dat was ongeveer wat er toen door mijn hoofd ging jaquote:
Ja dat klopt zeker.quote:
Niet? Maar je wilt wel antwoorden over het schema. Wie weet bevat het schema wel veel meer info dan die vragen van Rhu.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik neuk niemand![]()
Ik ken geen fases.
Ja die vraag ga ik toch niet hier beantwoorden!
Het is oneerlijk. Maar ik laat me niet door jouw en mijn nieuwsgierigheid verleidenquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de friemel fases van Ripley
en tja dan niet maar dan ik ook niet
duidelijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik neuk niemand![]()
Ik ken geen fases.
Ja die vraag ga ik toch niet hier beantwoorden!
Nee, maar zodra ik weer in vorm ben is het schema mij gunstig gezind.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dat wilt niet zeggen dat het schema veranderd zodra we dat beide wel zijn
Het zal welquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet? Maar je wilt wel antwoorden over het schema. Wie weet bevat het schema wel veel meer info dan die vragen van Rhu.
Net zo duidelijk als jijquote:
Ik ben geen ego, ik gun het mijn teammaatje natuurlijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, maar zodra ik weer in vorm ben is het schema mij gunstig gezind.
Verstandig.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:48 schreef Nouk84 het volgende:
Maar ik laat me niet door jouw en mijn nieuwsgierigheid verleiden
Natuurlijk, daarom wens ik je ook veel plezier.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben geen ego, ik gun het mijn teammaatje natuurlijk
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
niet zo duidelijk toen ik het beter las
SNUIT!!! Hoe is het nou?quote:
Hoi DR34M3Rquote:
quote:
Fijn! zie mijn vorige postquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
GOEHOEEED!!!!en met jou dan?
Das altijd fijn! Nog emt een speciale reden?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Haaaaaj!
Ik ben best vrolijk vandaag
Mocht het wel zo zijn... mag ik er dan 1?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:58 schreef DR34M3R het volgende:
Sjongejonge.. ik heb vandaag al 6 LCD TV's gewonnen als ik de google ad mag geloven.
Nee, niet echt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das altijd fijn! Nog emt een speciale reden?
Oh, ze blijven binnenstromen hoor. Ik vertik het alleen om de ad aan te klikken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Mocht het wel zo zijn... mag ik er dan 1?![]()
Jij woont heel dichtbij, toch?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Maar het werk loopt niet slecht, het regent niet, mijn pols doet geen zeer, en ik heb overal zin in!
Jahquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
topshit! ben ik blij om mup!nog leuke dingen in het vooruitzicht?
quote:
Was iedereen maar zo!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Maar het werk loopt niet slecht, het regent niet, mijn pols doet geen zeer, en ik heb overal zin in!
Koken voor snuit, dansen met snuit, slapen tegen snuit, kroelen met snuit etc! wat heb je daar een zin in!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jah
Douchen, boek lezen, msn-en, tv kijken, fietsen, zwemmen, kijken voor een autootje, gewoon net waar ik zin in heb
ja daar heb ik wel zin inquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:04 schreef Nouk84 het volgende:
Niemand zin om wat leuks te doen vanavond?!
tuurlijk wel, maar je weet.....quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:04 schreef Nouk84 het volgende:
Ook met mij?quote:
Ik weet....quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar je weet.....
Ook natuurlijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Koken voor snuit, dansen met snuit, slapen tegen snuit, kroelen met snuit etc! wat heb je daar een zin in!
Jawel, dat zeg ik net!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:04 schreef Nouk84 het volgende:
Natuurlijk niet, gewoon doen, hupsen we samenquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
ik voel me ook wel![]()
maar als ik dat de hele dag post worden jullie gek van me
Je kunt niet vanavond?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar je weet.....
quote:
Films? Ik was naar Jan Jaap van der Walquote:
Niet gezien..quote:
oke dan!!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:08 schreef DR34M3R het volgende:
Natuurlijk niet, gewoon doen, hupsen we samen
Het is de detacheerder die mensen gaat ontslaan, simpelweg omdat er te veel mensen op de bank zitten. Maar het is een collectief ontslag. Dus ze moeten hard maken dat de mensen die wel ingezet zijn en te weinig dienstjaren hebben, onmisbaar zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:03 schreef Nouk84 het volgende:
Zijn jouw collega's ook gedetacheerd? Want anders zou je toch zeggen dat jij er het eerste uit gaat, je kost minstens een maand salaris van een vaste medewerker per week, als het niet meer is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |