Dat neukt fijner dan Jigsaw op de achtergrond.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom wil je romantische films kijken?
daaromquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar die zijn 9 van de 10 keer meer komisch dan eng.
Niet waar. Skylark is slinden00b.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, ik ben een kloon van Skylark.
Wij niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:19 schreef behangplakker het volgende:
Hoi, en ik ben blij met mijn unban
Linksbuiten in ns KLB-voetbalteamquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:19 schreef behangplakker het volgende:
Pas maar op, binnen een paar dagen sta je alweer op het randje net als ik!quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:19 schreef behangplakker het volgende:
BPquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:19 schreef behangplakker het volgende:
Was jij gebanned?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:19 schreef behangplakker het volgende:
BP is geen mongoolquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:20 schreef Emimich het volgende:
[..]
Pas maar op, binnen een paar dagen sta je alweer op het randje net als ik!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waar komen jullie ineens met z'n 3en vandaan? Valt wel op zo he!
Moet je gewoon tegen Ga zeggen dat ie wat sneller moet zijn.quote:
Voetbalteam van KLB, rellen in ONZ en een hoop gezeur. De gebruikelijke shit jewaids.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:18 schreef Broekpaling het volgende:
Welk?
Oké, heb je een punt. The Illusionist, The Prestige, Fight Club?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat neukt fijner dan Jigsaw op de achtergrond.
Heb je Watchmen al gezien?
Zij niet, jij welquote:
Ik ben wel linksbuiten jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Linksbuiten in ns KLB-voetbalteam
48u voor een chlamydiavagina postenquote:
CNquote:
Longlulquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet je gewoon tegen Ga zeggen dat ie wat sneller moet zijn.
Fight Club tijdens een neuksessie?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oké, heb je een punt. The Illusionist, The Prestige, Fight Club?![]()
Ja.
haha, waarvoor was je geband ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:19 schreef behangplakker het volgende:
JA!quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Fight Club tijdens een neuksessie?![]()
Maar ik zeik niet hele tijd met kutkastes die nergens op slaan enzoquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:20 schreef Emimich het volgende:
[..]
Pas maar op, binnen een paar dagen sta je alweer op het randje net als ik!
Waarom zou je uberhaupt een film opzetten tijdens dat?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet je gewoon tegen Ga zeggen dat ie wat sneller moet zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Skylark's idee.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt een film opzetten tijdens dat?
Die vind ik prima hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oké, heb je een punt. The Illusionist, The Prestige, Fight Club?![]()
Ja.
Ik zet altijd Dr. Phil op tijdens het neuken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Toen swarmahoer getest werd met topics openen, opende ik een topic met erin een vagina van iemand met chlamydia, dat werd niet getolereerdquote:
Ze wilde dat ik subtieler een neukpartij aanvroeg.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dr. Phil is voor homo's. Oprah is het echte werkquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zet altijd Dr. Phil op tijdens het neuken.
Ik let dan altijd meer op de film dan op het neukenquote:
Maar ik vind het altijd heerlijk om te fantaseren dat ik dan Dr. Phil aan het neuken ben.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dr. Phil is voor homo's. Oprah is het echte werk
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:23 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Toen swarmahoer getest werd met topics openen, opende ik een topic met erin een vagina van iemand met chlamydia, dat werd niet getolereerdBest begrijpelijk
Ik heb alles gemist.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die vind ik prima hoor.
Hoe was ie?
O, goede inleiding!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dr. Phil is leipquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dr. Phil is voor homo's. Oprah is het echte werk
Ach, een verkeerde kloon aanmaken kost je hier al 4 maanden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:22 schreef behangplakker het volgende:
Maar ik zeik niet hele tijd met kutkastes die nergens op slaan enzo
Doe je het wel doggystyle dan? Je weet wat de Bloodhound Gang zingt he.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik let dan altijd meer op de film dan op het neuken
Al vaker ruzie om gehad, kijk liever een romantische film die me geen reet interesseert dan een goede film
quote:And then well do it doggy style so we can both watch X-files
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |