Bij een post van Bo_Waquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:41 schreef Emimich het volgende:
[..]
Posts zijn gedeeltelijk verwijderd, maar hier begon het:
Onz Sc #7 Gezellig hier
Wo, jij moet echt geen leven hebben dat je dan op de computer zitquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:42 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ik ben op dit moment in Frankrijk.
Waarom zou ik geen leven hebben?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bij een post van Bo_Wa![]()
![]()
![]()
[..]
Wo, jij moet echt geen leven hebben dat je dan op de computer zit
Nee man, daar zit je de crème de la crème van FOK.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:47 schreef KingOfPop het volgende:
Wat een trieste bedoeling dat onzin!
de term ''leven'' is overratedquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bij een post van Bo_Wa![]()
![]()
![]()
[..]
Wo, jij moet echt geen leven hebben dat je dan op de computer zit
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
DJ en ik begonnen allebei tegelijk te KLB-HOOLIGANEN!
Dan sta ik altijd tot half 5 op de piste, en daarna ga ik drinken tot 7u, dan ga ik eten, en erna ga ik weer zuipenquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:47 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Waarom zou ik geen leven hebben?
Tuttige mensenquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:03 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ik heb ook zo'n graf-hekel aan dat woord, ik moet dan meestal denken aan die tuttige wijven![]()
Maar bierdrink-knakworsteet-dart-vrouwen zijn leuk, daar kan je lol mee hebben tenminste
omdat het kan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:54 schreef jordeeeh het volgende:
Waarom posten vrouwen plaatjes van vrouwen?
Ja maar het wil toevallig zo zijn dat onze kankerschool de vakantie 2 weken later moest doen dan de rest van nederland/duitsland/frankrijk. Oftewel het is kankerrustig, en degenen die er zijn, die zijn hier aan het genieten van hun pensioen. Er is dus geen apres ski. En het uitgaan wat er is begint rond een uur of 10/11. En dan staan er nog alleen maar 40 kankerfransen in een te grote disco, waardoor het alsnog kankerrustig is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dan sta ik altijd tot half 5 op de piste, en daarna ga ik drinken tot 7u, dan ga ik eten, en erna ga ik weer zuipen
Stoer man, al dat kanker.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:55 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja maar het wil toevallig zo zijn dat onze kankerschool de vakantie 2 weken later moest doen dan de rest van nederland/duitsland/frankrijk. Oftewel het is kankerrustig, en degenen die er zijn, die zijn hier aan het genieten van hun pensioen. Er is dus geen apres ski. En het uitgaan wat er is begint rond een uur of 10/11. En dan staan er nog alleen maar 40 kankerfransen in een te grote disco, waardoor het alsnog kankerrustig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |