Gast!quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Machteloos, die ONZ'ers. Als de joden in de 2de ww.
Als een ware NSBert moet ik jou nu eigenlijk aan gaan gevenquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben jij toevallig een jood?![]()
Niks tegen joden hoor, toffe lui.
Vooral die hoedjes zijn geil.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:36 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Als een ware NSBert moet ik jou nu eigenlijk aan gaan gevenMaar vind je wel tof, dus ik laat het wél.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik zie het al zo voor me dat ze die tepel eraf bijt
Nah, ik vond het wel een geestige, controversiële opmerking maar daar houden ze hier niet zo van.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik was het niet. Iedereen gaf je aan omdat ze het te schokkend vondenquote:
Ach, yvonne houdt zich toch bezig met de 1ste wereldoorlogquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nah, ik vond het wel een geestige, controversiële opmerking maar daar houden ze hier niet zo van.
Je smoeltje is er vast mooier van geworden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:40 schreef Silentalarm het volgende:
Ik was vandaag kankerhard op mn smoel gegaan met snowboarden.
Je woont in Enkhuizen, hoe kan je dan vandaag hebben gesnowboard?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:40 schreef Silentalarm het volgende:
Ik was vandaag kankerhard op mn smoel gegaan met snowboarden.
Geloof er geen fuck meer vanquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik was het niet. Iedereen gaf je aan omdat ze het te schokkend vonden![]()
Ik ga werken, tot vanavond
Posts zijn gedeeltelijk verwijderd, maar hier begon het:quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:33 schreef behangplakker het volgende:
Wie geeft mij even een link van de oorlog met ONZ-SC?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:40 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je smoeltje is er vast mooier van geworden.
quote:Op 05-03-2009 17:36 schreef NoelGallagher
Wil jij verkering met me?
ik ben op dit moment in Frankrijk.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je woont in Enkhuizen, hoe kan je dan vandaag hebben gesnowboard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |