jah man, gewoon hier verder baggerenquote:
h_h stuurt je dan zo denk ik weer een pmquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:56 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind het regime hier beter.
Denk dat ik ook hier blijf. Wordt tenminste nog genote voor bagger in de SC.
En het niveau is hoger.
zomaar een idee hequote:Op donderdag 5 maart 2009 16:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Alsof die KLB'ers het niveau in deze SC aan kunnen
Hoi vriend!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:57 schreef Biogarde het volgende:
Is dit territorium afbakenen?
Ga hier nou niet de SC verzieken peeps. KLB heeft een eigen SC waar je een kliek kan vormen. Da's hier niet gewenst.
Murpquote:
Waarom wel in KLB-SC en niet hier?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:57 schreef Biogarde het volgende:
Ga hier nou niet de SC verzieken peeps. KLB heeft een eigen SC waar je een kliek kan vormen. Da's hier niet gewenst.
Joh, de anale krampstand die jullie inschieten wanneer er een KLBér langskomt is dan ook topvermaak voor hen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ho wacht. Hun vroegen iets aan ons. Wij geven antwoord. Komen ze hier heen als een stel los geslagen gekken.
dat dusquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:57 schreef Biogarde het volgende:
Of je hersenloze gebagger en het niet inzien van verziekend gedrag. Jij mag kiezen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:57 schreef NoelGallagher het volgende:
genote worden voor bagger in een SC. Dat geeft de beperkte vrijheid wel aan in ONZ.
Jawel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Alsof die KLB'ers het niveau in deze SC aan kunnen
Open er een topic overquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:57 schreef NoelGallagher het volgende:
genote worden voor bagger in een SC. Dat geeft de beperkte vrijheid wel aan in ONZ.
Omdat ieder forum z'n eigen bezoekers, regels en regels heeft. Niet zo moeilijk toch?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom wel in KLB-SC en niet hier?
We zijn gewoon tot ONZ bekeerdquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:57 schreef Biogarde het volgende:
Ja daarom is het nou wel eens leuk geweest en mogen ze weer gaanquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:58 schreef Sena het volgende:
[..]
Joh, de anale krampstand die jullie inschieten wanneer er een KLBér langskomt is dan ook topvermaak voor hen.
Omdat deze SC niet met die intentie geopend isquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom wel in KLB-SC en niet hier?
En wat als ik in beiden SC's blijf posten? K doe toch niks verkeerd?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat ieder forum z'n eigen bezoekers, regels en regels heeft. Niet zo moeilijk toch?
Valt mee. Ik kan hier best leuk meeposten hoor.quote:
het gaat niet om verkeerd doen of niet het gaat om provoceren en uitdagenquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En wat als ik in beiden SC's blijf posten? K doe toch niks verkeerd?
Alleen die 5 van jou.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
hoeveel TR's zijn er inmiddels al over de ONZ sc?
Er is een verschil tussen meeposten en baggeren.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik mag hier toch gewoon meeposten?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat ieder forum z'n eigen bezoekers, regels en regels heeft. Niet zo moeilijk toch?
Als je niets verkeerd doet hoef je je ook niet aangesproken te voelen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
ohw dan bleef mn knopje hangenquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Alleen die 5 van jou.
Maar mensen, laten we elkaar lekker met rust laten en naar onze eigen honken gaan. Je mag best meeposten, maar respecteer dan wel de regels en bezoekers.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen meeposten en baggeren.
nee jij nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als je niets verkeerd doet mag je gewoon overal posten, maar die andere josti's kunnen beter van de hoogste duikplank in een zwembad zonder water springen met hun hoofd voorover.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als men hier nou gewoon mee kan posten, hebben zij er ook minder lol in. Hoe meer jullie hen in het harnas jagen, des te meer zij lol hebben in een 'relletje'. Gewoon lullen, zonder elke keer die grenzen telkens aan te geven.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja daarom is het nou wel eens leuk geweest en mogen ze weer gaan.
Ik zei iets verstandigsquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee jij niet
Wat SwJ hierboven zegt
* Huppelmuts gooit allemaal gebroken glas op de bodem van dat zwembadquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je niets verkeerd doet mag je gewoon overal posten, maar die andere josti's kunnen beter van de hoogste duikplank in een zwembad zonder water springen met hun hoofd voorover.
Ah ok. K dacht even dat je een keuze moest maken tussen 1 van de 2 SC's. Dan blijf k wel gewoon in beiden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als je niets verkeerd doet hoef je je ook niet aangesproken te voelen.
de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:
Het is maar internetquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je niets verkeerd doet mag je gewoon overal posten, maar die andere josti's kunnen beter van de hoogste duikplank in een zwembad zonder water springen met hun hoofd voorover.
en als opeens half ONZ in de klb sc gaat doen ze daar wel normaal?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:02 schreef Sena het volgende:
[..]
Als men hier nou gewoon mee kan posten, hebben zij er ook minder lol in. Hoe meer jullie hen in het harnas jagen, des te meer zij lol hebben in een 'relletje'. Gewoon lullen, zonder elke keer die grenzen telkens aan te geven.
ik ben er ook nogquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
de wonderen zijn de wereld nog niet uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |