Dat zal werken Lit.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat het voor sommige mensen beter is als ze geen auto rijden.
Geen ervaring mee en het lijkt mij heeél moeilijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:49 schreef student_van_het_leven het volgende:
okay vraagje meer gerelateerd op relaties e.d.
Iemand ooit een relatie gehad in het buitenland (al dan niet LAT) en wat is je uiteindleijke mening daarover?
werkt dat ja of nee? brengt het voordelen of alleen maar nadelen met zich mee?
ja zou ik ook doen als ik 3 keer gezakt was!quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:39 schreef KudFokker het volgende:
Een vriend van me voor de 3e keer gezakt met ze rij examen
En ik had 0 fouten met me theorie, en had me praktijk de eerste keer...
Hij zegt nu de hele tijd: "ja ik kap er mee, kost me zoveel geld dit"
Wat moet ik tegen hem zeggen?
Waar blijft die 3-3 nou makker?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat is dat ook jammer het is en blijft hier geen SC, beetje kletsen over andere dingen oke maar nu al vragen gaan stellen die compleet niets te maken hebben met het SINGEL leven is toch echt weer een stap verder hoor![]()
[..]
Nope dit is een topic over het single zijn
Of gewoon een epic fail aan zijn broek hangen... Het nooit kunnen krijgen van een leuke meid omdat hij afhankelijk is van zijn fietsje en het OV enzo.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
ja zou ik ook doen als ik 3 keer gezakt was!
zoiets>?
Jawel, maar toch vond ik het niet grappig.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Potver, heeft nou niemand door dat ik gewoon onzin uitkraamde?!
Volgens mij kan een relatie in het buitenland alleen maar LAT want anders is het ook niet zo moeilijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:49 schreef student_van_het_leven het volgende:
Iemand ooit een relatie gehad in het buitenland (al dan niet LAT) en wat is je uiteindelijke mening daarover?
Ik wel hoor snuitquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Potver, heeft nou niemand door dat ik gewoon onzin uitkraamde?!
Prima schrikbeeld natuurlijk, maar aantoonbaar niet waarquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Het nooit kunnen krijgen van een leuke meid omdat hij afhankelijk is van zijn fietsje en het OV enzo.
Meerdere malenquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:49 schreef student_van_het_leven het volgende:
Iemand ooit een relatie gehad in het buitenland (al dan niet LAT) en wat is je uiteindelijke mening daarover?
Ikzelf vind het waardeloos en het was erg moeilijk. Afstand is toch altijd een belemmering. Oh en wellicht dat ze zwanger werd van een ander, maar goed dat is weer een ander verhaal. Uiteindelijk niets gemist dus.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen ervaring mee en het lijkt mij heeél moeilijk
Ik wist het echt niet anders te benoemenquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat werkwoord "hebben" wat je daar gebruikt? Ik denk niet dat het betekent wat je denkt dat het betekent.
je hebt gelijk.... het is altijd LATquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Volgens mij kan een relatie in het buitenland alleen maar LAT want anders is het ook niet zo moeilijk![]()
Ha ik ben niet de enige dus...quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Meerdere malen
Heeft 3 keer niet gewerkt. 1 keer belazerd en 2 keer doodgebloed.
Voordelen niet veel, nadelen wel. Je mist elkaar enorm veel, je leeft voor een brief, mailtje, belletje.
Als één van beide partijen voor zijn of haar werk in het buitenland heeft en de partner meegegaan is maar om wat voor reden dan ook niet kan aarden kan het ook moeilijk genoeg zijn. Ondanks dat het geen LAT-relatie is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Volgens mij kan een relatie in het buitenland alleen maar LAT want anders is het ook niet zo moeilijk![]()
Aantoonbaar he.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Prima schrikbeeld natuurlijk, maar aantoonbaar niet waar.
Ander verhaal? Zou je denken?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:53 schreef student_van_het_leven het volgende:
Oh en wellicht dat ze zwanger werd van een ander, maar goed dat is weer een ander verhaal.
Nee hoor, maar ik heb dan ook mijn halve leven in het buitenland gezeten en ben halve buitenlander. Dus logisch dat ik dan weleens zoiets heb meegemaaktquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:54 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Ha ik ben niet de enige dus...
Maar dat hoeft toch niet alleen buitenland te zijn?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Meerdere malen
Heeft 3 keer niet gewerkt. 1 keer belazerd en 2 keer doodgebloed.
Voordelen niet veel, nadelen wel. Je mist elkaar enorm veel, je leeft voor een brief, mailtje, belletje.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik heb dan ook mijn halve leven in het buitenland gezeten en ben halve buitenlander. Dus logisch dat ik dan weleens zoiets heb meegemaakt![]()
En dat belazeren was niet toen ik weg was. Nee ik kwam te vroeg terug van een avondje voetballen en daar lag ze in ons bed, in mijn huis met een andere vent.
was gewoon druk met andere zaken en een persoonquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waar blijft die 3-3 nou makker?Je hebt een maand gehad om hem te verzinnen
"Heeft contact met een meisje uit Friesland" had gewerkt denk ikquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik wist het echt niet anders te benoemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |