Ben je automonteur?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kijk, nu word het voor mij interessant.
Op de een of ander manier weet je bij sommige types van tevoren al dat ze op een incompetente manier hun functie gaan invullen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat een trieste faalgeneraal zeg.
16k.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:39 schreef NoelGallagher het volgende:
weheh, ik lekker 16k, dus ik zit erin
True, true.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:41 schreef Emimich het volgende:
[..]
Op de een of ander manier weet je bij sommige types van tevoren al dat ze op een incompetente manier hun functie gaan invullen.
Dat ging sowieso al gebeuren samen met een heerlijk diner... of bedoel je dan dat jij betaald?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Prijs: 19 maart met mij naar de bioscoop.
Faalfietsert, rij jezelf een sloot in ofzoquote:
Nee dat bedoelde ik niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat ging sowieso al gebeuren samen met een heerlijk diner... of bedoel je dan dat jij betaald?
Oh.quote:
Maar je krijgt mij toch, dus niks "quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Leer Emimich kennenZo schijnheilig als t maar kan
Aja da's waar he! Word je dan wel onze pitspoes?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar je krijgt mij toch, dus niks "".
En dat noemt zich een KLB-mod, krig typ-tyfusquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:44 schreef de_boswachter het volgende:
Na PM van h_h ben ik tot inkeer gekomen
---
Yeai ONZ ! ONZ is vet ! Yeai !
![]()
Als jij dat wilt, ja.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Aja da's waar he! Word je dan wel onze pitspoes?
Ahw dus je bent nog steeds een lief klein (quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik klink wel vrouwelijk hoor
YEAH BABY YEAHquote:
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En jullie lekker douchen met het team
Ik met de Pitpoezen![]()
Zoek jij dan een leuke outfit voor me uit?quote:
Is goed, kutslijmbal.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:49 schreef Emimich het volgende:
Jordy is trouwens een echte ONZ'er aan het worden, intellectueel irrelevant gecombineerd aan een verbaal onvermogen van hier tot Tokyo met als kers op de taart nog een verongelijkt en misplaatst gevoel van relevantie.
Ja, ik kan nog wel mijn mannetje staan hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:48 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ahw dus je bent nog steeds een lief klein () vrouwtje ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |