Ja hoor!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zoek jij dan een leuke outfit voor me uit?
ik las 'mijn mannetje slaan'quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik kan nog wel mijn mannetje staan hoor
Wat een woordgarp..
We missen je toch niet, met je Kempi UI.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:54 schreef Emimich het volgende:
Trouwens sorry jongens, maar ik ben een ONZ'er geworden..
* Acinonyx uitzwaai doet *quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:54 schreef Emimich het volgende:
ik dacht altijd dat het jimi hendrix wasquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
We missen je toch niet, met je Kempi UI.
Hahaha, jij bent nota bene begonnen in ONZ!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:55 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ook.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:56 schreef Acinonyx het volgende:
ik dacht altijd dat het jimi hendrix was
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:48 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
En dat noemt zich een KLB-mod, krig typ-tyfus!!!!
Heb ik niet, laat hem speciaal voor jou ontwerpen. Als topje krijg je een sliertje stof wat net je tepels bedekt met mijn naam erop en een rokje dat net je pitspoes bedekt. Zoiets draag je wel voor mij toch?quote:
hee de groeten hèquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:54 schreef Emimich het volgende:
Nee, jij blijft.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:54 schreef Emimich het volgende:
Ja, maar ik ben die-hard KLB'er geworden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hahaha, jij bent nota bene begonnen in ONZ!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een Feyenoorder kan toch ook geen die-hard Ajacied wordenquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben die-hard KLB'er geworden.
Als je echt van hem houd dan laat je hem gaan..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:58 schreef de_boswachter het volgende:
Het komt serieus nog eens zover dat ik me een KLB tattoo laat zetten.
René, ik wil je nog even bedanken voor me hierheen halen. Anders had ik nu aids gekregen van een ONZ'er.quote:
Mensen die: " mijn mannetje" zeggen!quote:
Sommige mensen veranderen nu eenmaal in positieve zin.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hahaha, jij bent nota bene begonnen in ONZ!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |