logica?! wasda?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Logica is vaak ver te zoeken.. of misschien toch niet?
Logica houdt op waar schiphol begintquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Logica is vaak ver te zoeken.. of misschien toch niet?
Dat ging ik toch echt, zonder moeitequote:Op donderdag 5 maart 2009 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
dat je er dan daadwerkelijk uit gaat om 7 uur is weer iets anders
Ik vind Schiphol anders prima te begrijpen, ken de weg daar op mijn duimpje!quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Logica houdt op waar schiphol begint
Als we zo niet denken op schiphol worden we gek haha
Logica is daar ook wel,, of iedereen hem ziet en/of begrijpt, is een tweedequote:Op donderdag 5 maart 2009 14:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Logica houdt op waar schiphol begint
Als we zo niet denken op schiphol worden we gek haha
Jij bent daar als passagie, ik als werknemer groot verschilquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind Schiphol anders prima te begrijpen, ken de weg daar op mijn duimpje!
Als er iets goed te begrijpen is is schiphol het wel, maar jij bent ook gewoon een stoere chick Nouk.. KZ is natuurlijk een dubbele vrouwquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind Schiphol anders prima te begrijpen, ken de weg daar op mijn duimpje!
Ik ben daar inmiddels vaker geweest als niet passagier, dan als passagierquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Jij bent daar als passagie, ik als werknemer groot verschil
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als er iets goed te begrijpen is is schiphol het wel, maar jij bent ook gewoon een stoere chick Nouk.. KZ is natuurlijk een dubbele vrouwdaar gaat het mis!
Kz werkt dus daar. Dat is een heel ander verhaal. Schiphol is heel duidelijk als je naar je gate wil maar de regels die daar spelen als je werkt die moet je niet proberen te begrijpen, meestal zit daar absoluut geen logica in.... De meeste mensen die er werken kennen ook dat "gezegde" en kennen ze hem niet en horen ze hem voor het eerst zijn ze het er mee eens hahaquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als er iets goed te begrijpen is is schiphol het wel, maar jij bent ook gewoon een stoere chick Nouk.. KZ is natuurlijk een dubbele vrouwdaar gaat het mis!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:38 schreef student_van_het_leven het volgende:
Dus dit is alweer het nieuwe topic... damm moet echt veel te vaak opnieuw zoeken.
Hoi iedereen trouwens.
En bedanktquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Er mee kappen en weer opnieuw beginnen kost je nog veel meer geld... dat moet je zeggenquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:39 schreef KudFokker het volgende:
Een vriend van me voor de 3e keer gezakt met ze rij examen
En ik had 0 fouten met me theorie, en had me praktijk de eerste keer...
Hij zegt nu de hele tijd: "ja ik kap er mee, kost me zoveel geld dit"
Wat moet ik tegen hem zeggen?
Gewoon dat hij door moet gaan, dat een rijbewijs elke cent waard is. Voor mij wel, nog iedere dag.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:39 schreef KudFokker het volgende:
ff adem latne halen en opnieuw laten aanvragenquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:39 schreef KudFokker het volgende:
En dit heeft te maken met singles op wat voor manier ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:39 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb er spijt vanquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gewoon dat hij door moet gaan, dat een rijbewijs elke cent waard is. Voor mij wel, nog iedere dag.
Ik ken anders genoeg mensen die het als passagier (dus met de auto over Schiphol terrein moeten), het een verschrikking vinden.. Helemaal gaan stressen (net als ze door de stad rijden trouwensquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Kz werkt dus daar. Dat is een heel ander verhaal. Schiphol is heel duidelijk als je naar je gate wil maar de regels die daar spelen als je werkt die moet je niet proberen te begrijpen, meestal zit daar absoluut geen logica in.... De meeste mensen die er werken kennen ook dat "gezegde" en kennen ze hem niet en horen ze hem voor het eerst zijn ze het er mee eens haha
dat je niet van plan bent hem overal naartoe te rijden, dus dattie gewoon zelf zijn rijbewijs haalt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:39 schreef KudFokker het volgende:
Wat een onzin.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik rij ook liever moter, veel gaver, toch ben ik blij dat ik eerst mijn autorijbewijs gehaald heb.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb er spijt vanhad gewoon gelijk mijn motor moeten halen. Heb er al 10x op gereden in ruim 5 jaar tijd, de laatste 4 jaar heb ik er niet eens op gereden.... heb er een hekel aan
Zoveel dingen hier hebben niets met singles te makenquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
En dit heeft te maken met singles op wat voor manier ?
Ik vind je andere tvp mooier...quote:
ie is misschien Single?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als hij geen vriendin heeft, zeggen dat het zijn kansen vergroot.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:39 schreef KudFokker het volgende:
ooh sorry, dacht dat jullie mijn verhalen over liefde en relaties inmiddels zat waren...quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik niet, heb nu geen geld voor motorrijbewijsquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:42 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Ik rij ook liever moter, veel gaver, toch ben ik blij dat ik eerst mijn autorijbewijs gehaald heb.
Motor wil je wel?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb er spijt vanhad gewoon gelijk mijn motor moeten halen. Heb er al 10x op gereden in ruim 5 jaar tijd, de laatste 4 jaar heb ik er niet eens op gereden.... heb er een hekel aan
Dat het voor sommige mensen beter is als ze geen auto rijdenquote:
Hij heeft een meisje in Friesland ( die hij trouwens nog nooit in het echt gezien heeftquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als hij geen vriendin heeft, zeggen dat het zijn kansen vergroot.
Maar dat is nog niet na 3x zakkenquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat het voor sommige mensen beter is als ze geen auto rijden.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hij heeft een meisje in Friesland ( die hij trouwens nog nooit in het echt gezien heeft![]()
)
En hij wilde daar dus heen wanneer hij ze rijbewijs had...
Wat een onzinnige opmerking Snuitquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is dat ook jammer het is en blijft hier geen SC, beetje kletsen over andere dingen oke maar nu al vragen gaan stellen die compleet niets te maken hebben met het SINGEL leven is toch echt weer een stap verder hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zoveel dingen hier hebben niets met singles te maken
Nope dit is een topic over het single zijnquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ooh sorry, dacht dat jullie mijn verhalen over liefde en relaties inmiddels zat waren...
motorrijden is wel enorm duur ja. Maar goed, zolang je hem maar voor 2012 haalt , omdat het een en ander vanaf dan veranderd. (afhankelijk van je leeftijd).quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik niet, heb nu geen geld voor motorrijbewijs
Dat werkwoord "hebben" wat je daar gebruikt? Ik denk niet dat het betekent wat je denkt dat het betekentquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hij heeft een meisje in Friesland ( die hij trouwens nog nooit in het echt gezien heeft![]()
)
Ik welquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Potver, heeft nou niemand door dat ik gewoon onzin uitkraamde?!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:45 schreef mrbox het volgende:
het is en blijft hier geen SC
Ook dat ik een stoer chick ben?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Lees even de afgelopen 50 topic's terug en je ziet dat dat heeeél veel wordt gedaan, haha. Ik irriteer mijzelf er soms ook aan, maar je kan er toch niets tegen doenquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat is dat ook jammer het is en blijft hier geen SC, beetje kletsen over andere dingen oke maar nu al vragen gaan stellen die compleet niets te maken hebben met het SINGEL leven is toch echt weer een stap verder hoor![]()
Dat zal werken Lit.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat het voor sommige mensen beter is als ze geen auto rijden.
Geen ervaring mee en het lijkt mij heeél moeilijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:49 schreef student_van_het_leven het volgende:
okay vraagje meer gerelateerd op relaties e.d.
Iemand ooit een relatie gehad in het buitenland (al dan niet LAT) en wat is je uiteindleijke mening daarover?
werkt dat ja of nee? brengt het voordelen of alleen maar nadelen met zich mee?
ja zou ik ook doen als ik 3 keer gezakt was!quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:39 schreef KudFokker het volgende:
Waar blijft die 3-3 nou makker?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat is dat ook jammer het is en blijft hier geen SC, beetje kletsen over andere dingen oke maar nu al vragen gaan stellen die compleet niets te maken hebben met het SINGEL leven is toch echt weer een stap verder hoor![]()
[..]
Nope dit is een topic over het single zijn
Of gewoon een epic fail aan zijn broek hangen... Het nooit kunnen krijgen van een leuke meid omdat hij afhankelijk is van zijn fietsje en het OV enzo.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
ja zou ik ook doen als ik 3 keer gezakt was!
zoiets>?
Jawel, maar toch vond ik het niet grappig.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Volgens mij kan een relatie in het buitenland alleen maar LAT want anders is het ook niet zo moeilijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:49 schreef student_van_het_leven het volgende:
Iemand ooit een relatie gehad in het buitenland (al dan niet LAT) en wat is je uiteindelijke mening daarover?
Ik wel hoor snuitquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Prima schrikbeeld natuurlijk, maar aantoonbaar niet waarquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Het nooit kunnen krijgen van een leuke meid omdat hij afhankelijk is van zijn fietsje en het OV enzo.
Meerdere malenquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:49 schreef student_van_het_leven het volgende:
Iemand ooit een relatie gehad in het buitenland (al dan niet LAT) en wat is je uiteindelijke mening daarover?
Ikzelf vind het waardeloos en het was erg moeilijk. Afstand is toch altijd een belemmering. Oh en wellicht dat ze zwanger werd van een ander, maar goed dat is weer een ander verhaal. Uiteindelijk niets gemist dus.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen ervaring mee en het lijkt mij heeél moeilijk
Ik wist het echt niet anders te benoemenquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat werkwoord "hebben" wat je daar gebruikt? Ik denk niet dat het betekent wat je denkt dat het betekent.
je hebt gelijk.... het is altijd LATquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Volgens mij kan een relatie in het buitenland alleen maar LAT want anders is het ook niet zo moeilijk![]()
Ha ik ben niet de enige dus...quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Meerdere malen
Heeft 3 keer niet gewerkt. 1 keer belazerd en 2 keer doodgebloed.
Voordelen niet veel, nadelen wel. Je mist elkaar enorm veel, je leeft voor een brief, mailtje, belletje.
Als één van beide partijen voor zijn of haar werk in het buitenland heeft en de partner meegegaan is maar om wat voor reden dan ook niet kan aarden kan het ook moeilijk genoeg zijn. Ondanks dat het geen LAT-relatie is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Volgens mij kan een relatie in het buitenland alleen maar LAT want anders is het ook niet zo moeilijk![]()
Aantoonbaar he.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Prima schrikbeeld natuurlijk, maar aantoonbaar niet waar.
Ander verhaal? Zou je denken?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:53 schreef student_van_het_leven het volgende:
Oh en wellicht dat ze zwanger werd van een ander, maar goed dat is weer een ander verhaal.
Nee hoor, maar ik heb dan ook mijn halve leven in het buitenland gezeten en ben halve buitenlander. Dus logisch dat ik dan weleens zoiets heb meegemaaktquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:54 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Ha ik ben niet de enige dus...
Maar dat hoeft toch niet alleen buitenland te zijn?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Meerdere malen
Heeft 3 keer niet gewerkt. 1 keer belazerd en 2 keer doodgebloed.
Voordelen niet veel, nadelen wel. Je mist elkaar enorm veel, je leeft voor een brief, mailtje, belletje.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik heb dan ook mijn halve leven in het buitenland gezeten en ben halve buitenlander. Dus logisch dat ik dan weleens zoiets heb meegemaakt![]()
En dat belazeren was niet toen ik weg was. Nee ik kwam te vroeg terug van een avondje voetballen en daar lag ze in ons bed, in mijn huis met een andere vent.
was gewoon druk met andere zaken en een persoonquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waar blijft die 3-3 nou makker?Je hebt een maand gehad om hem te verzinnen
"Heeft contact met een meisje uit Friesland" had gewerkt denk ikquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik wist het echt niet anders te benoemen
Aij... dat is erg vervelend. Tja ik dacht een relatie te hebben, maar blijkbaar vond zij dus wel dat zij er dichter bij huis ook 1 kon hebben.. en daar zwanger van wordt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik heb dan ook mijn halve leven in het buitenland gezeten en ben halve buitenlander. Dus logisch dat ik dan weleens zoiets heb meegemaakt![]()
En dat belazeren was niet toen ik weg was. Nee ik kwam te vroeg terug van een avondje voetballen en daar lag ze in ons bed, in mijn huis met een andere vent.
Nou vooruit, ik was ook een maand druk met een aantal personenquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
was gewoon druk met andere zaken en een persoon![]()
![]()
Dan vind ik dat jij het beter hebt gedaanquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik was ook een maand druk met een aantal personen
Dat inderdaad, en meteen haar het huis uitgegooid en hem een pak rammel verkocht.quote:
Ja, maar dat is niet waar hij op doelde, denk ik..quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als één van beide partijen voor zijn of haar werk in het buitenland heeft en de partner meegegaan is maar om wat voor reden dan ook niet kan aarden kan het ook moeilijk genoeg zijn. Ondanks dat het geen LAT-relatie is.
Hmm... Ik vind dat soms zo dubbel om dan de ander de schuld te geven.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat inderdaad, en meteen haar het huis uitgegooid en hem een pak rammel verkocht.
Nee, hij doelde op de afstand volgens mij. Maar deze mogelijkheid lag open en ik ben in een muggenziftersmodusquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet waar hij op doelde, denk ik..
Sletjequote:Op donderdag 5 maart 2009 14:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik was ook een maand druk met een aantal personen
iets met kwaliteit en kwantiteit ...quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan vind ik dat jij het beter hebt gedaan
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, hij doelde op de afstand volgens mij. Maar deze mogelijkheid lag open en ik ben in een muggenziftersmodus.
Volgens mij zit er weinig verschil inquote:
Je hebt gelijk, maar ik sla geen vrouwen. Nooit.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Ik vind dat soms zo dubbel om dan de ander de schuld te geven.
Ik ben ook wel eens met iemand naar bed geweest die een vriendin had, maar dat wist ik niet... Maar goed; kan het op zich wel begrijpen.
HELL YEAH!quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:42 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Ik rij ook liever moter, veel gaver!
Herkenbaar. Ik lag bij een meid in bed en bleek dat haar huisgenoot toch iets meer was dan haar huisgenoot.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Ik vind dat soms zo dubbel om dan de ander de schuld te geven.
Ik ben ook wel eens met iemand naar bed geweest die een vriendin had, maar dat wist ik niet... Maar goed; kan het op zich wel begrijpen.
Daar kan jij niet over oordelenquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Sletje![]()
[..]
iets met kwaliteit en kwantiteit ...
Nee, oke, dat begrijp ik ook wel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ik sla geen vrouwen. Nooit.
Mijn nichtjes en tantes daarentegen hebben haar wel een aantal petsen gegeven toen ze haar op straat zagen de dagen erna hehe.
Hahaquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:04 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik lag bij een meid in bed en bleek dat haar huisgenoot toch iets meer was dan haar huisgenoot.
Nu was ik alleen 3,5 keer groter dan hem dus kreeg ik geen klappen. Maar heb leuke woorden uit zijn keel horen komen. Maar ach, dat was toch in het Duits..
natuurlijk, daarom koop ik ook geen racer, dan zou ik mezelf uiteindelijk toch alleen maar dood rijden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
HELL YEAH!![]()
maar dan moet je wel voorzichtig doen
Ik hoef alleen vanavond nog te werken en dan heb ik weekend.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:04 schreef KudFokker het volgende:
Alleen morgen nog werken....
Hééérlijk!
Zaterdag maar weer even los gaan
achterop de fiets naar huis is toch wel de droom van veel vrouwen hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Of gewoon een epic fail aan zijn broek hangen... Het nooit kunnen krijgen van een leuke meid omdat hij afhankelijk is van zijn fietsje en het OV enzo.
Daar heb je famlie voor hequote:Op donderdag 5 maart 2009 15:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, oke, dat begrijp ik ook wel.
Hehe, goed van ze
[..]
Haha
Ach, ik heb ook geen klappen gehad, maar heb nog wel een tijdje last van haar gehad
Ik heb sinds gisteravond al weekend!!,quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoef alleen vanavond nog te werken en dan heb ik weekend.
Vanuit een romantisch weekendje parijs, terug naar utrecht.. Ik denk dat de meeste vrouwen dan toch echt wel een kussentje of 3 nodig hebben en daarna vriendelijk doch dringend gaan verzoeken dat vriendlief even zijn rijbewijs gaat halenquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
achterop de fiets naar huis is toch wel de droom van veel vrouwen hoor
Was daar niet ooit een reclame over? en dat het dan uiteindelijk over fietslampjes ging ofzo?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
Tsja je bent toch student dat is toch ook heel contructief als je daadwerkelijk studeert. Wat studeer je eigenlijk?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:07 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Ik heb sinds gisteravond al weekend!!,
nou ja.. ik heb eigenlijk altijd weekend ...
damm misschien toch eens weer iets constructiefs in de wereld gaan doen.
1)quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:05 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
natuurlijk, daarom koop ik ook geen racer, dan zou ik mezelf uiteindelijk toch alleen maar dood rijden.
En die dingen zijn ook wat te klein, ik ben meer het type Veel lawaai, grote motor en rustig toeren.
Je hebt duidelijk haar nog niet ontmoetquote:
En mijn familie is me er eentje. Dat is er echt zo eentje van als je met een van ons gaat vechten of ruzie maakt dan heb je gelijk ruzie met 60 mensenquote:
Maar jij hebt B. zijn meisjes niet ontmoetquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk haar nog niet ontmoet![]()
ik ga natuurlijk niet naar utrecht dus daar kom ik mooi onderuitquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vanuit een romantisch weekendje parijs, terug naar utrecht.. Ik denk dat de meeste vrouwen dan toch echt wel een kussentje of 3 nodig hebben en daarna vriendelijk doch dringend gaan verzoeken dat vriendlief even zijn rijbewijs gaat halen
hoho, mijn naam is student_van_het_leven.....quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja je bent toch student dat is toch ook heel contructief als je daadwerkelijk studeert. Wat studeer je eigenlijk?
En jij de drie dames uit Brazilie nog nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk haar nog niet ontmoet![]()
Oke...quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En mijn familie is me er eentje. Dat is er echt zo eentje van als je met een van ons gaat vechten of ruzie maakt dan heb je gelijk ruzie met 60 mensen![]()
En dan hebben we nog mijn NL familie maar daar heb ik vrijwel geen contact mee omdat die mijn moeder en mij in het verleden racistisch hebben behandeld.
de helft van de dagelijkse rio slachtoffers zijn dus vijanden van jouw familiequote:Op donderdag 5 maart 2009 15:09 schreef Belsezar het volgende:
En mijn familie is me er eentje. Dat is er echt zo eentje van als je met een van ons gaat vechten of ruzie maakt dan heb je gelijk ruzie met 60 mensen![]()
met een racer onderuit gegaan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
1)
2) ach maak je niet druk, ik heb het ook overleefd
Oke. Wat doe je nu dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:10 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
hoho, mijn naam is student_van_het_leven.....
Daadwerkelijk studeren ben ik al 3 jaar klaar mee.
Heb HBO landschapsarchitectuur gestudeerd
Daar hou ik allemaal niet vanquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:11 schreef KudFokker het volgende:
Aah kreeg echt een superlief berichtje van een vriendin van me![]()
![]()
Voor de waardeloze valentijns kaart een goed maakertje;)(A)
(wel btj cliché en slijmerig enzo:P)
kuzz
from all the friends i've ever met,
you're the one i won't forget,
and if i die before you do,
i'll go to heaven and wait for you.
Aaaaahhhhh![]()
![]()
schrijf je dat ook op je lijstje?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke...
*note te myself; geen ruzie maken met Belsezar
Hehe. Ik heb alleen een Techno lijstje tot nu toequote:Op donderdag 5 maart 2009 15:12 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
schrijf je dat ook op je lijstje?
Nou!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
Parijs zelf? Zou ik eerder treinen of vliegen. Binnen de Périphérie zou ik zelf niet gauw met een auto komen tenminste.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vanuit een romantisch weekendje parijs, terug naar utrecht.. Ik denk dat de meeste vrouwen dan toch echt wel een kussentje of 3 nodig hebben en daarna vriendelijk doch dringend gaan verzoeken dat vriendlief even zijn rijbewijs gaat halen
Die droom hem ik nog nooit gehad..quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
Die vliegen niet hierheen hoor voor een ruziequote:Op donderdag 5 maart 2009 15:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke...
*note te myself; geen ruzie maken met Belsezar
Ooo gelukkig. Ik voel mij nu weer veiligquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die vliegen niet hierheen hoor voor een ruzie
Nee houd jij niet van romantische dingen?quote:
Er wonen er maar 3 van in Rio hahaquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
de helft van de dagelijkse rio slachtoffers zijn dus vijanden van jouw familie
1 jaar op architectenbureau gewerkt, 5 maanden met oude camper door (oost)Europa gereisd, 8 maanden in Italie gewerkt, nu 4 maanden in Nederland overwinteren met waardeloos baantje in koekfabriek en over 3 weken weer 6 maanden Italie.quote:
Jawel, maar niet van zulke tekstenquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee houd jij niet van romantische dingen?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:11 schreef KudFokker het volgende:
![]()
kuzz
Aaaaahhhhh![]()
![]()
op een auto geklaptquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:11 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
met een racer onderuit gegaan?
ah okay.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Ik heb alleen een Techno lijstje tot nu toe
Maar als je wel ruzie hebt met B. zou ik niet meer naar Brazilië toe gaan als ik jou was.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo gelukkig. Ik voel mij nu weer veilig
Klopt maar als je 1 v/d 3 niet goed genoeg vond om daar wat langer mee door te brengen weet ik wel genoegquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En jij de drie dames uit Brazilie nog niet
nou dat zegt wel genoeg geloof ik!quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er wonen er maar 3 van in Rio haha
Dat is niet romantisch, dat is een standaard gedichtje wat de halve wereld schrijft als ze geen inspiratie hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee houd jij niet van romantische dingen?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:11 schreef KudFokker het volgende:
![]()
kuzz
Aaaaahhhhh![]()
![]()
Deze romantiek werd u aangeboden door Hallmark tm.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is niet romantisch, dat is een standaard gedichtje wat de halve wereld schrijft als ze geen inspiratie hebben.
Oke leuk. Wat doe je in Italië?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:14 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
1 jaar op architectenbureau gewerkt, 5 maanden met oude camper door (oost)Europa gereisd, 8 maanden in Italie gewerkt, nu 4 maanden in Nederland overwinteren met waardeloos baantje in koekfabriek en over 3 weken weer 6 maanden Italie.
Zo erge tekst was het nu toch ook weer niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jawel, maar niet van zulke teksten
Dankje voor de tipquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar als je wel ruzie hebt met B. zou ik niet meer naar Brazilië toe gaan als ik jou was.
Mja, dit bedoelde ik ook, maar jij zegt het mooierquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is niet romantisch, dat is een standaard gedichtje wat de halve wereld schrijft als ze geen inspiratie hebben.
dingen die we allemaal rond smste toen we 16 warenquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
ai, das minder. Heb ik ook eens gedaan alleen dan met een brommer die niet van mij was.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
gelijk hebben ze!quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:18 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
ai, das minder. Heb ik ook eens gedaan alleen dan met een brommer die niet van mij was.
En ik klapte natuurlijk tegen een recherche wagen..... oh en ik was 12. op een of andere manier mocht ik nooit meer brommerrijden totdat ik rijbewijs had.
campingcourier.. in Nl vertaald, beheerder op een campingquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke leuk. Wat doe je in Italië?
[..]
Zo erge tekst was het nu toch ook weer niet.
Dit is een van de gevallen waar dat soms niet opgaat. Zeker niet als ze de bron herkent.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht bedacht toch.
De eerste had het na een week al over in mijn huis daar wonen, dan houdt het al gauw op. Nummer twee wilde vrij zijn met carnaval en ik liever ook. Die van carnaval was tot het einde van de vakantie. Het is dat ik mijn datakabeltje van mijn tel niet op kantoor heb anders plaatste ik wel een paar foto'squote:Op donderdag 5 maart 2009 15:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
Klopt maar als je 1 v/d 3 niet goed genoeg vond om daar wat langer mee door te brengen weet ik wel genoeg
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Subtielquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De eerste had het na een week al over in mijn huis daar wonen
de kogel auto kwam van links?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
gelijk hebben ze!
ik kon er weinig aan doen
Dat is óók niet altijd goed. Probeer haar maar eens mee te slepen naar die toffe film in dat Filmhuis in plaats van de laatste romcom...quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:20 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Nee, door iets zelf te verzinnen laat je tenminste zien dat je niet meegaand bent met de grote massa. Als anderen dat niet zien, snappen ze het niet...
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:17 schreef Litpho het volgende:
Deze romantiek werd u aangeboden door Hallmark tm.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:18 schreef rival het volgende:
dingen die we allemaal rond smste toen we 16 waren
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:18 schreef automatic_ het volgende:
Mja, dit bedoelde ik ook, maar jij zegt het mooier
Dat zeg je goed. Beter GOED gejat. Dit is niet goed gejat. En dan nog geldt voor mij; beter slecht verzonnen, dan is het tenminste oprecht.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:19 schreef tijnbrein het volgende:
nah, die stond stil rechts op/naast de weg.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:21 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
de kogel auto kwam van links?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
fotos van brazilie
bruine B
geile wijven
wel, je kan altijd nog bedingen dat je EN En doet. kan je 2 keer naar de film..quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is óók niet altijd goed. Probeer haar maar eens mee te slepen naar die toffe film in dat Filmhuis in plaats van de laatste romcom....
Leuk. Een Fok!meet op jouw camping?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:19 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
campingcourier.. in Nl vertaald, beheerder op een camping
Dat is waar. Dan toch maar zelf iets verzinnen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dit is een van de gevallen waar dat soms niet opgaat. Zeker niet als ze de bron herkent.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:20 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Nee, door iets zelf te verzinnen laat je tenminste zien dat je niet meegaand bent met de grote massa. Als anderen dat niet zien, snappen ze het niet...
Ja jij heb al gezien hoe bruin ik ben hehe.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
fotos van brazilie
bruine B
geile wijven
Ja nog ff geduld dusquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
fotos van brazilie
bruine B
geile wijven
ja daarom smacht ik nu naar meerquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja jij heb al gezien hoe bruin ik ben hehe.
Lijkt me goed. Zit en bij Adriatische kust en zijn 5 zwembaden op de camping.. en alle andere standaardmeukquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk. Een Fok!meet op jouw camping?
[..]
Dat is waar. Dan toch maar zelf iets verzinnen.![]()
[..]
Jemiequote:Op donderdag 5 maart 2009 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
nah, die stond stil rechts op/naast de weg.
tot ik net langs hem reed.
toen ging ie straatje keren!
Dan is het zijn schuld.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ik was de enige afzender...quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:17 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
dit zijn van die echte spammailtjes die ik altijd krijg. Ik stuur dan altijd terug of ze die onzin alsjeblieft bij zich willen houden want ik hoef zulke berichten niet als ze naar 50+ mensen tegelijk worden gestuurd.
Die houden we wel tegoedquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De eerste had het na een week al over in mijn huis daar wonen, dan houdt het al gauw op. Nummer twee wilde vrij zijn met carnaval en ik liever ook. Die van carnaval was tot het einde van de vakantie. Het is dat ik mijn datakabeltje van mijn tel niet op kantoor heb anders plaatste ik wel een paar foto's
Je bedoelt vast geadresseerde. Alhoewel "afzender" natuurlijk genoeg zegtquote:
Het lijkt me leuk. Een Fok!meet/vakantie in Italië. In Italië ben ik nog nooit geweest dus dat zou voor het eerst zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:25 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Lijkt me goed. Zit en bij Adriatische kust en zijn 5 zwembaden op de camping.. en alle andere standaardmeuk
zoiets heb ik ook eens gehadquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
HAHAHA, 't is weer duidelijk..quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bedoelt vast geadresseerde. Alhoewel "afzender" natuurlijk genoeg zegt.
mmmm och, de zon is hetzelfde als hier. Alleen schijnt ie iets vaker..quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het lijkt me leuk. Een Fok!meet/vakantie in Italië. In Italië ben ik nog nooit geweest dus dat zou voor het eerst zijn.
Morgenavond toch?quote:
is goedquote:
Succes !!quote:
Ja dat kan prima! Past precies in het schemaquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is goed
vriendje smst net af voor morgen
kan dat ook ivm het schema?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dat kan prima! Past precies in het schema
Nooit! Ik ben er tenslotte nog altijd.quote:
quote:
kun jij morgen uberhaubt dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:38 schreef dawg het volgende:
Ik moet dat schema toch eens gaan herzien geloof ik.
Nee.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:38 schreef dawg het volgende:
Ik moet dat schema toch eens gaan herzien geloof ik.
z werkt het niet he damequote:
Hehe, jij maakt het schema, iedereen is het er mee eens en nu wil je het aanpassen? Nee teammaatjequote:Op donderdag 5 maart 2009 15:41 schreef dawg het volgende:
[..]
rhu, voor jou zou ik tijd maken natuurlijk.
Wat is de vraag?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
z werkt het niet he dame
zelf geen antwoorden geven maar wel vragen stellen?
Mogelijk gekneustquote:
Gelukkig ben ik nog niet helemaal in vorm.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe, jij maakt het schema, iedereen is het er mee eens en nu wil je het aanpassen? Nee teammaatje
hoe zit dat nou allemaal tussen jou rival en snuitquote:
Ik neuk niemandquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe zit dat nou allemaal tussen jou rival en snuit
met wie neuk je?
als je er geen neukt met wie ben je dan in welke fase beland?
en welke is het leukst?
etc
Ik ook niet maar dat wilt niet zeggen dat het schema veranderd zodra we dat beide wel zijnquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik nog niet helemaal in vorm.
de friemel fases van Ripleyquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik neuk niemand![]()
Ik ken geen fases.
Ja die vraag ga ik toch niet hier beantwoorden!
dat was ongeveer wat er toen door mijn hoofd ging jaquote:
Ja dat klopt zeker.quote:
Niet? Maar je wilt wel antwoorden over het schema. Wie weet bevat het schema wel veel meer info dan die vragen van Rhu.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik neuk niemand![]()
Ik ken geen fases.
Het is oneerlijk. Maar ik laat me niet door jouw en mijn nieuwsgierigheid verleidenquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de friemel fases van Ripley
en tja dan niet maar dan ik ook niet
duidelijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik neuk niemand![]()
Ik ken geen fases.
Nee, maar zodra ik weer in vorm ben is het schema mij gunstig gezind.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dat wilt niet zeggen dat het schema veranderd zodra we dat beide wel zijn
Het zal welquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet? Maar je wilt wel antwoorden over het schema. Wie weet bevat het schema wel veel meer info dan die vragen van Rhu.
Net zo duidelijk als jijquote:
Ik ben geen ego, ik gun het mijn teammaatje natuurlijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, maar zodra ik weer in vorm ben is het schema mij gunstig gezind.
Verstandig.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:48 schreef Nouk84 het volgende:
Maar ik laat me niet door jouw en mijn nieuwsgierigheid verleiden
Natuurlijk, daarom wens ik je ook veel plezier.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben geen ego, ik gun het mijn teammaatje natuurlijk
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
niet zo duidelijk toen ik het beter las
SNUIT!!! Hoe is het nou?quote:
Hoi DR34M3Rquote:
quote:
Fijn! zie mijn vorige postquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
GOEHOEEED!!!!en met jou dan?
Das altijd fijn! Nog emt een speciale reden?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Haaaaaj!
Ik ben best vrolijk vandaag
Mocht het wel zo zijn... mag ik er dan 1?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:58 schreef DR34M3R het volgende:
Sjongejonge.. ik heb vandaag al 6 LCD TV's gewonnen als ik de google ad mag geloven.
Nee, niet echt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das altijd fijn! Nog emt een speciale reden?
Oh, ze blijven binnenstromen hoor. Ik vertik het alleen om de ad aan te klikken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Mocht het wel zo zijn... mag ik er dan 1?![]()
Jij woont heel dichtbij, toch?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Maar het werk loopt niet slecht, het regent niet, mijn pols doet geen zeer, en ik heb overal zin in!
Jahquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
topshit! ben ik blij om mup!nog leuke dingen in het vooruitzicht?
quote:
Was iedereen maar zo!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Maar het werk loopt niet slecht, het regent niet, mijn pols doet geen zeer, en ik heb overal zin in!
Koken voor snuit, dansen met snuit, slapen tegen snuit, kroelen met snuit etc! wat heb je daar een zin in!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jah
Douchen, boek lezen, msn-en, tv kijken, fietsen, zwemmen, kijken voor een autootje, gewoon net waar ik zin in heb
ja daar heb ik wel zin inquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:04 schreef Nouk84 het volgende:
Niemand zin om wat leuks te doen vanavond?!
tuurlijk wel, maar je weet.....quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:04 schreef Nouk84 het volgende:
Ook met mij?quote:
Ik weet....quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar je weet.....
Ook natuurlijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Koken voor snuit, dansen met snuit, slapen tegen snuit, kroelen met snuit etc! wat heb je daar een zin in!
Jawel, dat zeg ik net!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:04 schreef Nouk84 het volgende:
Natuurlijk niet, gewoon doen, hupsen we samenquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
ik voel me ook wel![]()
maar als ik dat de hele dag post worden jullie gek van me
Je kunt niet vanavond?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar je weet.....
quote:
Films? Ik was naar Jan Jaap van der Walquote:
Niet gezien..quote:
oke dan!!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:08 schreef DR34M3R het volgende:
Natuurlijk niet, gewoon doen, hupsen we samen
Het is de detacheerder die mensen gaat ontslaan, simpelweg omdat er te veel mensen op de bank zitten. Maar het is een collectief ontslag. Dus ze moeten hard maken dat de mensen die wel ingezet zijn en te weinig dienstjaren hebben, onmisbaar zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:03 schreef Nouk84 het volgende:
Zijn jouw collega's ook gedetacheerd? Want anders zou je toch zeggen dat jij er het eerste uit gaat, je kost minstens een maand salaris van een vaste medewerker per week, als het niet meer is.
nou, dan is er toch geen enkel probleem?quote:
Toch wel..quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nou, dan is er toch geen enkel probleem?
Tussen Nouk en mij zijn genoeg problemenquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nou, dan is er toch geen enkel probleem?
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tussen Nouk en mij zijn genoeg problemendus it ain't gonna happen!
Ik ben altijd gezellig!quote:
Nee.. Althans, wat mij betreft niet, maar wat mij betreft is ook geen probleemquote:
Anything you say, can, and will be used against youquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:14 schreef dawg het volgende:
Beter een blauwtje dan een groentje, Snuit.
oh nee, dat kan niet. Sorryquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zie je het voor je? ik met iemand ruzie??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou doeiiiiii!Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Dat hadden wij bij de vorige crisis in de IT ook, maar als je daardoor je bezettingsgraad in de buurt van de 90% kan houden moet het maar...quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:11 schreef Howl het volgende:
Bovendien dwingen de klanten dan ook nog lagere uurtarieven af.
Zeg Miranda...quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Anything you say, can, and will be used against you
quote:
Heb je daarom je sig weer veranderd?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Anything you say, can, and will be used against you
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:18 schreef rival het volgende:
Mensen!
fijne avond!
het was weer gezellig.....
quote:
Aaah, diequote:
Waar!?quote:
Inderdaad! Waar?quote:
hmmmm tietenquote:
Waar wijs je naartoe?!quote:
Maar ik zie ze niet!quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar ik zie ze niet!
Oow wacht, toen ik naar beneden keek zag ik ze
Geduld jongen, vanavondquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:44 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb niet eens moobs om naar de staren, laat staan boobs
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar ik zie ze niet!
Oow wacht, toen ik naar beneden keek zag ik ze
Uiteraard niet.quote:
Nee, dan komt ze filmpje kijken samen met een andere damequote:
Hahaha, ook dat niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee man gek, die 2 gaan daten!
Ik hou alleen van zoete! Of prosecco! Veel prosecco!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, dan komt ze filmpje kijken samen met een andere dame
Omdat ze van droge witte zoete wijn houdt
Ik heb serieus geen verstand van wijf hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hou alleen van zoete! Of prosecco! Veel prosecco!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
I knowquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hou alleen van zoete! Of prosecco! Veel prosecco!
Oeh! Ook lekker!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen verstand van wijf hoor![]()
Deperado'tje of Rosé biertje anders?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:50 schreef kwaakvaak het volgende:
alstublieftDankjewel voor die dikke tet op me beeldscherm terwijl me baas achter me staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:50 schreef kwaakvaak het volgende:
alstublieftNeptieten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als me nickname maandag veranderd is naar KoosWerkloos ben jij de oorzaakquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dankjewel voor die dikke tet op me beeldscherm terwijl me baas achter me staat
www.monsterboard.nlquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dankjewel voor die dikke tet op me beeldscherm terwijl me baas achter me staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |