heden ten dage donderdag 5 maart 2009 is aan het licht gekomen dat de relaties tussen beide genootschappen de afgelopen tijd nogal vertroebeld is. Om die reden leek het mij dan ook een bijzonder nobel initiatief om hierbij als prominent KLB'er zonder zonde de eerste steen te werpen, alvorens vooruit te zien naar betere betrekkingen tussen de crème de la crème van het FOK!-forum.
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende: Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
Drive few cars and far more unicorns. . Mr.Cooper schreef ooit het volgende: ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Tegen deze stortvloed aan argumenten kan ik inderdaad niet op.Vol goede moed wacht ik op de intelligentsia van ONZ om hun licht te laten schijnen op deze bijzonder precaire materie.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O* I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*