgende:
ik heb trouwens een wc ontstopt van een neger die samen met een nazi een cel deelde![]()
Sena spreekt de waarheid.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:06 schreef Sena het volgende:
[..]
Zo werken kliekjes nou eenmaal. En zoals ik al zei, dat kinderlijke gedrag van 'hunnie deden zo, dus ik ook!' mag je echt achterwege laten. Als je als ONZér gewoon meekunt posten daar, blend je wel in zonder moeite. Zonder onnodige provocatie lukt het wel.
Als je hier opeens 10 KLBér ziet posten, post gewoon met ze mee. En ja, het moet van beide kanten komen, maar wees eerst gewoon gastvrij.
Volledig mee eens!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:57 schreef Biogarde het volgende:
Is dit territorium afbakenen?
Ga hier nou niet de SC verzieken peeps. KLB heeft een eigen SC waar je een kliek kan vormen. Da's hier niet gewenst.
Werk jij als schoonmakerquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:07 schreef murp het volgende:
ik heb trouwens een wc ontstopt van een neger die samen met een nazi een cel deelde![]()
Schoonmakerquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:07 schreef murp het volgende:
Joh, het is toch prachtig om 'KLB HOOLIGANS' te roepen en alle ONZérs over je heen te krijgen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:05 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maar dat kunnen zij dus niet. Als ze gewoon 'hallo' of iets in die richting hadden gezegd dan was het al heel anders geweest als: 'WOEHOEE KLB BAZEN HOOLIGANS' etc.
Dit is echt een drogreden, vooral op een forum. Het is gewoon gezellig om in meerdere reeksen te posten. Het kan prima.quote:Ze posten in hun eigen SC dus waarom moeten ze nog hier komen?
Wow man, jij maakt nog eens wat mee.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:07 schreef murp het volgende:
ze zaten steeds te schelden tegen elkaarquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En, konden ze het een beetje vinden saampies?
ik doe alles als ik maar betaald krijgtr en mn broek an mag houdenquote:
Het is wel besmettelijk....quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan wordt je nog erger dan die pubers waar je les aan geeft?
veelbelovend beroepquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:07 schreef murp het volgende:
Waarom scheld je me nog uit? Doe even normaal aub.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, daarom juist. Stoer hè, 'rellen' op het internet. Kneus.
en ik kwam op een paviljoen waar een neger uit zn stekker ging, ook leuk gezichtquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wow man, jij maakt nog eens wat mee.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:07 schreef murp het volgende:
en met die post kan wat mij betreft het gebash van beide kanten ophoudenquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:04 schreef Biogarde het volgende:
Gewoon de regels respecteren die de mods in een ander forum hanteren. De ONZ mods gaan heel anders met jullie, vaste KLB bezoekers om dan ik. Dus ga niet de grens op zitten zoeken, want ik kan niets voor je doen.
Dus als murp of hupt zeggen dat je je gedrag moet aanpassen, dan heb je dat maar te doen. Zo simpel kan het zijn en zo simpel moet het blijven.
rustig aanquote:
ach gewoon beurt wisselenquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en met die post kan wat mij betreft het gebash van beide kanten ophouden
wij nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:11 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb behoefte aan een grappig plaatje.
quote:
flikker eens opquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:11 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb behoefte aan een grappig plaatje.
Ja maar op een gegeven moment is het genoeg geweest en dan moeten zo ook zo groot zijn om weer te gaan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:08 schreef Sena het volgende:
[..]
Joh, het is toch prachtig om 'KLB HOOLIGANS' te roepen en alle ONZérs over je heenkrijgen?. Versterkt het teamgevoel.
[..]
Dit is echt een drogreden, vooral op een forum. Het is gewoon gezellig om in meerdere reeksen te posten. Het kan prima.
maandag bukt de negerquote:
Hecht jij echt zoveel waarde aan een forum ja?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar op een gegeven moment is het genoeg geweest en dan moeten zo ook zo groot zijn om weer te gaan.
Het is inderdaad gezellig om in meerdere reeksen te posten. Doe ik ook. Maar ik kom niet met z'n 10en gelijk in een andere SC binnenvallen met: KLB HOOLIGANS etc. Ik neem aan dat jij dat ook niet doet? En dat mensen zich daar aan ergeren. Zo hebben mensen dus al snel een oordeel over iemand klaar. Hun doen het allemaal zelf. Als ze normaal doen dan mogen ze heus wel blijven hoor. Maar helaas kunnen ze dat dus niet.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:09 schreef murp het volgende:
[..]
ze zaten steeds te schelden tegen elkaar
[..]
ik doe alles als ik maar betaald krijgtr en mn broek an mag houden
Heb ik nergens gezegt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hecht jij echt zoveel waarde aan een forum ja?
ja, dus take it or leave itquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hecht jij echt zoveel waarde aan een forum ja?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:12 schreef murp het volgende:
[..]
die neger was iets groter dan die nazi
zoiets ja. Zo luisteren ze ook de ene dag naar 50 cent en de dag erna stevige hardcorequote:Op donderdag 5 maart 2009 17:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maandag bukt de neger
dinsdag de nazi
woensdag de neger
donderdag de nazi
vrijdag de neger
zaterdag de nazi
en zondag wordt de handkar uit de schuur getrokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |